نوشته شده توسط : جعفر

 

تکنولوژی-Raid-در-دوربین-مداربسته-چیست؟,,

همانطور که میدانید برای ذخیره تصاویر در سیستم های مداربسته از هارد دیسک ها استفاده می شود. اما همواره این امکان وجود دارد که این اطلاعات بر اثر عوامل مختلف از بین بروند. به همین دلیل معمولا از بیش از یک هارد در دستگاه های ضبط استفاده می گردد تا در صورت از دست رفتن اطلاعات در یک دیسک امکان دسترسی به اطلاعات در دیسک های دیگر وجود داشته باشد حال این سوال مطرح می گردد که این عمل ذخیره سازی با چه مکانیسمی در هارد های مختلف انجام می شود.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با سیستم های پیکربندی Raid یا (Redundant Array of Independent Disks)آشنا کنیم، با استفاده از این سیستم های ذخیره سازی، اطلاعات ویدئویی به شیوه ای منطقی تر و امن تر مدیریت و نگه داری می شوند، که روشی بهینه برای حفاظت از اطلاعات ضبط شده و همچنین بازیابی اطلاعات در صورت خرابی های احتمالی است.

نحوه عملکرد تکنولوژی Raid

در تکنولوژی Raid به منظور افزایش امنیت ذخیره سازی تصاویر و اطلاعات ضبط شده در دوربین های مداربسته از ظرفیت چندین هارد دیسک به طور همزمان استفاده می گردد. بدین ترتیب، با استفاده از این روش، ذخیره ی اطلاعات با امنیت بیشتری انجام گرفته و همچنین سرعت خواندن، نوشتن و کارایی سیستم نیز افزایش می یابد.
در تکنولوژی Raid از اصطلاح آرایه یا Array برای بیان نحوه مرتب سازی اطلاعات ضبط شده استفاده می گردد. این آرایه ها انواع مختلفی دارند و بسته به نیاز کاربران طراحی شده اند. این آرایه ها دارای انواع متفاوتی و همچنین ساختار های مختلفی هستند، که شامل ساختار های Mirroring ،Striping و Error-correcting می باشند. در ادامه برای فهم بهتر موضوع به نحوه عملکرد هر کدام از انواع سیستم Raid و همچنین ساختارهای آن اشاره می کنیم:

ساختار های مختلف سیستم Raid

  • پیکربندی Mirroring

در این روش به منظور ذخیره اطلاعات به بیش از یک هارد(حداقل دو هارد دیسک)نیاز است. به دلیل آنکه عملیات ذخیره سازی در دو هارد دیسک انجام می گردد، خوانش و بازیابی اطلاعات با سرعت بیشتری انجام شده اما ثبت و ذخیره سازی کمی کندتر انجام می گیرد. لازم به ذکر است که در صورت عدم ذخیره سازی صحیح اطلاعات در یکی از هارد یسک ها، اطلاعات در دیسک دیگری ذخیره می شوند.

  • پیکربندی Striping

ذخیره سازی در روش Striping، بدین صورت است که تمامی اطلاعات موجود در سرتاسر هارد دیسک ها تقسیم بندی می شود. عملیات خواندن و نوشتن در این روش در مقایسه با سیستم تک هاردی، سریع تر انجام می شود.

  • پیکربندی Error-correcting

عمل ذخیره سازی اطلاعات در این روش به نحوی انجام می شود که امکان بازیابی و تصحیح آن وجود داشته باشد. نوع آرایه بندی این روش طوری است که سرعت عملیات خواندن و نوشتن، متناسب با تعداد درایوها افزایش یابد. در این روش حداقل به 3 هارد دیسک نیاز است و به منظور عملکرد بهتر، استفاده از 5 دیسک توصیه می شود.

انواع مختلف سیستم Raid

انواع مختلفی از سیستم های Raid از 0 تا 10 وجود دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم . لازم به ذکر است که معمول ترین آنها سیستم های Raid5 و 6 هستند.

Raid 0

تنها قابلیت موجود در سیستم Raid 0 افزایش سرعت ذخیره سازی است و از پیکر بندی Striping تبعیت می کند و هیچگونه عمل افزونه سازی در آن انجام نمی گردد. در سیستم Raid0 ذخیره سازی آینه ای یا زوجی همانند سیستم های Raid 1 یا 5 وجود ندارد.

1024-raid0,,
Raid 0

 

Raid 1

در سیستم Raid 1 تمامی اطلاعات ارسالی از دوربین های مداربسته به صورت داپلیکیت شده (دوبرابر سازی شده) ذخیره می شوند. بنابر این در این سیستم حداقل به دو عدد هارد دیسک نیاز دارید. نحوه عملکرد آن اینگونه است که اگر اطلاعات موجود در دیسک 1 از بین برود هیچگونه مشکلی پیش نخواهد آمد، زیرا کپی اطلاعات در دیسک 2 موجود است که همان سیستم پیکربندی (Mirroring)را تداعی می کند. Raid 1 دارای پیکربندی Striping نیست و از آنجایی که امکان خواندن هر دیسک به طور همان زمان وجود دارد عملکرد خواندن بهبود یافته و سریعتر شده است.

1025-raid1,,
Raid 1

 

Raid 5

سیستم Raid5 دارای عملکرد به مراتب پیشرفته تری است. زیرا اطلاعات مربوط به تصاویر در بیش از یک هارد دیسک ذخیره شده و نیز دارای قابلیت تولید و ذخیره اطلاعات به صورت زوج در هر یک از هارد دیسک ها است. در این سیستم، در صورت وجود نقص در یک هارد، اطلاعات دوباره در همان دیسک بازیابی می گردد. سیستم RAID 5 حداقل به سه دیسک نیاز دارد، اما معمولا توصیه می شود از پنج دیسک برای عملکرد بهتر استفاده شود.

