نوشته شده توسط : جعفر

 

دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) به یک بخش ضروری و مهم از مجموعه بازاریابی تبدیل شده است. دلیل این امر ساده است: بیش از دو سوم جمعیت جهان از اینترنت استفاده می‌کنند و افراد به طور فزاینده‌ای محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین بررسی می‌کنند. همانطور که مردم زمان بیشتری را صرف اینترنت می‌کنند، کسب و کارها نیز مجبورند بر روی تبلیغات محصولاتشان در پلتفرم‌های مختلف آنلاین تمرکز کنند تا به مشتریان بالقوه خود برسند. البته تبلیغات آنها باید جایی باشد که چشم ها هستند! با این حال دیجیتال مارکتینگ ساده‌تر از بازاریابی سنتی نیست. یک بازاریاب دیجیتال قرار است کمپین‌های بازاریابی را بر روی کانال‌های دیجیتال ایجاد کند ودر ایمیل، وبسایت، موبایل، شبکه‌های اجتماعی و مکان‌های بسیار دیگر برای ایجاد آگاهی و لیدهای شایسته‌ برای نرخ تبدیل (فروش) ترسیم ‌کند.

تبدیل شدن به دیجیتال مارکتینگ از طریق وبلاگ نویسی
 

همانطور که گفته شد دیجیتال مارکتینگ دارای جنبه‌های مختلفی است، بازار بزرگ شده است تا آنجا که هر یک از این بخش‌ها، نیاز به یک متخصص جداگانه درون شرکت دارد. برخی از این بخش‌های اصلی در این دیجیتال مارکتنیگ عبارتند از :

  • بازاریابی محتوا
  • بهینه‌سازی موتور جستجو
  • بازاریابی موتور جستجو
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات شبکه‌های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیل
  • اتوماسیون بازاریابی
  • تجزیه و تحلیل (آنالیتیکز)
  • بازاریابی دیجیتال ادغام شده (Integrated)

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال، باید قادر باشید تا کمپین‌های بازاریابی دیجیتال با کیفیتی را اجرا و مدیریت کنید تا در ابتدا به ساخت برند کمک کنید. برای انجام این کار باید بدانید چگونه همه مهارت‌های ذکر شده در بالا را به کار ببرید. اگر می‌خواهید به یک متخصص در یکی از این مهارت‌ها تبدیل شوید، باید در آن عمیق‌تر شوید و دانش و مهارت کاملی در مورد آن کسب کنید. در دیجیتال مارکتینگ، ما این را یک بازاریاب T-شکل می‌نامیم؛ خط افقی T، دانستن تمام اجزای اصلی برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال خوب است و خط عمودی در T، تبدیل شدن به یک متخصص در یکی از این اجزا می‌باشد.
کسب دانش و مهارت کافی (استاد شدن) در یکی از مهارت‌های ذکر شده، به اندازه یک عمر طول می‌کشد و شما تنها زمانی می‌توانید در اینها مهارت کافی پیدا کنید که بتوانید به طور موفقیت‌آمیز دانش را اجرا کنید، نه زمانی که شما کامل آن را یاد بگیرید. از این رو، با توجه به ماهیت تغییر سریع این مهارت‌ها، باید به طور مدارم یاد بگیرید و اجرا کنید. حالا بیایید به هر یک از این مهارت‌ها نگاهی بیاندازیم و ببینیم چگونه وبلاگ‌نویسی می‌تواند به شما کمک کند تا در آن‌ها مسلط شوید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا داغترین و بهترین مهارتی است که تقاضای بسیار زیادی در آن وجود دارد. بازاریابی محتوا فقط نوشتن یک پست یا مقاله و انتشار آن در اینترنت نیست. به گفته یک متخصص، بازاریابی محتوا تنها بازاریابی است که باقی مانده است. در بازاریابی محتوا کشش بیشتری بوجود آمده است زیرا بیشتر کسب و کارها به اهمیت آن پی برده‌اند و این عمدتا به این دلیل است که تبلیغات هر چه رو به جلوتر می‌رود؛ کم بازده و ناکارمدتر می‌شوند.

