نوشته شده توسط : جعفر

در ابتدا باید این را درنظر داشته باشید که در بسیاری از موارد با تغییر حتی یک دستگاه در داخل شبکه دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری نیاز می شود کل زیر ساخت هم تغییر نماید.

نوشتن لیستی کامل و تهیه فاکتور خرید و پیشنهاد برای تجهیزات زیرساخت شبکه سیستم نظارت تصویری کار آسانی است اما این در صورتی است که شما دقیقا بدانید چه می خواهید و چطور قرار است سیستم به کار گرفته شود. ضمن اینکه لیست هر شرکت و کسب و کار و شرایطی منحصر به همان موقعیت است و شبیه پازلی جدید در هر پروژه عمل می نماید.

این را هم در نظر داشته باشید که گاهی همه چیز بخوبی پیش نمی رود و حضور عوامل محیطی یا تئوری فکری جدید کاربران کار را گره می زند.

اول به مفهوم این می پردازیم که اصلا طراحی زیرساخت یک شبکه برای استفاده از دوربینهای مداربسته تحت شبکه و با استفاده از PoR در سیستمهای نظارت تصویری امنیتی یعنی چه؟

اول از همه یک نقطه مرکزی برای کار در نظر بگیرید که بطور تئوری همه تجهیزات مثل دوربین مداربسته یا دستگاههای کنترل دسترسی قرار است از آن نقطه مسیریابی شوند. این نقاط مبدا، ممکن است در بعضی پروژه ها متعدد باشند و هر کدام نیاز به استفاده از چارچوب ارسال و دریافت ویژه ای برای داده ها داشته باشند(IDF).

تارگت های لینک سازی تیام

hikvision    هایک ویژن

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   دوربین مداربسته تی وی تی       

برای هر یک از این نقاط و موقعیتها باید موارد زیر در نظر گرفته شوند:

تعداد و نوع دوربینهای مدار بسته مد نظر

  • شرکت سازنده و مدل هر یک از دوربینهای مداربسته را باید بدانید. اطلاعات کافی به محاسبه نیازمندیهای پهنای باند و PoE کمک می نماید.
  • قرار است چه تعداد دوربین مداربسته در این محل نصب شود؟ اگر دوربینهای مداربسته متفاوتی از برندهای مختلف برای آن در نظر دارید باید همه را لیست نمایید.
  • همه اعداد و ارقامی که از فواصل بدست آمده محدودیتی برابر با حداکثر 90 متر )290 فوت( خواهند داشت تا بتوانیم از قابلیت PoE استفاده کنیم. یعنی حداکثر فاصله بین اتصالات باید کمتر از 90 متر باشد. شاید شما تنها به محدودیت 100 متری PoE فکر کنید اما بازهم این حداکثرها به نوع و برند کابلهای شبکه ای بر می گردد که قرار است مورد استفاده قرار دهید. یعنی میزان مقاومت کابل و تغییر کارایی سیستم مهم خواهد بود. موارد استثنا را نیز نمی توانیم در برنامه ریزی در نظر بگیرید وگرنه یکی از بهترین گزینه ها مثلا سیستم PoE + شرکت Uniview خواهد بود که به بهترین شکل تا 300 متر می تواند PoE و ارسال داده ها برای یک دوربین مداربسته را میسر نماید.

نوع کابل شبکه مورد استفاده

  • چه کابلی برای نصب استفاده شده است؟ وقتی کابل کشی موجود که از تغییر کواکسیال و آنالوگ به شبکه IP رسیده است ممکن است بخشهایی هنوز از کواکسیال یا فیبر نوری در سیستم استفاده کرده باشند. برای کابل کواکسیال از استاندارد RG59 استفاده می شود اما مهم است که در نظر گرفته شود. زیرا کابلهای بسیار قدیمی ممکن است از محافظ آلومینیومی در ساختشان استفاده شده باشد که باید حتما برای رسیدن به مقاومت بالاتر در کابلها از نوع جدید بدون محافظ استفاده شود.
  • در نصب کابلهای جدید شبکه از استانداردهای Cat 5e و Cat 6 استفاده می کنند.
  • فیبر نوری خیلی پیچیده تر است و باید در ابتدا نوع ارسال مشخص شود.
  • مشخص نمایید که نوع ارسال کدامیک از حالات Single یا Multimode خواهد بود. سپس باید سایز کابل و فیبر را در نظر داشته باشید که قابلیت هماهنگی با نوع ارسال را داشته باشد. برای حالت ارسال Single باید از کابل 9/1.25 استفاده شود و در حالت Multimode نیز می تواند در دو ابعاد 62.5/1.15 یا 50/1.25 باشد که بستگی به فاصله خواهد داشت. جدا از این موارد، مودمهای کابل فیبر نوری باید هماهنگ با هر کدام از مشخصات باشد و پهنای باند مناسبی را پشتیبانی نماید. توسط لوازم بیشتری که نقش تبدیل را بازی می کنند نوع کابل می تواند مثلا تنها UTP یا کابل شبکه معمولی بوده و بصورت مستقیم دستگاه به شبکه متصل شود. برای کابلهای کواکسیال و زوج سیم و فیبر نوری در شبکه نیاز به تجهیزاتی برای تبدیل نوع ارسال وجود خواهد داشت.

