نوشته شده توسط : جعفر

طراحی سایت آژانس هواپیمایی از جهت شناساندن و معرفی خدمات شما در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که شما ممکن است دارای یک مجموعه خدماتی مسافرتی با امکانات مطلوب و بهترین کیفیت باشید ولی همچنان میزان مشتریان شما از یک روند همیشگی تبعیت می کنند و افزایش نمی یابند و این بدان دلیل است که امروزه مردم در فضای اینترنت بدنبال آژانس های مسافرتی و هواپیمایی با امکانات خوب می گردند و اگر شما دارای پایگاه اینترنتی مناسبی در این فضای مجازی نباشید بالطبع دیده نخواهید شد.

تبلیغات در رسانه هایی مانند تلویزیون و یا بیلبوردها بسیار هزینه بَر بوده و همیشگی و ماندگار نیستند از اینرو بهترین تبلیغ پایدار و هدفمند برای کسانی که در زمینه خدمات مسافرتی و آژانس های حمل و نقل فعالیت می کنند داشتن یک  وب سایت اختصاصی و حرفه ای می باشد تا بتوانند بصورت 24 ساعته در معرض دید عموم مردم قرار داشته و خدمات و سرویس های خود را به کاربران نمایش دهند.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

آیتم ها و خدمات طراحی سایت آژانس هواپیمایی

1-طراحی صفحه معرفی کامل و سوابق فعالیتی آژانس مسافرتی به همراه پرسنل و کارکنان

2-طراحی صفحه ارتباط با ما برای نمایش دقیق آدرس آژانس و تلفن های تماس به همراه فرم ارتباط آنلاین

ساخت و طراحی سایت Aviation Agency3- طراحی صفحه نمایندگی ها و شعبه‌های آژانس به همراه امکان مشاهده آدرس آنها بر روی گوگل مپ

4- طراحی بخش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی بصورت کامل به همراه توضیحات و عکس و ویدئو مربوطه

5- قابلیت مشاهده مشروح کامل برنامه‌های سفر و مکان‌های عبوری بر روی نقشه

6 – طراحی بخش هتل‌های مختلف ایران و جهان برحسب نوع خدمات و درجه بندی آنها به همراه تصاویر زیبا از بخش های مختلف از هر کدام هتل ها.

7 – معرفی مناطق سیاحتی و گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی داخلی و خارجی

8 – طراحی سرویس فروش بلیط و سیستم رزروآسیون آنلاین و پرداخت الکترونیکی بلیط سفر و یا تورهای مسافرتی از طریق درگاه های بانکی متصل بر روی وب سایت آژانس و پیاده سازی سیستم فروش آنلاین بلیط‌های چارتری و پروازهای خارجی  و داخلی بر روی سایت آژانس هواپیمایی

9 – طراحی صفحه اخبار برای درج آخرین رویدادها و خبرها و اطلاعیه‌ها درباره آژانس و رویدادهای گردشگری

10 – طراحی بخش “لحظه آخری” برای اطلاع رسانی تورهای دقیقه نودی با تخفیف های ویژه

11 – طراحی صفحه مقالات برای ارایه مقالات آموزشی درباره آداب سفر، ملزومات لازم برای سفر، نکات ایمنی در سفر و …

12 –طراحی سیستم  مدیریت کاربران و ارتباط با آنها

13- طراحی بخش اطلاعات ساعت گویای کشورها با مرجع بین المللی

14- طراحی وب سایت بخش پیشنهادهای ویژه برای نمایش و معرفی نقاط دیدنی و مقاصد گردشگی ویژه به کاربران

15- طراحی جدول لحظه ای اطلاعات هواشناسی کشورها با رفرنس بین المللی

16- طراحی قسمت های تبلیغات، در طراحی سایت آژانس هواپیمایی قسمت های مختلفی برای تبلیغات بصورت بنری، متنی، کناری، متحرک و …. در نظر گرفته می شود که فرصت و زمینه خوبی را برای قرار گرفتن تبلیغات و آگهی های هتل ها، فروشندگان سوغاتی و صنایع دستی ، مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ فراهم می کند.