1026-raid5,,
Raid 5

یکی از معایب موجود در سیستم Raid 5 این است که زمانی که ذخیره سازی اطلاعات در یک دیسک به طور صحیح انجام نمی پذیرد، زمان زیادی صرف بازیابی دوباره یک آرایه می شود. در نتیجه کارایی آن معمولا در زمان بازسازی کاهش می یابد.

Raid 6

Raid 6 نسخه بازیابی شده و توسعه یافته از Raid 5 است. اما با این تفاوت که در این نسخه به طور همزمان در صورت از دست رفتن اطلاعات در دو دیسک، می توان آن را بازیابی نمود. اما برای این منظور نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری وجود دارد و در نتیجه کارایی آن کمتر از Raid 5 است.

1027-raid6,,
Raid 6

 

Raid 10

Raid 10 استاندارد جدیدتری از نسخه های قبلی است و ساختار آن ترکیبی از نسخه های Raid0 و Raid1 است. این سیستم دارای عملکرد بهتری از RAID 1 است اما همچنین هزینه بسیار بالایی دارد. RAID 10 سرعت عملکرد بالایی داشته و نیازمند به دو برابر فضای ذخیره سازی به صورت آینه ای(mirroring) است.

  1. تجهیزات دوربین مداربسته
  2. دوربین مداربسته مشهد
  3. دوربین مداربسته شیراز
  4. دوربین مداربسته چیست؟
  5. مدیریت و کنترل ترافیک بر اساس خواسته های کاربران
  6. چگونه دوربین هایک ویژن را به آنتن مرکزی متصل کنیم ؟
  7. سرعت تصویر برداری با نرخ فریم ریت دوربین های هایک ویژن
  8. دوربین بولت حرارتی هایک ویژن
  9. تجهیز جایگاه نفت و گاز شرکت توتال با دوربین مداربسته هایک ویژن
  10. پارکینگ هوشمند هایک ویژن در سنگال
  11. استفاده از دوربین حرارتی هایک ویژن برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی
  12. برطرف کردن نویز دوربین مداربسته
  13. بررسی دوربین زیر آب هایک ویژن
  14. اهمیت اینترنت اشیا در خانه های هوشمند
  15. اهمیت نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی
  16. نظارت تصویری و حفاظتی برای امنیت منزل در نوروز
  17. شهر هوشمند / بررسی پروژه هوشمند سازی شهر دیسا توسط شرکت هایک ویژن
  18. دستور العمل امنیت سایبری هایک ویژن
  19. عملکرد حسگر تشخیص حرکت دزدگیر
  20. دوربین مداربسته شیراز
  21. دوربین مداربسته مشهد
  22. تجهیزات دوربین مداربسته
  23. دوربین مداربسته چیست؟

 


:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

تکنولوژی-Defog-مه-زدایی-در-دوربین-مداربسته-چیست؟,,
یکی از فاکتور های مهم در یک سیستم مداربسته کیفیت تصاویر ارسالی از دوربین ها است. با پیشرفت تکنولوژی، دوربین های مداربسته با ویژگی های خاصی به بازار آمده اند که نیاز مصرف کنندگان را به خوبی برطرف می سازند. دوربین های دیجیتال و مگاپیکسلی کیفیت تصاویر بسیار مناسبی ارائه می دهند. با این حال در کاربری های خاص این به تنهایی کافی نیست و عوامل دیگری همچون کیفیت نمایش رنگ ها، کنتراست نور و ... نیز بر کیفیت تصاویر تاثیر بسزایی دارند. به ویژه آنکه شرایط جوی و آب و هوایی نیز در مکان های مختلف متفاوت بوده و بر عملکرد دوربین ها تاثیر بسزایی دارد. 

در شرایطی که نور محیط مناسب بوده و شرایط آب و هوایی نیز مساعداست، طبیعتا مشکلی در عملکرد دوربین ها نخواهید داشت. اما شرایط جوی نا مساعد و غیر معمول مانند بارش باران و یا هوای غبار آلود و مه گرفته قطعا بر عملکرد دوربین ها تاثیر گذاشته و اگر فاقد کارایی لازم باشند، شما را با مشکل مواجه خواهند ساخت. ذرات معلقی که در فضا وجود دارند اغلب منجر به کاهش کیفیت تصاویر می گردند و این امر باعث می شود که وضوح و جزئیات تصاویر به خوبی نمایان نباشد. این امر بالاخص برای دوربین هایی که در محیط های خارجی نصب می گردند به نوبه خود مشکل بزرگی محسوب می گردد.

hikvision    هایک ویژن

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته

تکنولوژی Defog یا ضد مه چیست؟

تکنولوژی Defog یا ضد گرد غبار و یا ضد مه گرفتگی در دوربین های مداربسته، به جهت حل مشکلات موجود در سیستم های نظارتی به ویژه در محیط های روباز ابداع گردیده است. با استفاده از این تکنولوژی، دوربین ها تصاویری با کیفیت مناسب حتی در هنگام مه گرفتگی یا وجود گرد و غبار ارائه می دهند.
نحوه عملکرد این فناوری بر اساس افزودن الگوریتم تقویت کنتراست قبل از ارسال و فرآیند فشرده سازی در دوربین به سیگنال های ویدئویی است. لازم به ذکر است که میزان بهبود و بازسازی کیفیت تصویر بر اساس چگالی مه صورت می گیرد. این الگوریتم در دو مرحله انجام می گردد:
1. تشخیص میزان چگالی مه یا گرد و غبار در تصاویر
2. نحوه بازسازی و تصحیح سیگنال ویدئویی
این الگوریتم قادر است تا تراکم پیچیدگی های موجود در تصاویر را پیکسل به پیکسل تجزیه و تحلیل کرده و کنتراست و وضوح تصویر را ارتقا دهد. از آنجایی که تنظیمات این الگوریتم تماما در داخل دوربین انجام می شود، در نتیجه هیچ گونه تاخیری در ارسال تصاویر رخ نمی دهد.