طول کابل

تعیین تقویت کننده مورد نیاز : همانطور که قبلتر گفتیم برای هر نقطه مرکزی  محدودیت ارتباطی با فواصل حداکثر 85-90 متری وجود خواهد داشت. برای مسافتهای بیشتر باید از کابلهای بلندتر از میزان استاندارد در کنار تقویت کننده هایی با پهنای باند و PoE مورد نیاز بهره ببرید. استفاده از هر دستگاهی در مسیر انتقال، نیازمند دقت بر روی تاثیراتش در پهنای باند و PoE خواهد بود.

منابع تامین انرژی PoE و تجهیزات شبکه(سخت ترین بخش کار)

  • مدیریت متغیرها : وقتی استانداردهای IEEE بر سر شبکه ها و ارتباطات و PoE سایه افکنده باشد، مهمترین چیزی که باید در موردش نگرانی داشته باشیم نبود هرگونه استاندارد و معیار از طرف خودمان است. تعیین PoE بر اساس بودجه و اینکه قرار است چطور مورد استفاده قرار گیرد معلوم خواهد شد. از وضعیت پهنای باند سویچ داخلی یا سوئیچ اصلی گرفته تا تعیین پورتهای اختصاصی برای اختصاص پهنای باند مورد نیاز به یک دوربین مداربسته بستگی به همین پارامترهای هدف خواهد داشت.
  • دو چیز مهم در ذهنتان داشته باشید: اول اینکه پهنای باند شما باید در تمام مسیر انتقال داده ها ثابت باشد. دوم اینکه منابع تغذیه PoE نتنها باید قادر به تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز کار دستگاهها باشند بلکه باید از دستگاهها در برابر شوک الکتریکی راه اندازی مجددا دستگاهها یا نوسانات برق جلوگیری نماید.  تی وی تی   نصب دوربین مداربسته   پکیج دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

شرکت داهوا از عرضه جدیدترین دوربین مداربسته PTZ با نام PTZ35230U-IRA-N برای استفاده در سیستمهای مکانیابی خبر داد. دوربین مداربسته جدید داهوا با قابلیت کار با تکنولوژی Starlight و همینطور بهره مندی از نور IR با بردی تا 150 متر می تواند برای نظارت محیطهای وسیع مورد استفاده قرار گیرد.

در این دوربین مداربسته از سنسور Exmor R CMOS با 2 مگاپیکسل رزولوشن استفاده شده است که داراری ابعاد 1/2.8” بوده و از زوم اپتیکال 30X بهره می برد.

دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ35230U قادر است با حداکثر 60 یا 50 فریم در ثانیه با رزولوشن Full HD (2MP) به ضبط تصاویر بپردازد. ضمن اینکه در رزولوشن 720P نیز چندین انتخاب برای سرعت ضبط در اختیار کاربر وجود خواهد داشت که می تواند طیفی بین 25 تا 60 فریم در ثانیه را در بر داشته باشد.

قابلیت کار در نور کم بر اساس تکنولوژی Starlight این دوربین مداربسته را قادر می نماید در نوری با شدت 0.005 لوکس نیز بتواند بدون نیاز به نور IR به ضبط تصاویر بپردازد. البته قابلیت ICR برای روز و شب نیز قابلیت دید این دوربین مداربسته جدید داهوا را در شبانه روز ارتقاء می بخشد.

این دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا در محدوده دمایی بین -30 تا 65 درجه بالای صفر و با استاندارد IP66 قادر است در محیط آزاد به کار خود ادامه دهد.

برای مقابله با هرگونه شک الکتریکی و جلوگیری از صدمه در برابر اصابت رعد و برق در این دوربین مداربسته از استاندارد مقاومت 6KV استفاده شده است.

با توجه به قابلیتهای مورد نیاز برای دوربینهای مداربسته PTZ، این دوربین مدار بسته Dahua قادر است با گردش 360 درجه افقی پیوسته و چرخش 180 درجه ای عمودی (در محدوده +90 تا -90) پوشش نظارتی مناسبی داشته باشد.

محدوده فاصله کانونی PTZ35230U-IRA-N بین 4.5 میلیمتر تا 135 میلیمتر و گشودگی دهانه لنز بین F1.6 تا F4.4 می باشد.

این دوربین مداربسته کاملا با کدک H.265 سازگار شده است و در کنار آن می تواند با کدکهای H.264 و MJPEG نیز بخوبی کار کند. ضمن اینکه در این دوربین مداربسته از سه جریان تصویری بصورت همزمان پشتیبانی می شود؛ که جریان اصلی با 2 مگاپیکسل (1080P) و 50/60 فریم درثانیه، جریان دوم با همین رزولوشن 25/30 فریم درثانیه و جریان آخر هم با رزولوشن D1/CIF با 25/30 فریم درثانیه در اختیار کاربر خواهد بود. قابلیت جذاب این جریانهای تصویری این است که برای هرکدام از آنها میزان فریم تصویر کاملا در محدوده 1 فریم در ثانیه تا عددهای یادشده برای هر کدام قابل تغییر خواهد بود.