17 – طراحی سیستم ارسال پیامک و ایمیل برای ارسال اس ام اس و یا ارسال ایمیل های گروهی برای یادآوری و یا اطلاعیه های مهم مثل تغییرات احتمالی در برنامه پروازها و …

18 – پیاده سازی سرویس رزرو هتل به منظور رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی مورد نظر مشتری با بهترین قیمت بر روی سایت آژانس‌ مسافرتی

19- طراحی صفحه نمایش اطلاعات سفارت کشورهای مختلف

20- طراحی بخش سوالات متدوال برای پرسش و پاسخ های رایج و عمومی در مورد تورها، رزروآسیون و در کل سوالات مرتبط با سفر

21- سرویس های دیگر از جمله امکان تهیه نسخه چاپی از محتوای سایت، قابلیت اشتراک گزای مطالب و تصاویر سایت، اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، تلگرام، گوگل پلاس و ..، نمایش آمار بازدیدکنندگان سایت، پیوندهای مفید و شماره های تماس ضروری و .. نظرسنجی و ایجاد انجمن گفتگو و …

طراحی سایت آژانس هواپیمایی با پیام آوا

پیام آوا بر این نکته توجه ویژه دارد که طراحی سایت آژانس هواپیمایی یا طراحی سایت مسافرتی بایستی از ظاهر گرافیکی فوق العاده زیبا و جذاب و متناسب با حال و هوای سفر و مسافرت برخوردار باشد.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

پیام آوا طراحی سیستم آژانس های مسافرتی را کاملا بر اساس نیازهای صنعت گردشگری و به صورت بومی همگام با الگوهای سیستم های بین المللی پیاده سازی نموده و تمام قسمت های آن دینامیک می باشد.

پیام آوا علاوه بر پیاده سازی سرویس های اولیه در طراحی سایت مسافرتی که خدمات بصورت مجازی و غیرحضوری را به کاربران ارایه می دهد، تمرکز خود را بر روی پُربازدید ساختن اینگونه وب سایت ها معطوف نمده که با انجام مجموعه‌ای از اقدامات گسترده که یکی از مهمترین آنها  بهینه‌سازی سایت (  سئو ) برای موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد موجب ارتقاء جایگاه وب سایت شما در نتایج جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران در موتورهای جستجو می گردد.

 

 

افزون بر سئو ، پیام آوا در ساخت سایت آژانس هواپیمایی ملزومات فنی دیگری را نیزمد نظر قرار می دهد مواردی همچون: سرعت سریع لود صفحات سایت و در دسترس بودن بدون خطای وب‌سایت در ساعات مختلف شبانه‌روز؛ طراحی سایت بصورت واکنشگرا (ریسپانسیو) تا قابلیت مشاهده صحیح و بدون ایراد وب‌سایت در دستگاه‌ها با اندازه صفحه ‌نمایش‌های مختلف مانند موبایل و تبلت و .. وجود داشته باشد.

از اینرو با توجه به مطالب گفته شده طراحی سایت آژانس هواپیمایی یا طراحی سایت مسافرتی پیچیدگی های خاص خود را دارد، با عنایت به توانمندی ها و تجربه و دانش فنی پیام آوا در زمینه اجرا و پیاده سازی اینگونه سایت ها با اطمینان خاطر می توانید طراحی سایت آژانس هواپیمایی یا آژانس مسافرتی خود را به ما بسپارید.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. فروشنگان و تولیدکنندگان محترم فعال در زمینه آجیل و خشکبار می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

برقرای توازن میان زندگی شخصی و کاری مهمترین عامل در کامیابی در زندگی است و از پاداش های موثر در تحریک انگیزشی افراد به شمار می رود. شرایط اقتصادی حاکم ایجاب می کند که افراد ساعات بیشتری در شبانه روز را به کار و فعالیت بپردازند. ازسویی رهبران و مدیران سازمانی نیز اوقات زیادی را صرف کار و کوشش می کنند، ولی ممکن است پس از مدتی دچار فرسودگی شغلی شوند.