کاربردهای تکنولوژی Defog

معمولا وجود این تکنولوژی در دوربین های اسپیددام بسیار مناسب است. زیرا از دسته دوربین های outdoor هستند و بیشتر در محیط های خارجی کاربرد دارند و در نتیجه بیشتر در معرض باد و باران و شرایط جوی نامساعد قرار دارند. از فناوری دیجیتال Defog می توان در بسیاری از پروژه های راه اندازی شده در فضاهای باز مانند بزرگراه ها، راه آهن ها، بنادر، فرودگاه ها و … استفاده نمود.
   دوربین مداربسته تی وی تی          تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دستگاه-تستر-فلوک-Fluke-دوربین-مداربسته-چیست؟,,

انتقال اطلاعات در دوربین های دیجیتال در بستر شبکه رخ می دهد. پس از نصب و راه اندازی یک سیستم تحت شبکه برای اطلاع و اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات و کابل کشی های انجام شده از تجهیزاتی مانند دستگاه تستر استفاده می شود. این دستگاه ها انواع مختلفی داشته و یکی از آنها دستگاه تستر ساخت شرکت fluke است. این شرکت در سال 1948 به منظور گسترش یک فناوری منحصر به فرد جهت تولید تجهیزاتی با قابلیت های تست و عیب یابی تأسیس شده است.
دستگاه های تستر شرکت فلوک انواع مختلفی داشته که هر کدام بسته به نوع آن، اطلاعاتی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. از جمله اطلاعات مهمی که یک دستگاه تستر فلوک با کیفیت مناسب در اختیار نصب کنندگان دوربین مداربسته قرار می دهد، تشخیص احتمال وجود قطعی در طول مسیر و متراژ کابل است.

برخی از آپشن های تستر فلوک

  • Wiremap

عملکرد قابلیت Wiremap در تشخیص اشکالات فیزیکی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • تشخیص نصب صحیح سوکت ها در دو طرف کابل
  • رفع مشکل ایجاد اتصال کوتاه بین دو یا چند رشته کابل
  • وجود قطعی در یک یا چندین رشته
  • نحوه چیدمان درست رشته ها
  • Propagation Delay

این قابلیت مقدار زمانی که صرف ارسال یک سیگنال از یک طرف کابل به طرف دیگر آن می شود را اندازه گیری می کند. مقادیر به دست آمده با واحدهای milliseconds, nanosecond, picoseconds سنجیده می شوند.

  • Delay Skew

تفاوت بین سریع ترین و کند ترین زوج سیم موجود در قابلیت Propagation Delay را که معمولا بین 25-30nanoseconds (nSec) برروی 100 متر کابل است، Delay Skew می نامند.

  • Cable Lenght

این قابلیت در دستگاه تستر طول کابل را اندازه گیری می کند. به وسیله این قابلیت می توان اطمینان یافت که طول کابل از استاندارد ۱۰۰ متر تجاوز نکند.

  • Return Loss

در واقع همان مقادیر سیگنال برگشتی به فرستنده را نشان می دهد. این سیگنال برگشتی از اختلاف امپدانس(مقاومت) کابل یا کانکتور ناشی می شود که معمولا به دلایلی همچون کشیدگی بیش از حد کابل یا معیوب بودن کانکتور به وجود می آید.
از دیگر اطلاعاتی که دستگاه تستر فلوک در اختیار شما می گذارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تست و کنترل دقيق تجهیزات شبكه اعم از كابل، كي استون پريز، پچ پنل، پچ كابل
  • تاييد اصلي يا غيراصلي بودن تجهيزات شبكه مانند كابل، كي استون، پچ پنل، پچ كابل
  • نمایش متراژ دقيق كابل كشي‌ها
  • گزارش نقایص موجود در اتصالات پچ‌ پنل و كي استون
  • گزارش قطع يا ضعيف بودن نحوه اتصال رشته‌هاي كابل به كي استون
  • گزارش وجود نويز و محل دقيق آن در مسير كابل كشي
  • گزارش وجود کشیدگی يا خمیدگی بيش از حد و محل دقيق آن در مسير كابل كشي
  • گزارش میزان خلوص مس بكار رفته در كابل شبكه
  • تست مقاومت و ميزان رسانايي كابل
  1. شرکت نصب دوربین مدار بسته
  2. خرید دوربین مدار بسته
  3. نکات خرید دوربین مدار بسته
  4. برترین برند دوربین مداربسته
  5. نمایندگی هایک ویژن
  6. دوربین مداربسته
  7. دوربین مداربسته
  8. قیمت دوربین مداربسته
  9. دوربین مدار بسته
  10. خرید دوربین مداربسته
  11. خرید دوربین مدار بسته
  12. فروش دوربین مداربسته
  13. دوربین مداربسته هایک ویژن
  14. دوربین هایک ویژن
  15. دوربین مداربسته
  16. قیمت دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

Synchronou-Playback-در-دوربین-مداربسته-چیست؟,,
با پیشرفت های تکنولوژیکی، نسخه های جدیدی از دوربین مدار بسته با قابلیت های ویژه برای رفع نیاز کاربران روانه بازار می گردند.
Synchronous Playback یا بازپخش همزمان یکی از قابلیت های موجود در دستگاه های ضبط DVR یا NVR است. Playback به معنی بازپخش تصاویری است که قبلا ضبط شده اند وSynchronous به معنی همزمان است. با استفاده از این قابلیت می توان چندین تصویر را به صورت همزمان مشاهده نمود.