جدیدترین دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا بر اساس پلتفرم دوربینهای مداربسته مورد استفاده در سیستمهای مکانیابی و ناوبری طراحی شده است. در این دوربین مداربسته برای سازگاری با سیستمهای مکانیابی از استاندارد تصویری PAL نیز پشتیبانی خواهد شد.

میزان مصرف انرژی در این دوربین مداربسته بدلیل استفاده از پروژکتور IR متشکل از 8 ال ای دی دید در شب، نسبت به محصولات رقیب کمی بالاست و عددی معادل 60 وات است که نیاز به آداپتوری با جریان 5 آمپر خواهد داشت.

  1. گارانتی هایک ویژن
  2. اینترنت اشیا
  3. سیستم یکپارچه امنیتی
  4. تکنولوژی EXIR هایک ویژن
  5. معرفی سیستم اعلام سرقت
  6. شهر هوشمند
  7. امنیت سایبری هایک ویژن
  8. دوربین زیر آب هایک ویژن
  9. تغییر رنگ دوربین مداربسته

4.      دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین حرارتی هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

شرکت Oncam، سازنده معروف دوربینهای مداربسته و تکنولوژی هوشمند مشاغل خبر از افزودن مدلهای Evolution 12 و Evolution 05 به خط تولید دوربینهای مداربسته جدیدش داد. در طراحی خلاقانه جدید، دوربین مداربسته سری Evolution با بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و امکانات بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. از مهمترین قابلیتهای این دوربینهای مداربسته می توان به مقاومت آنها در شستشو و باران شدید و مقاومت در برابر خوردگی در محیطهای خشن اشاره نمود.دوربین مدار بسته

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

جدیدترین سری دوربینهای مداربسته Oncam از مجموعه ای از ویژگیهای برجسته برخوردارند که مثلا طراحی مطابق بالاترین میزان حفاظت در برابر آب و گرد وغبار یا استاندارد مقاومت IP69 و استاندارد IK10 نمونه ای از آنها محسوب می شود. برخورداری از استاندارد IP69 در این دوربین مداربسته 360 درجه باعث می شود بتواند در برابر فشار آبی با 1000 psi با دمای 80 درجه سانتیگراد دوام آورد و این یعنی در شرایط محیطی بسیار نامناسب و خورنده مثل کارخانجات مواد غذایی، صنعتی، شیمیایی، کارواشها، فرودگاهها و بنادر بخوبی مقاومت خواهد کرد.

برای مقاومت در برابر خوردگی، بدنه این دوربین مداربسته از جنس فولاد ضد زنگ 316 با پرداخت سطحی الکترومگنتیک ساخته شده است. این جنس فلز برای استفاده در محیطهای خشن و شور مثل محیط ساحلی و دریایی بسیار مناسب بوده و دچار زنگ زدگی و خورندگی نخواهد شد.

جنس بدنه هر دو سری دوربین مداربسته 5 و 12 مگاپیکسلی جدید شرکت Oncam از همین نوع خواهد بود که البته نمای ظاهری شیکی و قدرتمندانه ای هم به محصول می بخشد.

در نمایشگاه امنیت و حفاظت آسیا 2016 در سنگاپور، دوربین مداربسته Evolution 12 استیل شرکت Oncam برنده جایزه طلای خلاقیت در تکنولوژی امنیتی Merlion در بخش دوربینهای مداربسته شد.

بخاطر سازگاری با پروفایل S از ONVIF، این دوربینهای مداربسته در همه قابلیتها مثل تصاویر پانورامیک 360 درجه بخوبی با بسیاری از دستگاههای NVR و VMS سازگار هستند.شماره نمایندگی هایک ویژن     hikvision

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

ضمن اینکه همانطور که در تصاویر واضح است در هر دو مدل 5 و 12 مگاپیکسلی از یک سنسور Exmor R CMOS استفاده شده است. در تصویر زیر نمومه ای از تصاویر این دوربین مداربسته با حالات مختلف را می بینید.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در مدل Evolution 12 رزولوشن Ultra-HD معادل 3200*3000 پیکسل، 9.6 مگاپیکسل به نمای بسیار شفاف 360 درجه اختصاص دارد. در مدل Evolution 5 هم رزولوشنی معادل 2144*1944 نمای 360 درجه را در اختیار بیننده قرار می دهد. تمام رزولوشن به یک نما تعلق ندارد و حداکثر 4 جریان تصویری همزمان از تمام قابلیت سنسور بهره می برند.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز این دوربین مداربسته می توان بجای استفاده از آداپتور 12 ولت دوربینهای مداربسته با 1 آمپر، از PoE استفاده نمود.