 

1- یک شبکه ارتباطات مثبت طراحی کنید

انسان های مثبت اندیش نگرشی شفاف و عمیق به مسائل داشته و از نظام آفزینش شناختی صحیح دارند؛ لذا جهان را دارای هدفی مشخص می دانند، بنابراین کمتر دچار یاس، ناامیدی و پوچی می شوند. امید از وجوه تمایز آدمی با دیگر موجودات است، افراد مثبت اندیش بر نقاط مثبت تمرکز دارند و همچنین همواره انتظار رویدادهای مثبت را می کشند. آن ها روابط اجتماعی سازنده ای دارند، از ترس شکست به کنج عافیت نمی خزند، تفکر راهبردی دارند و بر قابلیت ها و شایستگی های خود تمرکز دارند. بنابراین اطراف خود را با کسانی پر کنید که به شما فایده می رسانند و در تقویت روحیه ی شما موثر هستند. همواره مهره های خالی شبکه ی ارتباطی خود را با افراد مثبت اندیش تکمیل کنید و سعی کنید تا حد ممکن از تاثیرات نیکوی آن ها بهره برداری کنید. آن ها بویژه در مواقع بحرانی، شما را به کار و سختکوشی بیشتر ترغیب می کنند تا به پیشرفت دست یابند.

article_image_one_562.jpg

2- به کار خود عشق بورزید

هیچ گاه به کاری کمتر از آنچه به آن عشق می ورزید مبادرت نکنید. ارتباط بین درآمد و میزان علاقه به کار، ارتباطی تنگاتنگ است. ضمن آن که حیات بشر محدودتر از آن است که بخواهد به کارهایی غیر از کارهای مورد علاقه ی خود بپردازد. مفهوم کار و تفریح برای کسانی که به کار خود علاقه دارند همسان است.آن ها انگیزه ی بالایی به کار دارند و با بهره وری بسیار زیادی فعالیت می کنند. اهمیت کار از آن جا ناشی می شود که کار کردن تاثیراتی چندگانه بر زندگی ما دارد و علاوه بر رفع نیازهای فیزیکی و مادی می تواند عطش ما را به کسب موفقیت، برقراری ارتباطات، پذیرش اجتماعی، احساس ارزشمندی و ... برطرف سازد. علاقه به کار می تواند موجب تسریع رفع این نیازها (اعم از مادی یا معنوی) شود و شیرینی کار را به کام آحاد جامعه بچشاند. بسیاری از افراد تنها به دلیل عدم علاقه به کار خود، سالانه مبالغ کلانی را از دست می دهند. حال آن که اگر به کاری که به آن علاقه و اشتیاق داریم بپردازیم، دچار فرسودگی و خستگی ناشی از کار نخواهیم شد. اطمینان یابید که کار را تنها در ازای پول انجام نمی دهید.

3- فرهنگ سازی کنید

انسان موجودی اجتماعی و کار نیز پدیده ای اجتماعی است. چنانچه هر روز با کسانی همکاری می کنید که میل و اشتیاقی به کار خود ندارند، آن گاه محیط و زیست بوم کار رو به فرسودگی خواهد گذاشت. در عین حال منابع انسانی شایسته و هوشمند که از کار خود لذت می برند موجب می شوند که سازمان به فضایی مساعد و محیطی مناسب برای یادگیری تبدیل شود. فرهنگ سازی را از درون خود شروع کنید؛ چرا که فرهنگ پدیده ای مسری و قابل سرایت به دیگران است. نهادینه سازی فرهنگ کار، مستلزم وجود بعضی زیرساخت ها از جمله نظام انگیزش و تشریک مساعی است. بهتر است که به عنوان یک کارفرما در حین استخدام نیروهای خود دقت کافی را به خرج دهید و کارمندانی را به سازمان خود وارد کنید که از هر نظر به کاری که خواهند کرد افتخار کنند.