  • چگونه وبلاگ‌نویسی به شما کمک می‌کند تا در بازاریابی محتوا مهارت یابید؟

سه مرحله مهم بازاریابی محتوا عبارتند از برنامه‌ریزی، ایجاد و تبلیغ.
بازاریابی محتوا به معنای تولید و انتشار محتوا در رسانه‌های مختلف با هدف جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی است. در وبلاگ‌نویسی، با هر ایده‌ای که در پست وبلاگ خود می‌گذارید، هدفی را دنبال می‌کنید – چه چیزی می‌خواهید از طریق پست وبلاگ و یک برنامه بدست آورید، چگونه می‌خواهید به آن هدف برسید یعنی چه چیزی می‌خواهید در پست بنویسید. از این رو در پست خود، باید اطلاعات مفید و راهنمایی‌های لازم را در زمینه کسب و کار خود به مشتریان ارائه دهید و نیز این اطلاعات برای خوانندگان جذاب باشد. اگر پست‌های خوبی ایجاد نکنید، مطالب منتشر شده به شما کمک نخواهند کرد که به اهداف بزرگتر خود دست یابید.
هنگامی که شروع به نوشتن پست وبلاگ می‌کنید، کمی تحقیق بر روی موضوع یا ایده انجام می‌دهید، سپس در ابتدا یک طرح کلی ایجاد می‌کنید و بعد از آن شروع به نوشتن پست وبلاگ می‌کنید، آن را ویرایش می‌کنید و سپس انتشار می‌دهید. این برابر با مرحله ایجاد محتواست. تحقیق، طرح کلی، نوشتن، ویرایش و انتشار مراحل اصلی فرایند ایجاد محتوا هستند. با هر پست مهمانی که می‌نویسید، قادر خواهید بود هر یک از این مراحل را بهبود بخشید و بالاخره در آن تسلط کافی را بدست آورید. 
وبلاگ نویسی با انتشار آنچه که نوشته‌اید به اتمام نمی‌رسد. جذب بازدیدکنندگان برای خواندن، به اشتراک‌گذاری و تبلیغ (شناساندن) مرحله مهم بعدی می‌باشد. بیشتر وبلاگ‌نویسان این مرحله را نادیده می‌گیرند یا در آن شکست می‌خورند که منجر به از بین رفتن زود هنگام وبلاگ‌شان می‌شود. 
وبلاگ‌نویسان توصیه می‌کنند اگر 40% از وقت خود را صرف نوشتن پست مهمان کنید، بعد از آن باید 60% از وقت خود را صرف تبلیغ و شناساندن آن کنید. برای تبلیغ و شناساندن آن گزینه‌های متعددی دارید، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات، بهینه‌سازی موتور جستجو و بازاریابی، بازاریابی ایمیل و غیره. در ادامه در مورد تبلیغ از طریق بازاریابی محتوا یاد خواهیم گرفت. از این رو، این چگونگی کمک وبلاگ‌نویسی است تا در بازاریابی محتوا مهارت کافی یافته و مسلط شوید.

بهینه‌سازی موتور جستجو

بهینه‌سازی موتور جستجو که به عنوان سئو شناخته می‌شود مطلوب‌ترین و سخت‌ترین مهارتی است که باید در آن مسلط شوید. گوگل، الگوریتم رتبه‌بندی خود را 200 بار در سال بهبود داده و نمی‌توان جای ثابتی را برای سئو سایت‌ها در نظر گرفت. بنابراین به دلیل تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه بندی، وظیفه متخصصین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است. 
هنگامی که پست وبلاگ خود را می‌نویسید، تحقیق کلمه کلیدی را باید انجام دهید تا کلمه کلیدی مناسب را قرار دهید. همچنین باید رقبا را بررسی کنید تا بدانید چه نوع محتوایی رقبای شما منتشر می‌کنند. این دو مرحله شروع فرایند سئوی خوب است. در هنگام نوشتن پست مهمان، باید از کلمه کلیدی هدف در محل مناسب استفاده کنید تا احتمالات رتبه‌بندی آن مقاله بهبود یابد. همچنین کلمه کلیدی را در URL و انکر تکست به کار برید. این کار بهینه سازی داخلی می‌باشد که بخشی از سئو است. 
هنگامی که پست خود را منتشر می‌کنید، علاقه خواهید داشت تا تأثیرگذاران (influencer) وبلاگ شما را تبلیغ کنند، می‌توانید از کانال‌های اجتماعی برای تبلیغ آن استفاده کنید. همچنین از تاکتیک‌هایی مانند کامنت گذاری، پست گذاشتن لینک پست مهمان در فروم‌ها یا استفاده از نشانه گذاری اجتماعی (social bookmarking) و غیره استفاده کنید. نشانه گذاری اجتماعی، اشتراک گذاری لینک صفحات یا وبسایت‌های مورد علاقه خود در یک یا چند وبسایت که سرویس اشتراک لینک دارند و منجر به تبادل لینک می‌گردد، گفته می شود. این مراحل بخشی از لینک بیلدینگ هستند که این هم جزئی از سئو می‌باشد. 

بازاریابی از طریق موتور جستجو

اگر واقعا می‌خواهید در وبلاگ نویسی پیشی بگیرید و برتر باشید، نمی‌توانید فقط به ترافیک ارگانیک تکیه کنید. در حالیکه ممکن است یه مدت طول بکشد تا ترافیک ارگانیک برای پست‌های جدید مهمان خود بدست آورید، می‌توانید از گوگل ادوردز (Google Adwords) و تبلیغات بینگ برای کسب ترافیک سریع استفاده کنید. از آنجایی که بر روی تحقیق یا آگاهی یافتن کلمات کلیدی برای تبلیغات تمرکز خواهید کرد، هزینه آن بسیار زیاد نخواهد بود. بازاریابی با موتور جستجو از دو بخش SEO و PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) تشکیل شده است؛ همانطور که می‌دانید سئو رایگان است و هر چه وبسایت بهینه‌سازی حرفه‌ای تری داشته باشد دارای جایگاه بهتر در نتایج جستجوست، اما پرداخت به ازای کلیک رایگان نیست و در ازای هر تبلیغ باید مبلغی را به موتورهای جستجو بپردازید. برخلاف سئو که فرایندی زمانبر است، بازاریابی با موتور جستجو سریعا مشاهده می‌گردد، بطوریکه پس از آغاز تبلیغات بازدید سایت افزایش محسوسی پیدا خواهد کرد.
اگر تصمیم گرفتید از این تاکتیک‌ها استفاده کنید، باید یاد بگیرید تا کمپین‌های تبلیغاتی ایجاد کنید، تبلیغات بنویسید، تا اینکه در بازاریابی موتور جستجو استاد شوید که به عنوان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) شناخته می‌شود. 

بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یک جزء ضروری برای موفقیت در وبلاگ‌نویسی است و در زمان‌های قبل‌تر وبلاگ نویسی به عنوان یک فعالیت شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شد؛ به این دلیل که پست‌های وبلاگ شما می‌توانند باعث ایجاد کامنت‌ها، لایک‌ها و اشتراک گذاری از سوی خواندگان شود. برای ایجاد تعاملات توسط شبکه‌های اجتماعی، باید زمان مناسب برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی را بیاموزید و پست‌های شبکه‌های اجتماعی را طوری تولید کنید که منجر به جذب لایک و به اشتراک‌گذاری شوند. 

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

مشخص است که فیسبوک نمی‌خواهد که بسیاری از لایک‌‌ها، به اشتراک‌گذاری‌ها و دسترسی ارگانیک برای پست‌ها به طور رایگان باشد. راه‌اندازی موفقیت‌آمیز تبلیغات با شبکه‌های اجتماعی مؤلفه‌ای مهم در موفقیت یک وبلاگ‌نویس می‌باشد. بسیاری از وبلاگ‌نویسان شکست خورده‌اند تا این تغییر را بشناسند و خود را با آن سازگار کنند و اینکار برای آنها هزینه داشته است، به این ترتیب که بسیاری از خوانندگان خود و به اشتراک گذاشتن از طریق آنها را از دست می‌دهند. بنابراین به این دلیل که شبکه‌های اجتماعی بخشی از زندگی روزمره ما شده‌اند، این شبکه‌ها می‌توانند فرصت خوبی برای برندسازی ایجاد کنند تا نام آنها در ذهن کاربران حک شود.

بازاریابی ایمیل

ساخت لیست (List building) و وبلاگ‌نویسی دست در دست هم داده و هر وبلاگ‌نویس موفق (و یا هر کسی که می‌خواهد وبلاگ‌نویسی موفق شود) بر روی آن تمرکز خواهد کرد. همچنین به عنوان بخشی از کسب درآمد وبلاگ، وبلاگ نویسان از ایمیل استفاده می‌کنند تا برنامه‌های تولید درآمد خود را پشتیبانی کنند. بروز نگه داشتن خوانندگان با جدیدترین و تازه‌ترین پست‌های وبلاگ از طریق خبرنامه‌های هفتگی، درگیر کردن خوانندگان با محتویات ایمیل، تبلیغات و شناساندن محصولات و خدمات از طریق ایمیل؛ چندین تاکتیک‌های ایمیلی رایج مورد استفاده توسط وبلاگ‌نویسان هستند. این تاکتیک‌ها مهمترین اجزای ایمیل مارکتینگ می‌باشند. هنگامی که لیست‌های ایمیل خود را ایجاد، مدیریت کرده و درگیری ایجاد کردید شما نیز در مسیر تسلط بر بازاریابی ایمیل قرار می‌گیرید.

اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)

اتوماسیون بازاریابی استفاده از نرم‌افزارها برای ارسال پیام‌های مخصوص به مشتریان است که می‌توان با ارسال پیام‌های شخصی‌سازی شده به مشتریان بر اساس نیاز و علایق آنها، با ایجاد ارتباط قوی سودآوری بیشتری داشت. بسیاری از وبلاگ‌نویسان باهوش و دانا بازاریابی خود را اتوماتیک می‌کنند. هنگامی که پستی جدید منتشر می‌شود، آن به طور اتوماتیک بر روی پروفایل‌های شبکه اجتماعی‌شان پست شده و به سرورهای پینگ ارسال شده و به نقشه سایت اضافه می‌شود. همچنین آنها به بخش‌های مختلف تقسیم شده و محتوای مرتبط و تبلیغات را به خوانندگان خود بر اساس منبع بازدید نشان می‌دهند. با ایمیل اتوماسیون آنها می‌توانند محتوا و پیشنهادات مربوطه را تگ‌گذاری، بخش‌بندی و تبلیغ کنند. همه اینها بخشی از مجموعه مهارت اتوماسیون بازاریابی است و وبلاگ‌نویسی می‌تواند به شما کمک کند تا آن را به طور مؤثر یاد بگیرید.

تجزیه و تحلیل (Analytics)

شما باید در مورد خوانندگان وبلاگ خود بدانید؛ از کجا آنها هدایت می‌شوند، چه چیزی آنها استفاده می‌کنند، چه مقدار آنها وقت صرف می‌کنند و چه اقداماتی انجام می‌دهند. ابزارهای آنالیتیکز مانند گوگل به شما کمک می‌کند تا اینها را متوجه شوید. تسلط بر چنین ابزارهای آنالیتیکز برای یک وبلاگ‌نویس باعث می‌شود بداند چه پست‌هایی را منتشر کند تا منجر به جذب خوانندگان، و نیز لایک‌ها و به اشتراگ‌گذاریهای بیشتر شود.