دستگاه های ضبط تا چه تعداد تصویر را قادرند به صورت همزمان نشان دهند؟


دستگاه های ضبط از قدرت پردازش محدودی برخوردارند. در نتیجه دستگاه قبل از آنکه بتواند اقدام به بازپخش تصاویر کند باید ابتدا هر تصویر را به صورت جداگانه پردازش و تجزیه تحلیل نموده و بعد از انجام این پروسه آن را نمایش دهد. تعداد تصاویری که به طور همزمان پخش می شوند و همچنین رزولوشن آنها به قدرت پردازش دستگاه ضبط بستگی دارد.
تعداد دستگاه های قدیمی که در گذشته امکان پخش همزمان تمامی کانال های خود را داشتند بسیار محدود بود. اما با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه ها قادرند تا همه کانال های خود را به صورت همزمان پخش کنند. اما موضوعی که در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار است رزولوشن و کیفیت پخش این تصاویر است.
تعداد محدودی از دستگاه های موجود قادرند تا بیشتر از 4 تصویر را با رزولوشن 1080 نمایش دهند. و در صورتی که به طور مداوم مایلید از این قابلیت استفاده نمایید شاید این تعداد کانال های پخش و کیفیت آن برای تان از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

قابلیت Synchronous Playback در برند دوربین مداربسته هایک ویژن


می توان گفت تقریبا تمامی دستگاه های ضبط 16 کانال و کم تر از آن در برند هایک ویژن قادرند تمامی کانالها را به صورت همزمان نمایش دهند. برای استفاده و اطلاع از نحوه پخش همزمان در دستگاه های 32 کاناله و یا با تعداد کانال بیشتر باید به کاتالوگ دستگاه مراجعه گردد که اطلاعات کامل تری را نیز در مورد رزولوشن بازپخش تصاویر ارائه می دهد.
 

پکیج دوربین مداربسته     نصب دوربین مدار بسته  هایک ویژن

  قیمت نصب دوربین مداربسته یو پی اس دوربین مداربسته هایک ویژن


:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

آشنایی-با-دوربین-مداربسته-PanoVu-هایک-ویژن,,
کیفیت تصویر فوق العاده، ضبط تصاویر به صورت 360 درجه و قابلیت ردیابی هوشمند از جمله ویژگی های مهم دوربین های مداربسته سری PanoVu هایک ویژن است. دوربین های سری PanoVu پیشرفته ترین نوع دوربین های پانورامیک برای نظارت بر فضاهای گسترده و باز هستند.
در سال 2016 شرکت هایک ویژن که پیشرو و مبتکر در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری جدید و نوآورانه می باشد جدیدترین دوربین های پانورامای سری PanoVu را معرفی کرد.
این دوربین ها قابلیت ارائه تصاویر 180 و 360 درجه بدون نویز، با کیفیت و وضوح بالا را دارند به طوریکه قادرند تصاویری یکپارچه را از چندین سنسور مختلف در یک واحد ارائه دهند.
علاوه بر این، توانایی قدرتمند ردیابی هوشمند Smart Tracking در دوربین مداربسته PanoVu، بر سایر ویژگی های دوربین های گردان اعم از توانایی زوم اپتیکال 36x و زوم دیجیتال 16x، نصب و پیکربندی کاربر پسند و عملکرد فوق العاده در نور کم آن افزوده گشته است.

طراحی کاربردی و منحصر بفرد

دوربین های سری PanoVu برای کاربردهای نظارتی امنیتی نظیر استادیوم ها، مراکز شهر، فرودگاه ها و پارکینگ ها طراحی شده اند. این دوربین ها به کاربران این امکان را می دهند که یک دوربین چند سنسوره را با چندین دوربین معمولی جایگزین کنند که مستقیما منجر به کاهش هزینه ها و کاهش پیچیدگی سیستم مداربسته می گردد.
1033-تصویر-پانورامیک,,
 

در سیستم های نظارتی قدیمی برای داشتن تصاویر واید و 180 یا 360 درجه نیاز به نصب چندین دوربین مختلف و وجود نرم افزار های پیشرفته برای یکسان سازی و ادغام تصاویر بدست آمده وجود داشت.
اما دوربین PanoVu یک راه حل همه جانبه است زیرا چندین سنسور مختلف را در یک واحد ادغام می کند و نیاز به نرم افزار های پیشرفته را از بین می برد.
طراحی یکپارچه دوربین PanoVu نصب و راه اندازی آن را بسیار آسان کرده است به طوریکه با وجود یک سیستم اترنت و یک منبع تغذیه نصب و تنظیمات آن انجام می شود.

کیفیت بالای تصاویر در نور کم

دوربین های سری PanoVu از داشتن تکنولوژی تصاویر با کیفیت در نور کم دوربین های هایک ویژن بهره برده اند.
این دوربین ها به لنز های DarkEye هایک ویژن با دیافراگم های بزرگ مجهز هستند و از این منظر عملکردی مشابه با دوربین های سری DarkFighter دارند. آنها قادر به ارائه تصاویر رنگی با وضوح بسیار بالا و با جزئیات دقیق در نورهای کمتر از 0.002 لوکس هستند.