4- اهداف خود را بشکنید

میل به پیروزی از نیازهای اساسی هر انسانی است. چنانچه کسب و کارتان از ریل رشد وتوسعه خارج شده باشد و یا نتوانید به اهداف خود دست یابید، دچار فرسودگی خواهید شد. چاره این است همواره طعم موفقیت های کوچک را بچشید. بنابراین ضروری است که اهداف بزرگ خود را به هدف های کوچکتر و در دسترس تر بشکنید. اینگونه احتمال موفقیت بالاتر خواهد رفت و احساس رضایت درونی تان افزایش می یابد. روی تعیین اهدافی تمرکز کنید که می توان ظرف یک یا دو هفته به آن دست یافت. البته نباید خیلی اهداف را ساده گرفت و از طرفی نباید با دست نیافتن به تمام اهداف سرخورده شد.

5- سحر خیز باشید تا کامروا شوید

سحرخیزی و شروع صبح با حرکات ورزشی موجب مضاعف شدن انرژی و انگیزه ی دورنی می شود و از تنش ها و استرس های درونی می کاهد. تغذیه ی سالم و نرمش مرتب روزانه، نوش دارویی معجزه آسا در مبارزه با فرسودگی شغلی است.

6- به خود پاداش دهید

نتایج تحقیقات نشانگر آن است که پاداش ها بویژه پاداش های معنوی تاثیر شگرفی بر انگیزش درونی افراد داشته و آن ها را به کار بیشتر و اثربخش تر وامی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

طراحی سایت دکوراسیون از آنجا که اغلب افراد بیشتر اوقات خود را در محیط کار یا محیط زندگی سپری می نمایند و نورپردازی، رنگ دیوارها، لوسترها، نحوه چیدمان مبلمان، چیدمان میز و صندلی و … در محیط بطور خودآگاه یا ناخودآگاه بر عملکرد و روحیات فرد تاثیر می گذارد، لذا طراحی دکوراسیون داخلی می تواند محیطی مناسب برای بالا بردن راندمان کاری و بهبود روحیه اشخاص ایجاد نماید؛ لذا شرکت های دکوراسیون و معماری داخلی نیاز به وب سایت اختصاصی دارند تا از این طریق به معرفی توانایی های شرکت و محصولات و خدمات خود پرداخته و با مشتریان خویش در ارتباط باشند.

اهمیت طراحی سایت دکوراسیون داخلی

مهمترین هدف طراحی سایت دکوراسیون داخلی برای صاحبان این حرفه ، می تواند به معرفی نمونه پروژه های کاری خود در ساختاری ساده و راحت و البته همیشگی و ماندگار به کاربران و در نتیجه افزایش مشتریان باشد.

از بازاریابی اینترنتی و البته افزایش فروش که یکی از اهداف مهم هر شغل و مرکز تجاری می باشد، که بگذریم، داشتن یک ویترین نمایشی و یا کاتالوگ آنلاین برای شرکت های دکوراسیون و معماری نکته ی مهم و قابل تاملی است، که آنها می توانند با طراحی سایت دکوراسیون به این مورد مهم دست پیدا نمایند. و البته پیدا کردن یک بازار پُر مخاطب و یک بازار هدف که در آن دیگر موقعیت مکانی و زمانی اهمیت آنچنانی نخواهد داشت از دیگر اهداف طراحی سایت دکوراسیون داخلی می باشد. طراحی سایت معماری تفاوت هایی با این موضوع دارد که شما می توانید در صفحه نکات طراحی سایت معماری این تفاوت ها را مشاهده کنید.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت دکوراسیون داخلی decorationگرایش به تنوع و ایجاد تغییر از روحیاتی است که تمایز بین انسان و سایر موجودات را نمایان می سازد از اینرو علاقه مندی به تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کاری  تنها محدود به ایام خاص سال مانند عید نوروز نمی باشد, بلکه افراد زیادی دوست دارند هر چند وقت یکبار اقدام به بازسازی یا تغییر و یا تعویض شکل و شمایل دکوراسیون تمام یا بخشی از منزل و محیط کار خود نمایند. این افراد عموما به دلیل نداشتن فرصت و وقت کافی جهت مراجعات حضوری و دیدن نمونه کارها در مغازه و سا شرمت ها و خرید از آنها، به دنبال ویترین های نمایشگاه مجازی و طراحی سایت فروشگاه آنلاین  در زمینه دکوراسیون و لوازم منزل هستند تا نیاز خود را رفع نمایند.