قابلیت نصب سقفی، دیواری و بر روی میز یا سطح افقی به بالا وجود خواهد داشت و می تواند محیط پوشیده ای با سقفی به ارتفاع حداقل 2 متر را بخوبی زیر نظر داشت.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

برای کار با دوربین مداربسته Oncam بصورت ریموت می توانید براحتی با استفاده از نرم افزار این شرکت بر روی سیستم عامل ios بخوبی با دوربین مداربسته 360 درجه ارتباط برقرار نموده و همه قابلیتهای دوربین مداربسته پانورامیک Oncam را کنترل نمایید.

 دوربین مداربسته tvt    بهترین دوربین‌ مدار بسته

 



:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

یکی از مهمترین دوربین هایی که در سیستم تحت شبکه یا توربو اچ دی هایک ویژن وجود دارد ، دوربین متحرک یا اسپید دام می باشد . نصب دوربین گردان با نصب دوربین های معمولی کمی متفاوت است از این سو برای نصب آن باید ملاحظات متعددی را لحاظ نمود . در این محتوا ، برخی از مهمترین مواردی را که باید هنگام نصب دوربین متحرک هایک ویژن به آن توجه کنیم را برای شما توضیح می دهیم .


برخی از مهمترین اصطلاحات مهم دوربین اسپید دام هایک ویژن

  • امکان Preset چیست ؟

در هر دوربین اسپید دام ، کاربر می تواند بر روی هر نقطه ی دلخواهی تصویر دوربین را تنظیم کند ، این تنظیم شامل حرکت افقی ، عمودی یا زوم بر روی هدف می باشد . هر کدام از این نقاط یک Preset نامیده می شوند و کاربران می توانند پس از تنظیم این امکان بر روی دوربین به سادگی و پس از یک کلیک به نقطه ی تعریف شده بروند . دوربین های اسپید دام هایک امکان تعریف چند صد Preset  را دارند ( به عنوان مثال 300 عدد Preset مجزا )

  • امکان Patrol چیست ؟

یک پاترول از پشت سر هم قرار دادن چند Preset ساخته می شود . در دوربین هایک ویژن می توان حداکثر از هر 32 عدد Preset یک پاترول ساخت . همچنین نهایتا هشت Patrol در هر دوربین متحرک هایک ویژن قابل تعریف می باشد .

نکته : پیش از تعریف پاترول و فراخوانی پی ریست ها ، مطمئن شوید که Preset  ها به درستی تعریف شده باشند.

  • امکان Pattern چیست ؟

یک Pattern از پشت سر هم قرار گرفتن حالت های مختلف دوربین گردان شامل حرکت در سطح افق ، حرکت در سطح عمودی ، زوم بر روی یک نقطه و … ساخته می شود همچنین در دوربین های متحرک هایک ویژن می توان حداکثر 4 عدد Pattern در دوربین تعریف نمود .

با توجه به مفاهیم مطرح شده بالا و ماموریت دوربین متحرک ، کاربر نصب دوربین می تواند بر اساس نیاز مشتریان و محل نصب دوربین از قابلیت های Preset ، Pattern و یا Patrol استفاده کند .

 

  1. دوربین مداربسته
  2. دوربین مداربسته
  3. قیمت دوربین مداربسته
  4. دوربین مدار بسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین هایک ویژن
  10. دوربین مداربسته

 



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

برای نصب سیستم نظارت تصویری تحت شبکه یا دیجیتال ( HD ) ، نیاز به نقشه سیم کشی دوربین مداربسته داریم . نحوه اتصال دوربین و سایر تجهیزات در یک سیستم مدار بسته باید به درستی انجام شود تا تصاویر با کیفیت مناسب ثبت و مورد بهره برداری قرار بگیرد . در این محتوا شما با نقشه سیم کشی دوربین مدار بسته آشنا می شوید .hikvision

سیستم مدار بسته اچ دی از دوربین مدار بسته ، دستگاه DVR و منبع تغذیه تشکیل شده است . نقشه سیم کشی دوربین مدار بسته HD شامل دو بخش مجزا می باشد .

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       هایک ویژن 

در حالت اول : از هر دوربین HD یک کابل کواکسیال ( RH59 ) به دستگاه DVR کشیده شود . هر چه تعداد دوربین ها بیشتر باشد میزان کابل کشی نیز بیشتر خواهد بود . جهت اتصال کابل تصویر ار جی 59 به دوربین و DVR باید از کانکتور BNC استفاده کنید .

در حالت دوم: از محل قرار گرفتن دستگاه DVR ، به ازای هر دوربین یک کابل برق تا محل نصب دوربین HD کشیده می شود . کابل برق توسط فیش های نری یا مادگی برق به دوربین و منبع تغذیه متصل می شود .