بازاریابی دیجیتال ادغام شده

در حال حاضر، متوجه شدید تبدیل شدن به یک وبلاگ‌نویس موفق شانسی نیست. این امر بستگی به این دارد که شما چگونه به خوبی از کانال‌های بازاریابی و تاکتیک‌ها برای رسیدن به بهترین نتایج استفاده کنید. استفاده از دو یا چندین کانال بازاریابی برای دستیابی به نتایج، به عنوان دیجیتال مارکتینگ ادغام شده (integrated digital marketing) شناخته می‌شود. اگر به درستی بر روی هدایت بهترین نتایج به وبلاگ خود تمرکز کنید، به طور اتوماتیک به مهارت دیجیتال مارکتینگ ادغام شده مسلط خواهید داشت. با خواندن این مطلب، اکنون می‌دانید که چگونه می‌توانید به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ از طریق وبلاگ‌‌نویسی تبدیل شوید. 
اگر در وبلاگ‌‌نویسی جدی هستید و همه کارهای لازم را برای موفقیت آن انجام داده‌اید، در نهایت می‌توانید به یک متخصص بازاریابی تبدیل شوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 


شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها با چالش‌های زیادی مواجه هستند، چون در ابتدای راه هستند و سرمایه کافی برای کسب و کار خود ندارند، بنابراین برای ایجاد تعادل هزینه‌های مالی خود، بودجه‌های بازاریابی و تبلیغات را کم و یا حذف می‌کنند؛ در نتیجه به دلیل نادیده گرفتن بازاریابی به رشد کسب و کار خود صدمه می‌زنند، به این دلیل که بازاریابی بهترین راه جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر است. 

استراتژی های هوشمندانه دیجیتال مارکتینگ

راه‌حل‌هایی برای شما وجود دارد تا از حداکثر مزایای بازاریابی دیجیتال استفاده کنید بدون اینکه سرمایه بسیار زیادی داشته باشید. بهترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌هایی با بودجه کم چیست؟ در ادامه چند استراتژی برای ایجاد یک کمپین دیجیتال مارکتینگ کارآمد و با بودجه مناسب بیان می‌شود.

 

شبکه‌های اجتماعی 

برای استارپ‌ها استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی، یک مکان عالی برای شروع بازاریابی است زیرا کم هزینه هستند و موانع ورود به آنها بسیار پایین است. چرا به سمت کانال‌های شبکه‌های اجتماعی که به طور گسترده استفاده می‌شوند، نروید؟ فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، توییتر و ... این سایت‌ها گزینه‌های تبلیغاتی متفاوتی برای شما ارائه می‌دهند که می‌توانید انتخاب کنید و آنها در مقایسه با گوگل ادوردز و گزینه‌های تبلیغاتی دیگر ارزان‌تر هستند. به عنوان مثال، فیسبوک الویت بیشتری در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دارد و ارزان‌ترین نرخ بازاریابی به میزان یک دلار در روز مربوط به فیسبوک است. به هر حال کمپین‌های تبلیغات فیسبوک با توجه به محبوبیت فیسبوک در جهان بسیار مؤثر هستند، بنابراین آن را نادیده نگیرید.
تبلیغات در اینستاگرام: اینستاگرام کانال خوب دیگر برای کمپین بازاریابی شماست. از آنجایی که این پلتفرم بر اساس عکس است، در صورتی که شرکت شما بتواند بازاریابی خود را بر اساس عکس انجام دهد می‌توانید از طریق اینستاگرام بازاریابی کنید، مثلا شرکت‌های مسافرتی، غذا و تناسب اندام می‌توانند از اینستاگرام استفاده کنند. اگر یک شرکت حسابداری هستید، ممکن است اینستاگرام گزینه خوبی برای شما نباشد. بنابراین با استفاده درست از اینستاگرام برای اهداف تجاری، می‌توانید سود و درآمد خود را افزایش داده و شرکت خود را با بازاریابی در اینستاگرام توسعه و ترویج دهید. 
اگر قصد دارید با استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بازار حوزه خود موفق شوید، باید برنامه‌ریزی، مدیریت و بهینه‌سازی کنید. برنامه‌ریزی، مدیرت و بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی برای یک استارتاپ واقعا تضمین کننده کار اوست، در ادامه یک مرور کلی از آنچه که باید برای موفقیت انجام دهید بیان می‌شود:

  • برنامه‌ریزی: قبل از اینکه هر کانالی را راه‌اندازی کنید، درباره آنچه که باید انجام داده و آنچه که نباید انجام بدهید بخوانید و ببینید چه تکنیک‌هایی به خوبی در حوزه شما عمل می‌کنند. ابتدا یک برنامه برای هر کانال ایجاد کنید و تنها حساب‌ها را بر روی کانال‌هایی که واقعا فکر می‌کنید مورد استفاده‌اند باز کنید. پیشنهاد می‌شود از پلتفرم‌های بزرگتر مانند فیسبوک و توییتر شروع کنید و بسته به ماهیت استارتاپی خود، پس از آن به دیگر کانال‌ها بروید. اگر محصول بصری است اشتراک گذاری تصاویر از طریق اینستاگرام هم گزینه خوب است. 
  • مدیریت: هر کاری که انجام می‌دهید حساب‌های مختلف بر روی شبکه‌های اجتماعی گوناگون ایجاد نکنید، زیرا زمانی که متوجه می‌شوید وقت کافی برای مدیریت آنها ندارید و نیز مطلبی برای انتشار در آنها ندارید، آن را رها می‌کنید. این کار غیر حرفه‌ای خواهد بود، بنابراین برای همه حساب‌هایی که ایجاد می‌کنید، باید بتوانید آنها را مدیریت کنید، به طور منظم پست بگذارید و به سؤالات مشتریان پاسخ دهید. همچنین حساب‌های شما همگی باید جهت یکسانی داشته باشند و هیچ کدام به برند شما صدمه نزنند.
  • بهینه سازی: یکی از روش‌های بسیار مؤثر که کمک قابل توجهی به برندسازی و افزایش فروش می‌کند، بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی است. از هدف‌های مهم در بهینه‌سازی، جذب مخاطب و دنبال کننده توسط ایجاد محتوای ارزشمند و انتشار در شبکه‌های اجتماعی است، همچنین با صفحات افراد و شرکت‌ها تعامل داشته باشید. برای ایجاد نتیجه خوب با شبکه‌های اجتماعی باید کار زیادی انجام دهید تا بتوانید مخاطبان زیادی به دست آورید. اما به دلیل موانع کم برای ورود و هزینه پایین استفاده از این پلتفرم‌ها، جایگاه بسیار خوب برای شروع کار استارتاپ‌ها خواهد بود.

بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ در ادوردز

بازاریابی مجدد شامل دوباره تکرار کردن تبلیغات بر روی همان پلتفرم‌هایی است که مشتریان قبلا آنها را دیده‌اند. به عنوان مثال، اگر کاربری بدون خرید کردن وبسایت شما را ترک کند، می‌توانید با استفاده از روش بازاریابی مجدد و توسط ابزارها و وسایل ارتباطی مختلف، برای او تبلیغ فرستاده تا بتوانید به این روش با آنها ارتباط برقرار کنید. به عنوان نمونه کد تخفیف در نظر بگیرید تا بتوانید انگیزه‌ای برای خرید به این شیوه در آنها ایجاد کنید. بنابراین بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ، مکمل مهمی برای هر کانال بازاریابی است و می‌تواند یک جزء استراتژیک در تبلیغات شما باشد. در گوگل ادوردز می‌توانید به روش‌های مختلفی بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ داشته باشید. نشان دادن تبلیغات به بازدیدکنندگان قبلی شما، در زمانیکه در گردش در وبسایت و اپلیکیشن‌ها هستند، ریمارکتینگ استاندارد گفته می‌شود. ریمارکتینگ برای اپلیکیشن های موبایل، نمایش تبلیغات به افرادی که از اپلیکیشن موبایل یا نسخه موبایل وب سایت شما استفاده می‌کنند، می‌باشد. 

تبلیغات بر روی موبایل

هزینه تبلیغات موبایل کمتر از دسکتاپ یا تبلیغات تبلت است، بنابراین برای جلب توجه بیشتر به خود، تمرکز بیشتری بر روی کمپین‌های موبایلی داشته باشید. هنگامی که تبلیغات بازاریابی و وبسایت شما موبایل دوستانه نیست، جریان قابل توجهی از مشتریان را دارای پتانسیل برای تبدیل به فروش موفق هستند را از دست می‌دهید. این یک واقعیت است، به این دلیل که بیشتر افراد در حال حاضر، وبسایت‌‌ها را از گوشی هوشمند نسبت به دسکتاپ‌های خود بیشتر بررسی می‌کنند. بنابراین تبلیغات شما باید همراه با موبایل باشد. اطمینان حاصل کنید که قبل از انتشار آن، کمپین‌های خود را بر روی کامپیوتر شخصی و موبایل پیش نمایش دهید. همچنین فراموش نکنید که کوتاه و در عین حال به یاد ماندنی باشند. 

اهداف هوشمند آنالیتیکز گوگل

بسیاری از استارپ‌ها نرخ‌های تبدیل را دنبال نمی‌کنند، اینکار منجر می‌شود بررسی نتایج بسیار مشکل باشد. با استفاده از سرویس گوگل آنالیتیکز می‌توان شناخت کاملی از مخاطبان خود داشت. مثلا اینکه علاقه‌مندی آنها چیست، چه چیز را بیشتر جستجو می‌کنند و از کجا هدایت می‌شوند.  اهداف هوشمندانه گوگل آنالیتیکز، طوری است که شما با داشتن این نکات در جهت درست حرکت می‌کنید و بنابراین طراحی و محتوای وبسایت را به گونه‌ای انجام می‌دهید که متناسب با نیاز مخاطبانتان باشد و بدین ترتیب باعث جذب مخاطبان بیشتری می‌شوید. شما می‌توانید اهداف هوشمند خود را در گوگل ادوردرز وارد کنید. به این ترتیب، گوگل به طور اتوماتیک تبلیغات شما را به افرادی نشان می‌دهد که احتمال بیشتری دارد تا خرید کنند. 