سیستم ردیابی هوشمند

قابلیت ردیابی هوشمند در دوربین های PanoVu بر قابلیت ردیابی موجود در دوربین های PTZ اضافه شده و این امکان فرآهم می شود تا قابلیت زوم قدرتمند PanoVu برای بزرگنمایی جزئیات کوچک در تصویر پانورامیک فراهم گردد.
بوسیله این قابلیت می توان سوژه های مختلف را در آن واحد و در هر دو حالت خودکار و دستی ردیابی کرد. دوربین همچنین دارای طیف گسترده ای از توابع تجزیه و تحلیل تصویر(VCA)از جمله تشخیص نفوذ (Intrusion Detection)، تشخیص عبور خط (Line Crossing) و تشخیص ورود و خروج از منطقه است.

مدل های منحصر بفرد

دوربین های سری PanoVu در مدل های 8 مگاپیکسلی با تصاویر 180 درجه و 16 مگاپیکسلی و تصویر 360 درجه در دسترس هستند و کاربران می توانند مدل ایده آل خود را برای کاربری های نظارتی مختلف انتخاب کنند. مدل های 16 مگاپیکسل 360 درجه دارای 8 سنسور 1/1.9” Progressive Scan CMOS هستند. در حالی که مدل های 8MP دارای 4 سنسور برای تولید تصاویر 180 درجه ای خود هستند. تمامی دوربین های سری PanoVu دارای استاندارد IP66 بوده و برای استفاده در انواع شرایط آب و هوایی مختلف مناسب هستند.
 
منابعی برای مطالعه بیشتر درباره دوربین های مداربسته:
 
  1. دوربین مداربسته شیراز
  2. دوربین مداربسته مشهد
  3. دوربین مداربسته چیست؟
  4. رابط کاربری تحت وب جدید شرکت Axis
  5. شرکت Hikvision به فروش با تخفیف سراسری معتاد شده است!
  6. دغدغه همیشگی حافظه : چقدر حافظه کافی است ؟!
  7. سرعت تصویر برداری با نرخ فریم ریت دوربین های هایک ویژن
  8. چگونه دوربین هایک ویژن را به آنتن مرکزی متصل کنیم ؟
  9. دوربین بولت حرارتی هایک ویژن
  10. تجهیز جایگاه نفت و گاز شرکت توتال با دوربین مداربسته هایک ویژن
  11. پارکینگ هوشمند هایک ویژن در سنگال
  12. چالش های امنیتی محافظت از کسب و کارهای کوچک و متوسط
  13. بزرگترین روندهای صنعت امنیت در سال 1400 چیست؟
  14. تست هارد دوربین مداربسته
  15. گسترش فناوری ابری در صنعت امنیت
  16. دلایل تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته
  17. دوربين مداربسته Turbo HD هايك ويژن
  18. محاسبه مقدار ظرفيت هارد در دوربين مدار بسته
  19. دوربين مدار بسته HDCVI داهوا
  20. راهنماي خريد پك كامل دوربين مدار بسته بي‌سيم
  21. دوربين مداربسته تحت شبكه هايك ويژن
  22. کنترل دسترسی یکپارچه راهکاری بیش از امنیت
  23. حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته
  24. نکات حفاظت سایبری در زمان دورکاری
شرکت Axis کار بر روی نسخه جدید فشرده سازی تصاویر ویدئویی Zipstream را آغاز کرد


:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

دوربین مداربسته یکی از پرکاربردترین ابزار در جهت حفظ و بهبود امنیت یک فضا به حساب می آید. در زیر مقالات کاربردی دوربین مداربسته را می توانید مطالعه کنید...

  1. افزایش اثربخشی دوربین های حرارتی هایک ویژن
  2. بازارهای جدید دوربین مداربسته هوشمند در سال 1400
  3. مقابله جمعی با سواستفاده شرکت های تکنولوژیک
  4. تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس
  5. نکاتی برای خرید سیستم اعلام سرقت
  6. حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته
  7. حفاظت سایبری در زمان دورکاری
  8. آنالیز ویدئوها توسط هوش مصنوعی
  9. سیستم نظارت تصویری در املاک
  10. مزایای سیستم امنیتی یکپارچه
  11. بهترین دوربین مدار بسته ؛ برترین‌های سال 2020
  12. تبلیغات دوربین مداربسته اصفهان
  13. دوربین اسپیددام هایک ویژن، هیجان مسابقات اتومبیلرانی را افزایش می دهد!
  14. قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی هایک ویژن چیست ؟
  15. سیستم اعلام سرقت و دوربین مداربسته
  16. دوربین اسپید دام هایک ویژن
  17. تکنولوژی ضد ریفلکس IR در دوربین دام هایک ویژن
  18. نمایش تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) هایک ویژن
  19. انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن
  20. هایک ویژن از همکاری خود با باشگاه کورینتیانس برزیل خبر داد
  21. هایک ویژن جایزه Red Dot را کسب کرد
  22. مطالب کاربردی در زمینه دوربین های مداربسته
  23. دستیابی به درامد بیشتر با ارائه راهکارهای نظارت یکپارچه و استفاده از هوش مصنوعی
  24. درامد بیشتر کسب و کارها با ارائه راهکارهای نظارت یکپارچه

مزایای استفاده از محصولات AcuSense هایک ویژن برای مشتریان SMB



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

یکی از مهمترین مباحث در سیستمهای نظارت تصویری و در ارتباط با عملکرد دوربین مداربسته مبحث کدکها و بخصوص کدک H.265 است. کدکهایی که بیش از قبل به استفاده بهینه از حافظه و پهنای باند در سیستمهای نوین نظارت تصویری 4K و حتی 8K جامه عمل می پوشانند.