سیستم تحت شبکه از دوربین IP ، سوئیچ شبکه و دستگاه NVR تشکیل شده است . این تجهیزات توسط کابل شبکه به یکدیگر متصل می شوند . معمولا جهت اتصال تجهیزات تحت شبکه به یکدیگر ، نقشه سیم کشی دوربین مدار بسته تحت شبکه به این صورت می باشد :

از هر دوربین IP یک کابل شبکه به سوئیچ شبکه وصل می شود ، پس از اتصال کلیه دوربین های مدار بسته به سوئیچ شبکه ، سوئیچ توسط یک کابل شبکه مجزا به دستگاه NVR متصل می شود .

نکته مهم : در صورتی که از سوئیچ شبکه POE استفاده شود . از همان کابل شبکه ای که بین دوربین و سوئیچ شبکه کشیده شده می توان جهت تغذیه دوربین IP استفاده نمود و نیاز به کابل برق مجزا وجود ندارد در غیر اینصورت باید از نقشه سیم کشی ویژه برق که در قسمت نخست این محتوا به آن اشاره شد استفاده نمود .

 

    تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

 

   پکیج دوربین مداربسته

 



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

کمپانی هایک ویژن تلفن ویدیویی ماژولار تحت شبکه را برای ارتقای امنیت آپارتمان ها ارائه کرد ، این محصول دو منظوره  با نصب بر روی درب ورودی خانه ها و آپارتمان های کوچک علاوه بر کارایی به عنوان زنگ درب امکان توسعه و ارتباط با سیستم مدار بسته IP را نیز دارد ، از این رو می توان در سناریو های مختلف از این محصول دو منظوره استفاده کرد .

تلفن کننده ویدیویی قابل نصب در قسمت درب ورودی می تواند همه مزایای یک سیستم نظارت تصویری را تنها از طریق دو سیم برق و دیتا ارائه نماد . این مهم باعث صرفه جویی در هزینه و نصب آسان محصول می شود و می توان برای بهبود سطح ایمنی ساختمان های مسکونی بزرگ هم از این محصول استفاده نمود .

دوربین هایک ویژن   انواع دوربین مدار بسته  پکیج دوربین مداربسته

تصاویر Full HD دوربین این آیفون هوشمند تصویری ، با میدان و زاویه دید مناسب بهترین کیفیت را ارائه می کند به علاوه استفاده از قابلیت دید در شب و WDR در این دستگاه باعث شده که بصورت 24 ساعته تصاویر با کیفیتی ثبت شود و کاربران علاوه بر مانیتور داخل ساختمان می توانند تصاویر این آیفون هوشمند را ازطریق نرم افزار تلفن همراه و از هر جای دنیا مشاهده کنند .

این سیستم ماژولار است و می توان در سناریو های مختلف از آن استفاده کرد ، ارتباط با سیستم های مختلف مانند سیستم نظارت تصویری ، سیستم کنترل دسترسی ، سیستم دزدگیر و … در این آیفون هوشمند ماژولار وجود دارد . به علاوه می توان لوازم جانبی مختلفی را بر روی این دستگاه هوشمند تحت شبکه از طریق پروتکل های شبکه اضافه نمود .


هایک ویژن تلفن ویدیویی دو منظوره تحت شبکه ارائه کرد !

  • امکان اتصال دوربین مدار بسته بطور مستقیم به آیفون و استفاده از تصویر آن
  • کیفیت صدابرداری بالا حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا
  • کنترل سیستم از راه دور و توسط نرم افزار موبایل
  • تنظیمات ساده سیستم
  • امکان نصب بر روی دیوار یا روی درب
  • مدیریت با استفاده از نرم افزار CMS هایک ویژن
  • قابلیت اضافه کردن 16 دوربین و مشاهده تصاویر بصورت محلی

برخی از مهمترین کاربرد های آیفون هوشمند تصویری ماژولار هایک ویژن در ساختمان های مسکونی ، مدارس ، ساختمان های اداری می باشد .

 

  قیمت دوربین مدار بسته   دوربین مداربسته تی وی تی         

 



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

مرکز Gruppo Peroni محل برگزاری مسابقات اتومبیلرانی مطرح و حرفه ای در ایتالیاست . این مرکز به مدت سی سال محل برگزاری مسابقات مختلف قهرمانی و برنامه های متعددی مانند تست های استقامتی است . مدیران این مرکز برای اینکه بتوانند تجربه اتومبیلرانی را برای افراد بیشتری نمایش بدهند از محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده کردند .

دوربین اسپید دام هایک ویژن ، هیجان مسابقات اتومبیلرانی را افزایش می دهد !