بازاریابی مجدد با ویدئو

اگر می‌خواهید به بازدیدکنندگان ویدئوهای خود دسترسی داشته باشید باید از شیوه بازاریابی مجدد ویدئویی استفاده کنید. بیشتر تبلیغ کنندگان لیست‌های ریمارکتینگ خود را در Google AdWords ایجاد می‌کنند، اما ممکن است رویکرد اشتباهی باشد. برای نتایج دقیق‌تر، لیست ریمارکتینگ خود را درگوگل آنالیتیکز ایجاد کنید و سپس آنها را به ادوردرز وارد کنید. نکته دیگر اینکه اگر فیسبوک پیکسل را نصب کنید، می‌توانید مخاطبان سفارشی را در فیسبوک ایجاد کنید و سپس این مخاطب را با تبلیغات ویدئویی دوباره هدف‌گیری کنید. همچنین بازاریابی مجدد ویدئویی در یوتیوب هم کاربرد دارد. در واقع این روش به کاربرانی که ویدئوهای ما را مشاهده کرده‌اند، تبلیغاتی مرتبط با ویدئوی مشاهده شده نشان می‌دهد.
اگر دارای شرکتی نوپا هستید، کارهای بازاریابی را دست کم نگیرید. شما نباید هزاران دلار برای کمپین دیجیتال مارکتینگ خود صرف کنید. در ابتدا ممکن است فکر کنید هزینه‌های بازاریابی غیر ضروری هستند، اما اگر برای بررسی و مطالعه استراتژی‌ها زمان کافی بگذارید بازگشت سرمایه بیش از آنچه که هزینه کردیه‌اید خواهید داشت. فقط باید به خوبی استراتژی‌ها را طراحی کنید و با بودجه خود کنار بیایید. بیش از هر چیز دیگر، باید تبلیغات بازاریابی تولید کنید که دارای محتوای باکیفیت و نیز گیرا و فرینده باشند. قبل از اینکه بر روی تبلیغ متمرکز باشید، در ابتدا محتوا را در نظر بگیرید.

 


:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

http://111.12.162.34/UserProfile/tabid/57/userId/13487153/Default.aspx      
http://118cr.com/home.php?mod=space&uid=221565&do=profile&from=space      
http://192.243.101.79/smf/index.php?action=profile;u=371779      
http://216.250.104.34/home.php?mod=space&uid=218559&do=profile&from=space      
http://221.131.71.138/a/home.php?mod=space&uid=3033539&do=profile&from=space      
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:TeresaWisewould      
http://67dy.cn/home.php?mod=space&uid=789931&do=profile&from=space      
http://aitaofuwu.com/comment/html/?173866.html      
http://allspoke.com/library/AnniyCollierrq      
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:ShanelRackley      
http://anli.lhxh.cn/comment/html/?53883.html      
http://bbs.daye520.cn/home.php?mod=space&uid=1909374&do=profile&from=space      
http://bbs.hygame.cc/home.php?mod=space&uid=15619283&do=profile&from=space      
http://bbs.iliferobot.cn/home.php?mod=space&uid=2660726&do=profile      
http://bbs.koubeikc.com/home.php?mod=space&uid=968340&do=profile&from=space      
http://bbs.shushang.com/home.php?mod=space&uid=2213684&do=profile&from=space      
http://bbs.weizancms.com/home.php?mod=space&uid=2525042&do=profile&from=space      
http://bbs.yuhedata.com/space-uid-1868032.html      
http://bbs.zhichiwangluo.com/home.php?mod=space&uid=1126806&do=profile&from=space      
http://blog.21mould.net/home.php?mod=space&uid=2563619&do=profile      
http://btc357.com/forum/profile.php?id=1641956      
http://bumidatar.org/home.php?mod=space&uid=1070832&do=profile&from=space      
http://caiyuu.com/comment/html/?288970.html      
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:KrisDevaney3646      
http://cdqths.com/comment/html/?16173.html      
http://cellofamily.com/comment/html/?70260.html      
http://cnxklm.com/home.php?mod=space&uid=3965229&do=profile      
http://congnghexe.net/auto/profile.php?id=982818      
http://diyiluoli.com/home.php?mod=space&uid=675013&do=profile&from=space      
http://dm67.co/comment/html/?493480.html      
http://duckart168.com/home.php?mod=space&uid=845415&do=profile&from=space      
http://farri.webhop.net/home.php?mod=space&uid=873122&do=profile&from=space      
http://fp0753.com/comment/html/?19164.html      
http://fuyuancj.com/comment/html/?135482.html      
http://game24h.co/forum/profile.php?id=1083132      
http://health.esitcal.com/home.php?mod=space&uid=350400&do=profile&from=space      
http://hhzpcx.com/comment/html/?321487.html      
http://hiaspac.com/index.php?title=User:ChongUjn787      
http://hnkf1.com/comment/html/?27424.html      
http://home.math.snu.ac.kr/bbs_309/3045353      
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=NildaBillings984      
http://jigongjianzhu.com/home.php?mod=space&uid=556821&do=profile&from=space      
http://jndefeng.com/comment/html/?59133.html      
http://jnvcw.cn/home.php?mod=space&uid=648630&do=profile&from=space      
http://kiehlmann.co.uk/User:MauraThiele905      
http://mamasonice.com/home.php?mod=space&uid=431486&do=profile      
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:LDYHarris75      
http://pinta.vip/home.php?mod=space&uid=1433129&do=profile&from=space      
http://qingsuwo.top/comment/html/?280071.html      
http://qytjwl.com/home.php?mod=space&uid=202675&do=profile&from=space      
http://ranseti.org/comment/html/?18207.html      
http://rbetcy.com/comment/html/?330967.html      
http://recursos.isfodosu.edu.do/wiki/index.php?title=Usuario:EdwardHackett9      
http://shejicloud.com/home.php?mod=space&uid=97136&do=profile&from=space      
http://sm0912.com/home.php?mod=space&uid=1206280&do=profile&from=space      
http://suiningbest.com/home.php?mod=space&uid=450975&do=profile&from=space      
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:AmberFarrelly6      
http://thzw.xyz/home.php?mod=space&uid=1586000&do=profile&from=space      
http://tnlg.nl/profile.php?id=16238      
http://unpop.net/blog/member.asp?action=view&memName=ElinorTengan5710133      
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=ForrestLush297695      
http://waifuzhu.com/home.php?mod=space&uid=1297111&do=profile&from=space      
http://webniwa.com/home.php?mod=space&uid=2297109&do=profile      
http://wiki.techwo.org/wiki/Usuario:LeolaBowker41      
http://wuchuangshuiguang.com/comment/html/?306635.html      
http://www.0158hm.com/comment/html/?459250.html      
http://www.0912666.com/discuz/home.php?mod=space&uid=3170246&do=profile&from=space      
http://www.444it.com/home.php?mod=space&uid=1026898&do=profile&from=space      
http://www.52laoshao.com/home.php?mod=space&uid=663625&do=profile&from=space      
http://www.999125.com/home.php?mod=space&uid=76839&do=profile&from=space      
http://www.bl85888.com/home.php?mod=space&uid=485983&do=profile&from=space      
http://www.builtgame.com/profile/albertha095      
http://www.byzbw.com/comment/html/?585924.html      
http://www.ccwin.cn/space-uid-3133843.html
http://www.cdlxjy.cn/home.php?mod=space&uid=676901&do=profile&from=space
http://www.cnookr.cn/comment/html/?192988.html
http://www.corporacioneg.com/UserProfile/tabid/43/UserID/9210228/Default.aspx
http://www.damoitxueyuan.com/home.php?mod=space&uid=372608&do=profile&from=space
http://www.diyahz.com/home.php?mod=space&uid=194303&do=profile&from=space
http://www.dm67.xyz/comment/html/?239761.html
http://www.fastenbegleitung.com/node/1725684
http://www.fndtech.com/bbs/home.php?mod=space&uid=160314&do=profile&from=space
http://www.friddy.cn/member.asp?action=view&memName=FlorFunnell63775403      
http://www.ganleba.com/comment/html/?15621.html      
http://www.goonnails.com/wiki/index.php?title=User:Robin78T00823785      
http://www.haozhou.ah.cn/home.php?mod=space&uid=342323&do=profile&from=space      
http://www.hengte.club/comment/html/?328616.html      
http://www.hyprn.com/comment/html/?272684.html      
http://www.isexsex.com/space-uid-335308.html      
http://www.jatlb.com/comment/html/?49072.html      
http://www.jctcfw.cn/home.php?mod=space&uid=2424645&do=profile&from=space      
http://www.jiadianol.com/bbs/home.php?mod=space&uid=3634362&do=profile&from=space      
http://www.lezaixin.com/home.php?mod=space&uid=855158&do=profile&from=space      
http://www.longzhulipin.com/comment/html/?65390.html      
http://www.mengjiangnanspa.com/comment/html/?17392.html      
http://www.oy688.com/comment/html/?478262.html      
http://www.qiuzhijie.com/blog/member.asp?action=view&memName=Agustin48795153727317      
http://www.renyao.cn/blog/member.asp?action=view&memName=DessieZ26764370      
http://www.sanbazhu.net/home.php?mod=space&uid=822697&do=profile&from=space      
http://www.sanmulink.com/home.php?mod=space&uid=200199&do=profile&from=space      
http://www.siceng.com/home.php?mod=space&uid=946455&do=profile&from=space      
http://www.spedux.com/index.php/User:MagdaCrowley09      
http://www.swscm.com/member.asp?action=view&memName=VictoriaDuigan70      
http://www.sygk100.cn/space-uid-1346887.html      
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9      
http://www.txexla.fraserphysics.com/index.php?title=User:BevR77103713      