این تکنولوژی ادعا دارد که می تواند میزان انتقال بیتها (Bitrate) و مصرف حافظه را نسبت به کدک H.264 بیش از 50 درصد کاهش دهد. یعنی با بهینه سازی بیش از 50 درصدی توسط کدک جدید در سیستم نظارت تصویری روبرو خواهیم بود. البته هنوز هم محدودیتهایی وجود خواهد داشت. قبل از اینکه تکنولوژی تصویری H.265 بطور کامل جای تکنولوژی H.264 را در سیستمهای نظارت تصویری بگیرد، چالشها و مسائل بسیاری پیش رو دارد که باید حل شود..دوربین مدار بسته

کدک H.265 دوربین مداربسته
در تصویر بالا یکی از تفاوتهای دو کدک H.264 و H.265 بخوبی قابل مشاهده است.

یکی از چالشهای پیش روی تکنولوژی H.265، تنوع محصولات و برندهاست. با توجه به وجود دو برند سازنده چیپست H.265 با مشخصات مشابه بر روی پلتفرمهای اختصاصی، عملا تفاوتهایی هم در ویژگیهای محصولات بر اساس پلتفرمهایشان وجود خواهد داشت. برای مثال می توان به قابلیتهای کاهش نویز و WDR اشاره نمود. قابلیتهای پردازشی بهتری بر روی سنسورهای تصویری بر اساس تکنولوژی H.265 قابل پیاده سازی است.دوربین مداربسته هایک ویژن  hikvision

نظر Pieter Van de Looveren مدیر ارشد بازاریابی شرکت Bosch Security System در مورد سیستمهای H.265:

راهی که یک شرکت را قادر به کاهش نویز تصویر نماید می تواند عامل تمایز و رقابت باشد. این عوامل رقابتی می تواند براساس طراحی فنی، کیفیت قطعات و مدیریت شرایط نوری همچنان حفظ شوند. کاربران هم معمولا به قابلیتهایی مثل کاهش نویز دیجیتالی، تنظیم دینامیک میزان Exposure و بهبود کیفیت تصاویر بر اساس اهداف یا محیط مورد نظر، بسیار اهمیت می دهند.

 

چالش دیگر با کارکرد دوربین مداربسته سرشاخ می شود. بیشتر تاکیدها به کاهش 50 درصدی نرخ انتقال بیتها (bitrate) بوسیله کدک H.265 بر می گردد که بر روی یک جریان تصویری اعمال می شود. اما شاید H.265 بتواند همین میزان کاهش نرخ انتقال داده ها را بر روی انتقال چندین جریان تصویری همزمان (Multistream) هم پیاده سازی نماید که البته این سوال هنوز پاسخ قطعی ندارد!

کدک H.265 دوربین مداربسته

در تصویر بالا براحتی می توانید به تفاوتها در بحث عددی و تئوری پی ببرید.

بیشتر برندهای سازنده دوربین مداربسته بدنبال راهی برای کاهش bitrate براساس کدکهای هوشمند خودشان بر مبنای کدک H.265 هستند. برای مثال شرکت IDIS در مورد میزان فشرده سازی و پیاده سازی تکنولوژی فشرده سازی پیشرفته اختصاصی خود حتی یک قدم هم فراتر رفته است. کدک هوشمند IDIS می تواند حتی 30 درصد بیشتر از کدک H.265 به کاهش نرخ انتقال داده ها کمک نماید. یعنی عملا کدک هوشمند جدید IDIS (بر مبنای H.265) می تواند نسبت به کدک H.264 میزان نرخ انتقال بیتها را 65% کاهش دهد.

کدک H.265 دوربین مداربسته

بگفته Brain Song مدیرعامل شرکت IDIS Europe :

تکنیک MAT (انتقال مطابق حرکت) شرکت IDIS، میزان bitrate را بوسیله تنظیم هوشمند انتقال داده ها(هم در پخش زنده هم در زمان ضبط) بخوبی کاهش دهد. برای خواندن مقاله اختصاصی می توانید به مقاله فشرده سازی 65 درصدی کدک هوشمند IDIS نگاهی بیندازید.

شرکت پاناسونیک هم قابلیتهای مشابهی ارائه می نماید. بگفته Karen Sangha مدیر بازاریابی بخش Security Solution شرکت پاناسونیک کارایی و قابلیتهای H.265 فراتر خواهد رفت. علت آنکه آخرین محصول شرکت پاناسونیک، i-PRO Extreme از ترکیب کدک H.265 و تکنولوژی کدینگ هوشمند اختصاصی استفاده می نماید به همین موضوع باز می گردد. درواقع دوره های بعدی انتقال داده ها بوسیله اولویت فعالیتها در صحنه و براساس میزان کیفیت تصاویر ضبط شده می تواند متفاوت باشد.

در انتها چیزی که کاربران در این دوره بدنبالش هستند، رزولوشن بالاتر، حافظه و استفاده بهینه تر از پهنای باند می باشد که H.265 این نیازها را مرتفع می نماید. ضمن اینکه هزینه های کاربران را نیز کاهش می دهد. اگرچه هنوز این تکنولوژی در ابتدای راه است و هنوز مسائل فنی بسیاری برای حل وجود دارد ولی محبوبیت و حتی فروش محصولات نظارت تصویری با کدک H.265 نشان از آینده غیر قابل انکار این تکنولوژی خواهد داشت

 قیمت نصب دوربین مداربسته  دوربین اسپید دام هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

در ابتدا باید این را درنظر داشته باشید که در بسیاری از موارد با تغییر حتی یک دستگاه در داخل شبکه دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری نیاز می شود کل زیر ساخت هم تغییر نماید.

نوشتن لیستی کامل و تهیه فاکتور خرید و پیشنهاد برای تجهیزات زیرساخت شبکه سیستم نظارت تصویری کار آسانی است اما این در صورتی است که شما دقیقا بدانید چه می خواهید و چطور قرار است سیستم به کار گرفته شود. ضمن اینکه لیست هر شرکت و کسب و کار و شرایطی منحصر به همان موقعیت است و شبیه پازلی جدید در هر پروژه عمل می نماید.