برای توسعه اتومبیلرانی و معرفی این مرکز به همگان ، آنها تصمیم گرفتند تا رویداد های رایگان خود را در شبکه های مختلف انتشار بدهند ، از این رو از DirectE20 ، شریک قدیمی خود در صنعت صوتی و تصویری ، خواستند تا راه حلی برای پخش مستقیم فیلم های مورد نظر در یوتیوب ، فیس بوک و سایر رویدادهای اجتماعی ارائه کند. پس از بررسی موارد درخواستی و مطرح شدن نیاز ها ، نتیجه مورد نظر مشخص شد . برای اینکه هیجان بالای مسابقات به بینندگان منتقل شود ، آنها نیاز به دوربین هایی بود که بتوانند از اتومبیل هایی که با سرعت بسیار زیاد حرکت می کنند تصویر برداری کند، همچنین به علت غیر قابل پیش بینی بودن آب و هوای اروپا ، آنها به دنبال راهکار مناسبی بودند که حتی در شرایط نامساعد جوی و نور بسیار کم هم بتواند تصاویر بسیار با کیفیتی ارائه نماید . برای پوشش مسابقات از دوربین های اسپید دام هایک ویژن با وضوح تصویر دو و چهار مگا پیکسل در کنار رکوردر های سری 96 و 77 استفاده شد .


نصب دوربین مداربسته

وضوح بالای تصویر ، قدرت زوم زیاد ، فوکوس اتوماتیک سریع و ردیابی هدف بدون افت کیفیت از ویژگی های دوربین اسپید دام هایک ویژه است که برای پوشش مسابقات مناسب است . همچنین جهت مشاهده و مدیریت تصاویر از نرم افزار رایگان IVMS-4200 هایک ویژن استفاده می شود . همه این محصولات در یک اتاق کنترل متحرک در نظر گرفته شد . تصاویر اتومبیل ها با سرعت بالا تصویر بردار شده و برای ضبط یا نمایش زنده به اتاق کنترل ارسال می شد . به منظور القای احساس مناسب به بیننده دوربین ها در محل هایی نصب شدند که نمای منحنی پیست مشخص باشد و زاویه دید دوربین به گونه ای باشد که بیننده حس حضور در پیست را داشته باشد . سرجیو پرونی مدیر مجموعه نیز در این خصوص گفت : از مجموعه هایک ویژن بخاطر ارائه محصولات مناسب و ارائه زاویه دید مطلوب قدردانی می کنم . امروز می توانیم تصاویر ویدیویی با کیفیتی جمع آوری کنیم که پاسخگوی نیاز مخاطبان ما باشد. علاقه مندان می توانند مسابقات مسابقه زنده را دنبال کنند و مطالب جمع آوری شده و ثبت شده نیز بعداً می تواند برای ساخت فیلمهای تبلیغاتی یا اهداف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. ما از انتخاب های فنی و بالاتر از همه نتایج به دست آمده بسیار راضی هستیم. سیستم های مدار بسته هایک ویژن به لطف سادگی و انعطاف پذیری بالایشان در کنار سیستم نوآورانه ای که دارند بهترین عملکرد را در پوشش مسابقات بر اساس استاندارد هایی که مورد توجه ماست ، ایجاد کرده است و ما از این موضوع بسیار هیجان زده هستیم .

بیشتر بخوانید:
بهترین دوربین‌ مدار بستهانواع دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی یا Line Crossing یکی از ویژگی های آنالیز تصویر ویدیویی در دوربین های هایک ویژن است . این ویژگی هوشمند در بسیاری از دوربین های تحت شبکه هایک ویژن فعال است و کاربران می توانند در صورت تنظیم ، از آن استفاده کنند . دوربین هایک ویژن به گونه ای طراحی شده که در صورت تنظیم ، با تجزیه و تحلیل ویدیویی ، هر گونه حرکتی را تحت نظر داشته باشد . یکی از موارد پر کاربرد برای کاربران سیستم های مدار بسته ، جستجوی تصویر افراد یا شواهدی از ورود افراد غیر مجاز به یک منطقه ی از پیش تعیین شده است . این مشکل اغلب وقت زیادی را از کاربران سیستم های امنیتی می گیرد . از این رو تولید کنندگان سیستم های مدار بسته ، اقدام به تهیه و طراحی مجموعه ای از الگوریتم های آنالیز تصویر ویدیویی تحت عنوان VCA یا Video Content Analytics شدند . یکی از آنالیز های محبوب در VCA ، قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی یا Line Crossing است . کاربر با استفاده از این قابلیت می تواند هر گونه عبور شامل ورود یا خروج فرد یا شی متحرک را به یک منطقه ی مورد نظر خود تحت نظر قرار بدهد .


از این ویژگی می توانید جهت نظارت بر تردد افراد یا اشیای متحرک به قسمت های مختلف در میدان دید دوربین استفاده نمود . مبادی ورودی ، حیاط ها ، پارکینگ ها ، مغازه و فروشگاه ، فضای داخل شرکت ها و بسیاری دیگر که نظارت بر تردد افراد با اهمیت است را می توان به عنوان مناسب ترین محل برای استفاده از قابلیت Line Crossing معرفی کرد .