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1026019/Default.aspx      
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:LulaCalabrese68      
http://www.wnypba361online.org/fluxbb/profile.php?id=290744      
http://www.wuzhishan.hn.cn/home.php?mod=space&uid=2046803&do=profile&from=space      
http://www.xiqiao.org/92u/member.asp?action=view&memName=AlphonsoVallery7086      
http://www.xn--9qvn6icxlumhhin.store/comment/html/?30164.html      
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?53889.html      
http://www.yamiao.monster/home.php?mod=space&uid=1261239&do=profile&from=space      
http://www.yingbaguoji.com/home.php?mod=space&uid=972223&do=profile&from=space      
http://www.yzzwny.com/comment/html/?26921.html      
http://www.zerobyw4.com/home.php?mod=space&uid=1980245&do=profile&from=space      
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=GiaTellez48143913969      
http://xinyue1992.com/comment/html/?23920.html      
http://xn--72c7calxf3czac9hd8gra.com/home.php?mod=space&uid=6157162&do=profile&from=space      
http://xn--cd1a692c.xn--ypsv87i.cc/home.php?mod=space&uid=2493459&do=profile&from=space      
http://xn--kwrx2h.xn--1-eu0b88a.com/home.php?mod=space&uid=41954&do=profile&from=space      
http://yangsanhao.com/comment/html/?160645.html
http://yyzsschool.com.13430.m8849.cn/member.asp?action=view&memName=MilfordB95537396516
https://1bankir.ru/user/KOJMaryann/
https://39.105.47.72/bbs/upload/home.php?mod=space&uid=181297&do=profile&from=space
https://80.26.155.59/mediawiki/index.php/Usuario:DomingoSingleton
https://bbs.joyorders.com/home.php?mod=space&uid=892659&do=profile&from=space
https://blakesector.scumvv.ca/index.php?title=User:NFYLilla60127104
https://bong88agent.com/forum/profile.php?id=1088116
https://brainclubs.com/user/HalinaBunch/
https://btcoinz.com/forum/profile.php?id=1235794
https://coralisland.wiki/index.php?title=User:HueyClancy084
https://daybuy.tw/space-uid-1525126.html
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:CTJWinnie48451
https://empty3.one/blogs/demoniakmachine.com/wikilibre//index.php?title=Utilisateur:SheritaStricklan
https://gamez-torrent.com/user/MariAllan8/
https://goappreciation.com/groups/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/
https://gto5767.com/home.php?mod=space&uid=213333&do=profile&from=space
https://ibbs.uu.cc/home.php?mod=space&uid=1232928&do=profile&from=space
https://info-lhon.de/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
https://k88pro.com/k8/profile.php?id=1319039
https://keo888.com/tile/profile.php?id=214935
https://maleescortsbangkok.com/author/linneanava6/
https://nzdma.com/home.php?mod=space&uid=2887792&do=profile&from=space
https://online.jhcsc.edu.ph/wiki/index.php/User:MagdaPedroza91
https://qs4l2e.cn/home.php?mod=space&uid=605999&do=profile&from=space
https://referencement.sur-google.com/profile.php?id=175783
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:PKRAracely
https://seamusic.cn/member.asp?action=view&memName=LeliaDurgin8126912
https://snoopyro.com/home.php?mod=space&uid=56110&do=profile&from=space
https://space.mypep.cn/home.php?mod=space&uid=7928883&do=profile
https://thecbdwiki.com/index.php?title=User:OUKBroderick
https://uoco7.com/home.php?mod=space&uid=441545&do=profile&from=space
https://vw88bet.com/forum/profile.php?id=1301320
https://worldcup072018.com/worldcup/profile.php?id=916905
https://www.25hour.cn/space-uid-3910139.html
https://www.2xfd.com/home.php?mod=space&uid=1464118&do=profile
https://www.365carpet.com/home.php?mod=space&uid=1034119&do=profile&from=space
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:KristyRhoden457
https://www.bjltbs.com/home.php?mod=space&uid=553459&do=profile&from=space
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:AntoniettaRvr
https://www.ddgbr.com/home.php?mod=space&uid=253300&do=profile
https://www.dek24sideline.com/home.php?mod=space&uid=8458997&do=profile&from=space
https://www.fpvwiki.club/index.php?title=User:SethE3730635
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:ChristenIlx
https://www.ipinno.com/home.php?mod=space&uid=357916&do=profile&from=space
https://www.meiritoucai.cn/home.php?mod=space&uid=470466&do=profile&from=space
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.qpt114.com/home.php?mod=space&uid=88695&do=profile&from=space
https://www.sniper.ng/user/profile/271416
https://www.toprender.com/home.php?mod=space&uid=552605&do=profile
https://www.trade21forum.com/index.php?action=profile;u=181947
https://www.vdvod.com/home.php?mod=space&uid=1530708&do=profile&from=space
https://www.voicehearing.net/profile.php?id=11035
https://www.von-oppen.com/wiki/Benutzer:Charlotte4866
https://www.vuwsynbio.club/wiki/index.php?title=User:KathleneGrimm
https://www.wvodesigns.com/wiki/index.php?title=User:HomerBirdsong6
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:GarrettDabney27
https://www.xysctb.com/home.php?mod=space&uid=380124&do=profile&from=space
https://www.y1024.org/home.php?mod=space&uid=1099887&do=profile&from=space
http://120.116.38.11/dis/home.php?mod=space&uid=3304967&do=profile&from=space
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:HansParr8920
http://allspoke.com/library/BrigidaehHindmarshmw
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:NidiaLetcher3
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:BaileyFeng002
http://dm67.cn/comment/html/?360754.html
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=RonnieWitt63676534
http://itdm.pixsell.com.my/profile.php?id=646066
http://kiehlmann.co.uk/User:HelenaBarrios
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:KristinaX65
http://swapstyle2.coeus-solutions.de/forum/profile.php?id=4310315
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:ViolaDawe424
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=TeganWalkom219998
http://www.fastenbegleitung.com/node/1760437
http://www.hyprn.com/comment/html/?275567.html
http://www.iruby.net/blog/member.asp?action=view&memName=TamikaSennitt7316971
http://www.junkycraft.fluctis.com/profile.php?id=1016691
http://www.maoyouhe.com/home.php?mod=space&uid=1141457&do=profile
http://www.qiuzhijie.com/Blog/member.asp?action=view&memName=ClementSigmon153
http://www.sigvc.org/why/blog/member.asp?action=view&memName=SkyeCarrillo274052
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-0
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1050348/Default.aspx
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:MorganTazewell
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?54569.html
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=SXKFausto58329257
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:MilanSykes
https://frontendevelop.com/profile.php?id=19452
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:ZenaidaTitus776
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:LouisaMcNamara1
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:KelvinTrinidad7
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:JustineJ17
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:LashawndaConside


:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 16 صفحه بعد