این را هم در نظر داشته باشید که گاهی همه چیز بخوبی پیش نمی رود و حضور عوامل محیطی یا تئوری فکری جدید کاربران کار را گره می زند.

اول به مفهوم این می پردازیم که اصلا طراحی زیرساخت یک شبکه برای استفاده از دوربینهای مداربسته تحت شبکه و با استفاده از PoR در سیستمهای نظارت تصویری امنیتی یعنی چه؟

اول از همه یک نقطه مرکزی برای کار در نظر بگیرید که بطور تئوری همه تجهیزات مثل دوربین مداربسته یا دستگاههای کنترل دسترسی قرار است از آن نقطه مسیریابی شوند. این نقاط مبدا، ممکن است در بعضی پروژه ها متعدد باشند و هر کدام نیاز به استفاده از چارچوب ارسال و دریافت ویژه ای برای داده ها داشته باشند(IDF).

تارگت های لینک سازی تیام

hikvision    هایک ویژن

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   دوربین مداربسته تی وی تی       

برای هر یک از این نقاط و موقعیتها باید موارد زیر در نظر گرفته شوند:

تعداد و نوع دوربینهای مدار بسته مد نظر

  • شرکت سازنده و مدل هر یک از دوربینهای مداربسته را باید بدانید. اطلاعات کافی به محاسبه نیازمندیهای پهنای باند و PoE کمک می نماید.
  • قرار است چه تعداد دوربین مداربسته در این محل نصب شود؟ اگر دوربینهای مداربسته متفاوتی از برندهای مختلف برای آن در نظر دارید باید همه را لیست نمایید.
  • همه اعداد و ارقامی که از فواصل بدست آمده محدودیتی برابر با حداکثر 90 متر )290 فوت( خواهند داشت تا بتوانیم از قابلیت PoE استفاده کنیم. یعنی حداکثر فاصله بین اتصالات باید کمتر از 90 متر باشد. شاید شما تنها به محدودیت 100 متری PoE فکر کنید اما بازهم این حداکثرها به نوع و برند کابلهای شبکه ای بر می گردد که قرار است مورد استفاده قرار دهید. یعنی میزان مقاومت کابل و تغییر کارایی سیستم مهم خواهد بود. موارد استثنا را نیز نمی توانیم در برنامه ریزی در نظر بگیرید وگرنه یکی از بهترین گزینه ها مثلا سیستم PoE + شرکت Uniview خواهد بود که به بهترین شکل تا 300 متر می تواند PoE و ارسال داده ها برای یک دوربین مداربسته را میسر نماید.

نوع کابل شبکه مورد استفاده

  • چه کابلی برای نصب استفاده شده است؟ وقتی کابل کشی موجود که از تغییر کواکسیال و آنالوگ به شبکه IP رسیده است ممکن است بخشهایی هنوز از کواکسیال یا فیبر نوری در سیستم استفاده کرده باشند. برای کابل کواکسیال از استاندارد RG59 استفاده می شود اما مهم است که در نظر گرفته شود. زیرا کابلهای بسیار قدیمی ممکن است از محافظ آلومینیومی در ساختشان استفاده شده باشد که باید حتما برای رسیدن به مقاومت بالاتر در کابلها از نوع جدید بدون محافظ استفاده شود.
  • در نصب کابلهای جدید شبکه از استانداردهای Cat 5e و Cat 6 استفاده می کنند.
  • فیبر نوری خیلی پیچیده تر است و باید در ابتدا نوع ارسال مشخص شود.
  • مشخص نمایید که نوع ارسال کدامیک از حالات Single یا Multimode خواهد بود. سپس باید سایز کابل و فیبر را در نظر داشته باشید که قابلیت هماهنگی با نوع ارسال را داشته باشد. برای حالت ارسال Single باید از کابل 9/1.25 استفاده شود و در حالت Multimode نیز می تواند در دو ابعاد 62.5/1.15 یا 50/1.25 باشد که بستگی به فاصله خواهد داشت. جدا از این موارد، مودمهای کابل فیبر نوری باید هماهنگ با هر کدام از مشخصات باشد و پهنای باند مناسبی را پشتیبانی نماید. توسط لوازم بیشتری که نقش تبدیل را بازی می کنند نوع کابل می تواند مثلا تنها UTP یا کابل شبکه معمولی بوده و بصورت مستقیم دستگاه به شبکه متصل شود. برای کابلهای کواکسیال و زوج سیم و فیبر نوری در شبکه نیاز به تجهیزاتی برای تبدیل نوع ارسال وجود خواهد داشت.

طول کابل

تعیین تقویت کننده مورد نیاز : همانطور که قبلتر گفتیم برای هر نقطه مرکزی  محدودیت ارتباطی با فواصل حداکثر 85-90 متری وجود خواهد داشت. برای مسافتهای بیشتر باید از کابلهای بلندتر از میزان استاندارد در کنار تقویت کننده هایی با پهنای باند و PoE مورد نیاز بهره ببرید. استفاده از هر دستگاهی در مسیر انتقال، نیازمند دقت بر روی تاثیراتش در پهنای باند و PoE خواهد بود.