منطقه یا نقطه ی مورد نظر را انتخاب کنید ، با ترسیم یک یا چند خطر فرضی و انتخاب نحوه عملکرد ( یک طرفه یا دو طرفه ) می تواند ،عبور هر فرد یا شی متحرکی را تحت نظر داشته باشید .دوربین با شناسایی عبور خط فرضی توسط هر عامل خارجی ، می تواند فرمان های مختلفی مانند ضبط تصویر ،ارسال ایمیل ، ارسال آلارم به تلفن همراه و … را اجرا نماید .دوربین های سری 4 هایک ویژن امکان تعریف 4 خط فرضی و دوربین های سری 2 آن ،امکان ترسیم یک خط فرضی را دارند .همچنین جهت بهبود عملکرد این قابلیت و کالیبره کردن آن با محیط های مختلف ،می توانید میزان حساسیت آن را به دقت انتخاب نمایید . قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی را می توانید بصورت یک طرفه از چپ به راست ، یک طرفه از راست به چپ و یا دو طرفه تنظیم کنید . برای اینکار کافیست دوربین را به دستگاه NVR متصل کرده و تنظیمات Line Crossing را در دستگاه ضبط فعال نمایید .

 

1.دوربین مداربسته

2.دوربین مدار بسته

3.قیمت دوربین مداربسته

4.قیمت دوربین مدار بسته

5.خرید دوربین مداربسته

6.خرید دوربین مدار بسته

7.هایک ویژن

دوربین هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

وب اپلیکیشن یا برنامه تحت وب، نامی است که این روز‌ها زیاد شنیده می‌شود و شرکت‌ها و استارت آپ‌های بزرگی در حال تغییر سیستم خود از اپلیکیشن مستقل به وب اپلیکیشن هستند.

حال شاید از خود بپرسید وب اپلیکیشن چه تفاوتی با اپلیکیشن مستقل موبایل دارد و چه مزایا و معایبی را در خود جای داده است؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کامل بپردازیم.

تاریخچه وب اپلیکیشن یا برنامه تحت وب

بیاید نگاهی کوتاه به تاریخچه وب سایت بیندازیم و کم کم به سراغ وب اپلیکیشن که امروزه آن را با نام PWA می‌شناسیم برویم.

  • به نظر شما اجداد وب اپلیکیشن‌ها از چه تاریخی پا به دنیای اینترنت گذاشته‌اند؟ درست است، سال ۱۹۹۰ میلادی اسناد متنی در قالب صفحات استاتیک HTML بر پهنه اینترنت به وجود آمد.
  • پس از آن امکان قرار دادن تصاویر، ویدیو‌ها و فایل‌‌های صوتی در صفحات HTML فراهم شد اما ایراد اساسی که این صفحات داشتند، استاتیک بودن آن‌ها بود. در سال ۱۹۹۵ میلادی زبان برنامه نویسی با نام جاوا اسکریپت برای حل این مشکل به وجود آمد تا بتواند رنگ و رویی تازه به صفحات وب ببخشد.
  • در سال ۲۰۰۵ صفحات وب با تغییر جهت از استاتیک به داینامیک و همراه با معرفی Ajax، شکل و رویی تازه به خود گرفتند و از این سال به بعد، زمینه‌ای برای ظهور وب‌سایت‌های واکنش گرا و وب اپلیکیشن‌ها در سبکی جدید شکل گرفت.
  • درست است که وب اپلیکیشن توانسته جایگاه خود را به خوبی در تاریخچه وب حفظ کند اما این کافی نبوده است و با به وجود آمدن فن‌آوری‌های مدرن نیاز بود تا این سیستم هم دستخوش تغییراتی باشد؛ به همین دلیل در سال ۲۰۱۵ “الکس راسل” و “فرانسیس برمن” به صورت رسمی PWA که مخفف Progressive Web Application است را معرفی کردند و شروع تازه وب اپلیکیشن یا برنامه‌های تحت وب امروزی را می‌توان از سال ۲۰۱۵ به بعد عنوان کرد.

به عبارت دیگر وب اپلیکیشن‌های امروزی تا جایی پیشرفت کرده‌اند که نمی‌توان تفاوتشان را با اپلیکیشن‌های مستقل چندان حس کرد.

 

تا به این جا تاریخچه وب و سیر تکاملی آن را که به وب‌اپلیکیشن‌های امروزی منجر شده است دنبال کردیم، اما در ادامه بیشتر با وب‌اپلیکیشن با معنا و مفهوم امروزی یعنی PWA بیشتر آشنا خواهیم شد.

وب اپلیکیشن چیست؟

ترکیبی از اپلیکیشن‌های مستقل و وب سایت که بر روی مرورگر‌های تلفن همراه قابل اجرا است را وب اپلیکیشن پیش رونده یا PWA گویند.

بررسی وب اپلیکیشن یا اپلیکیشن‌ تحت وب

میلیون‌ها شغل از اینترنت به عنوان یک کانال ارتباطی ارزان قیمت استفاده می‌کنند و مطمئنا این مشاغل برای ارتباط با مشتری و مخاطب خود به پیش نیاز‌هایی وابسته هستند که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان وب سایت دانست؛ اما رشد تکنولوژی و فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند در دنیا باعث شد که این پیش نیاز‌ها دستخوش تغییرات باشند به طوری که امروزه بسیاری از کاربران در سراسر دنیا با استفاده از موبایل اقدام به جستجو و خرید محصولات مورد نیاز خود می‌کنند.