سرویس ها و امکانات طراحی سایت دکوراسیون منزل

در ساخت سایت دکوراسیون با توجه به کارکرد و خدمات یا محصولاتی که شرکت یا فروشگاه ارایه می دهد می توان آیتم ها و سرویس های مختلفی را در نظر گرفت که بطور کلی برخی از آنها به شرح زیر است:

  • طراحی صفحه معرفی شرکت

تاریخچه فعالیت های شرکت، رزومه و برشمردن نمونه هایی از پروژه های بزرگ و موفق انجام یافته و نیز افتخارات کسب شده توسط شرکت در این صفحه به نمایش در می آید.

  • طراحی بخش محصولات و خدمات

معرفی محصولات و یا خدمات مختلف در زمینه دکوراتیو  مانند محصولاتی همچون پارکت، کاغذدیواری، انواع مبلمان، کفپوش،  انواع کناف، کابینت، دیوار کاذب و یا خدماتی مانند : نورپردازی، ترمیم و مرمت فضا، کناف بندی، اجرای نور مخفی، ست های مدیرتی، اجرای لمینیت، اجرای شیشه های رنگی و سندبلاست، طراحی دکوراسیون آشپزخانه، غرفه آرایی نمایشگاهی، طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی، طراحی دکوراسیون اتاق مغازه و …

امکان مقایسه و نیز محصولات مشابه و مرتبط نیز در این بخش فراهم شده است.

  • طراحی صفحه تماس

در این صفحه آدرس و اطلاعات و شماره های تماس با واحد فروش و نصب، خدمات پس از فروش و نیز فرم ارتباط آنلاین با فروشگاه یا شرکت پیاده سازی می گردد.

  • طراحی قسمت پروژه ها

پروژه های انجام یافته به همراه مشخصات و توضیحات (مانند نام پروژه، سال اجرا، متریال های بکار رفته و …) و تصاویر مختلف از پروژه و ویدئوهای مربوطه و همچنین پروژه های در حال اجرا در این قسمت به رؤیت کاربران می رسد. این قسمت که در واقع به نوعی نمونه کارها نیز محسوب می گردند یکی از مهمترین آیتم های طراحی وب سایت دکوراسیون داخلی می باشد.

  • طراحی صفحه مقالات

مقالات و مطالب مرتبط با دکوراسیون داخلی مانند: مقرنس کاری، فنگ شویی، گچ بری، کناف کاری و …

  • طراحی سیستم عضویت

سیستم ثبت نام در سایت به شکل ساده ای پیاده شده تا کاربران بتوانند براحتی با چند کلیک با انتخاب نام کاربری و رمز عبور به عضویت در آمده و از خدمات بیشتر سایت بهره مند شوند.

  • قابلیت ثبت انتقادات و پیشنهادات

امکان ثبت آنلاین دیدگاه و نظرات و انتقادات کاربران و مشتریان و اطلاع رسانی آن به مدیر و یا کارشناسان شرکت از طریق وب سایت مهیا شده است.

  • طراحی بخش برترین ها

معرفی برترین های دکوراسیون، سبک های برتر در معماری و دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل و دکوراسیون اداری

  • طراحی صفحه اخبار

اعلام برنامه های نمایشگاهی ماهانه فروشگاه یا شرکت، رویدادهای مرتبط با حوزه معماری و دکوراسیون و معرفی فناوری ها و تکنیک ها و مواد اولیه جدید در عرصه دکوراسیون، اطلاع رسانی در مورد جشنواره های فروش ویژه و …

  • طراحی صفحه نمایندگی ها

اکگر شرکت شما دارای شعبات و یا نمایندگی ها می باشد در این قسمت موقعیت و آدرس آنها ذکر شده و بر روی نقشه (گوگل مپ) نشان داده می شود.

  • صفحه سوالات رایج

سوالات عمومی مشتریان در مورد چیدمان، رنگ، هزینه ها و پاسخ کارشناس شرکت به سوالات در این بخش پیاده سازی می شود.

  • طراحی قسمت ایده پردازی

وب سایت دکوراسیون داخلیخلاقیت و ایده های جدید و یا متدهای خارجی و همچنین دریافت ایده کاربران و اعمال آن در طراحی ها در این قسمت قابل پردازش است.