در سال ۲۰۱۵ و با توجه به افزایش کاربران موبایل نسبت به دسکتاپ گروهی از توسعه دهندگان، وب اپلیکیشن‌های پیش رونده را به بازار معرفی کردند.

وب اپلیکیشن‌های پیش رونده ترکیبی از کدهای سمت سرور (مانند PHP و ASP) و کد‌های سمت کاربر (با کدهای JavaScript و HTML) هستند که اطلاعات را به سمت آن‌ها هدایت می‌کنند.

 
 
 
​​چگونه یک مصاحبه موفق در فرآیند طراحی محصول داشته باشیم؟

وب اپلیکیشن چگونه کار می‌کند؟

اپلیکیشن‌های تحت وب معمولا از کد‌هایی مانند جاوا اسکریپت و PHP تشکیل شده‌اند و این زبان‌ها به طور کامل از مرورگر‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند.

کارکرد وب اپلیکیشن‌ها بدین صورت است که وب اپلیکیشن یک درخواست را به وب سرویس برای مدیریت کلاینت ارسال می‌کند، سپس سرور وظایف مربوطه را انجام می‌دهد. پس از آن پاسخ را در قالبی مشخص به سمت وب اپلیکیشن می‌فرستد.

در اینجا می‌توانید به طور خلاصه زمان شروع تا پایان فرآیند وب اپلیکیشن‌ها را مشاهده کنید.

  • کاربر از طریق مرورگر یا اپلیکیشن تحت وب خود یک درخواست به سمت وب سرور می‌فرستد.
  • وب سرور درخواست را به سمت سرور مناسب وب اپلیکیشن انتقال می‌دهد.
  • سرور وب اپلیکیشن درخواست را پردازش می‌کند (این درخواست‌‌ها می‌توانند جستجو در پایگاه داده یا پردازش اطلاعات باشند) و پس از آن نتایج داده‌های درخواستی ایجاد می‌شوند.
  • سرور وب اپلیکیشن اطلاعات خواسته شده یا پردازش شده را به سمت وب سرور ارسال می‌کند.
  • وب سرور در نهایت اطلاعات درخواستی را به سمت مرورگر کاربر ارسال می‌کند تا در صفحه نشان داده شود.

 

 

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.


به دنبال طراحی اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن هستید؟

در استودیو طراحی نارون ما به صورت تخصصی در زمینه طراحی اپلیکیشن و وب اپلیکیشن کار می‌کنیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن
 

مزایای استفاده از وب اپلیکیشن یا برنامه تحت وب چیست؟

حال که از عملکرد وب اپلیکیشن‌ها آگاه شدیم بد نیست نگاهی به مزایای این سیستم نسبت به اپلیکیشن‌های مستقل بیاندازیم.
  • اپلیکیشن‌های تحت وب بدون در نظر گرفتن سیستم عامل بر روی تمامی دستگاه‌ها قابل اجرا هستند. با این وجود دیگر تفاوتی ندارد که کاربر اندروید یا iOS باشید، شما بدون نیاز به اپ استور‌ها و تحریم‌های مختلف می‌توانید وب اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب و استفاده کنید.
  • همه کاربران می‌توانند به نسخه‌ای مشابه دسترسی داشته باشند و تقریبا تمامی مشکلاتِ سازگاری با دستگاه‌های هوشمند از بین خواهد رفت.
  • دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن نخواهد بود، بنابراین محدودیت حافظه موبایل یا تبلت از بین خواهد رفت.
  • هزینه‌ها برای صاحبان کسب و کار و کاربران کاهش می‌یابد زیرا پشتیبانی و نگه‌داری در سمت کسب و کار کمتر شده است.
  • کاربران برای اجرای اپلیکیشن دیگر نیاز به داشتن دستگاه‌ها با قدرت پردازش بالا و همچنین سیستم‌عامل‌های خاص نیستند.
  • کاربر همیشه در حال استفاده از نسخه آخر اپلیکیشن خواهد بود.

نتیجه گیری

افزایش استفاده از اینترنت در میان مردم و شرکت‌ها باعث شده مشاغل و کسب و کار‌های مختلف به صورت مستقیم تحت تاثیر آن قرار گیرند؛ به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها در حال تغییر اپلیکیشن‌های خود از مدل‌ سنتی به ابری هستند.

علاوه بر این وب اپلیکیشن‌ها توانسته‌اند در کنار عملکرد موفق خود، هزینه‌ها را در سمت کارفرما و کسب و کار کمتر کنند.

وب اپلیکیشن‌هایی مانند جیمیل، مایکروسافت ورد، دراپ باکس و … عملکردی مشابه نسخه دسکتاپ به کاربران ارائه می‌دهند و در عین حال بر روی تمامی مرورگر‌ها و سیستم عامل‌ها در دسترس هستند.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()