  • طراحی صفحه آموزش و راهنما

راهنمایی و آموزش به کاربران در زمینه های دکوراتیو مانند رنگ آمیزی، سبک های چیدمان لوازم منزل یا لوازم اداری، برجسته سازی ، نور پردازی و…

  • طراحی بخش استودیو

یکی از مهمترین بخش هایی که در وب سایت دکوراسیون می تواند طراحی و پیاده سازی گردد, بخش استودیو است. بطور مثال در این قسمت مشتری می تواند لوستر یا مبل خود را به سلیقه خود انتخاب نماید و نحوه چیدمان آن در فضای اتاق را طراحی و جایگزین و تجسم نماید.

  • طراحی وب سایت بخش گالری

وجود گالری تصاویر در وب سایت دکوراسیون و لوازم منزل مهمترین قسمت و به نوعی ویترین شما محسوب می گردد. داشتن افکت های متحرک زیبا و جذاب همراه با ساده بودن از پروژه های اجرا شده و طرح هاي جديد می تواند نمای بسیار زیبایی را به وب سایت دکوراسیون منزل ببخشد.

  • ارسال خبرنامه و ژورنال

خبرنامه و ژورنال بروز شده و جدید به ایمیل کاربرانی که در سایت ثبت نام نموده اند ارسال می گردد.

  • آمار بازدید

سیستم آمار بازدید تعدادکاربران، تعداد کاربران آنلاین، میزان بازدید مطالب، دیدگاه ها، بازدیدهای امروز، بازدید ماهیانه و سالیانه را نمایش می دهد.

پیام اوا برترین طراح و سازنده سایت های دکوراسیون داخلی و معماری

طراحی سایت پیام آوا در زمینه معماری و دکوراسیون تاکنون پروژه های طراحی سایت بسیار زیبا و متنوع و همچنین کاربردی و کاربر پسند را اجرا و پیاده سازی و توسعه داده است. در تمامی انواع پروژه های اجرای وب سایت، ملاک تیم مجرب برنامه نویسی و توسعه پیام آوا بر این اصل مهم بوده که وب سایتی طراحی و پیاده سازی گردد که هم برای خود صاحب وب سایت و هم برای مشتریانی که قرار است از سرویس های وب سایت استفاده نمایند, نهایت کاربردی بودن را داشته باشد.

طراحی ریسپانسیو(واکنشگرا) سایت های دکوراسیون توسط پیام آوا برتری و مزیت دیگری است که موجب می گردد اینگونه سایت ها هنگام مشاهده بر روی نمایشگر دستگاه های مختلف با سایزها و ابعاد متفاوت، بدون هیچگونه تغییری در شکل و شمایل سایت بخوبی قابل مشاهده و استفاده توسط کاربر باشند.

 

همچنین ساخت اپلیکیشن بنا به درخواست صاحب سایت توسط پیام آوا قابل اجرا و پیاده سازی می باشد تا شرکت بتواند کاتالوگ آنلاین بروز شده و خدمات و محصولات جدید خود را سریعا در دسترس مشتریانش قرار دهد.

طراحی اختصاصی گرافیکی زیبا و متناسب با حرفه معماری و تکنسین های دکوراتور، استفاده از رنگبندی و افکت های جذاب و چشم نواز در طراحی سایت دکوراسیون از دیگر برتری های پیام آوا محسوب می شود.

همچنین شناساندن و معرفی سایت دکوراسیون به موتورهای جستجوگر و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل با استفاده از تکنیک های سئو که در در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مانند: “دکوراسیون جدید” ، “طرح دکور”، “ویترین مغازه”، دکوراسیون پذیرایی”، “دکور مغازه” و کلماتی از این دست که توسط کاربران در گوگل سرچ می شود  وب سایت شما در صفحه اول گوگل و رتبه های بالا به نمایش در بیاید و از این طریق ورودی و آمار بازدیدکنندگان سایت شما افزایش یابد نیز از توانایی های شرکت پیام آوا در ساخت و راه اندازی وب سایت دکوراسیون منزل و طراحی سایت دکوراسیون اداری می باشد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()