منابع تامین انرژی PoE و تجهیزات شبکه(سخت ترین بخش کار)

  • مدیریت متغیرها : وقتی استانداردهای IEEE بر سر شبکه ها و ارتباطات و PoE سایه افکنده باشد، مهمترین چیزی که باید در موردش نگرانی داشته باشیم نبود هرگونه استاندارد و معیار از طرف خودمان است. تعیین PoE بر اساس بودجه و اینکه قرار است چطور مورد استفاده قرار گیرد معلوم خواهد شد. از وضعیت پهنای باند سویچ داخلی یا سوئیچ اصلی گرفته تا تعیین پورتهای اختصاصی برای اختصاص پهنای باند مورد نیاز به یک دوربین مداربسته بستگی به همین پارامترهای هدف خواهد داشت.
  • دو چیز مهم در ذهنتان داشته باشید: اول اینکه پهنای باند شما باید در تمام مسیر انتقال داده ها ثابت باشد. دوم اینکه منابع تغذیه PoE نتنها باید قادر به تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز کار دستگاهها باشند بلکه باید از دستگاهها در برابر شوک الکتریکی راه اندازی مجددا دستگاهها یا نوسانات برق جلوگیری نماید.  تی وی تی   نصب دوربین مداربسته   پکیج دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

شرکت داهوا از عرضه جدیدترین دوربین مداربسته PTZ با نام PTZ35230U-IRA-N برای استفاده در سیستمهای مکانیابی خبر داد. دوربین مداربسته جدید داهوا با قابلیت کار با تکنولوژی Starlight و همینطور بهره مندی از نور IR با بردی تا 150 متر می تواند برای نظارت محیطهای وسیع مورد استفاده قرار گیرد.

در این دوربین مداربسته از سنسور Exmor R CMOS با 2 مگاپیکسل رزولوشن استفاده شده است که داراری ابعاد 1/2.8” بوده و از زوم اپتیکال 30X بهره می برد.

دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ35230U قادر است با حداکثر 60 یا 50 فریم در ثانیه با رزولوشن Full HD (2MP) به ضبط تصاویر بپردازد. ضمن اینکه در رزولوشن 720P نیز چندین انتخاب برای سرعت ضبط در اختیار کاربر وجود خواهد داشت که می تواند طیفی بین 25 تا 60 فریم در ثانیه را در بر داشته باشد.

قابلیت کار در نور کم بر اساس تکنولوژی Starlight این دوربین مداربسته را قادر می نماید در نوری با شدت 0.005 لوکس نیز بتواند بدون نیاز به نور IR به ضبط تصاویر بپردازد. البته قابلیت ICR برای روز و شب نیز قابلیت دید این دوربین مداربسته جدید داهوا را در شبانه روز ارتقاء می بخشد.

این دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا در محدوده دمایی بین -30 تا 65 درجه بالای صفر و با استاندارد IP66 قادر است در محیط آزاد به کار خود ادامه دهد.

برای مقابله با هرگونه شک الکتریکی و جلوگیری از صدمه در برابر اصابت رعد و برق در این دوربین مداربسته از استاندارد مقاومت 6KV استفاده شده است.

با توجه به قابلیتهای مورد نیاز برای دوربینهای مداربسته PTZ، این دوربین مدار بسته Dahua قادر است با گردش 360 درجه افقی پیوسته و چرخش 180 درجه ای عمودی (در محدوده +90 تا -90) پوشش نظارتی مناسبی داشته باشد.

محدوده فاصله کانونی PTZ35230U-IRA-N بین 4.5 میلیمتر تا 135 میلیمتر و گشودگی دهانه لنز بین F1.6 تا F4.4 می باشد.

این دوربین مداربسته کاملا با کدک H.265 سازگار شده است و در کنار آن می تواند با کدکهای H.264 و MJPEG نیز بخوبی کار کند. ضمن اینکه در این دوربین مداربسته از سه جریان تصویری بصورت همزمان پشتیبانی می شود؛ که جریان اصلی با 2 مگاپیکسل (1080P) و 50/60 فریم درثانیه، جریان دوم با همین رزولوشن 25/30 فریم درثانیه و جریان آخر هم با رزولوشن D1/CIF با 25/30 فریم درثانیه در اختیار کاربر خواهد بود. قابلیت جذاب این جریانهای تصویری این است که برای هرکدام از آنها میزان فریم تصویر کاملا در محدوده 1 فریم در ثانیه تا عددهای یادشده برای هر کدام قابل تغییر خواهد بود.

جدیدترین دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا بر اساس پلتفرم دوربینهای مداربسته مورد استفاده در سیستمهای مکانیابی و ناوبری طراحی شده است. در این دوربین مداربسته برای سازگاری با سیستمهای مکانیابی از استاندارد تصویری PAL نیز پشتیبانی خواهد شد.

میزان مصرف انرژی در این دوربین مداربسته بدلیل استفاده از پروژکتور IR متشکل از 8 ال ای دی دید در شب، نسبت به محصولات رقیب کمی بالاست و عددی معادل 60 وات است که نیاز به آداپتوری با جریان 5 آمپر خواهد داشت.

  1. گارانتی هایک ویژن
  2. اینترنت اشیا
  3. سیستم یکپارچه امنیتی
  4. تکنولوژی EXIR هایک ویژن
  5. معرفی سیستم اعلام سرقت
  6. شهر هوشمند
  7. امنیت سایبری هایک ویژن
  8. دوربین زیر آب هایک ویژن
  9. تغییر رنگ دوربین مداربسته

4.      دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین حرارتی هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

شرکت Oncam، سازنده معروف دوربینهای مداربسته و تکنولوژی هوشمند مشاغل خبر از افزودن مدلهای Evolution 12 و Evolution 05 به خط تولید دوربینهای مداربسته جدیدش داد. در طراحی خلاقانه جدید، دوربین مداربسته سری Evolution با بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و امکانات بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. از مهمترین قابلیتهای این دوربینهای مداربسته می توان به مقاومت آنها در شستشو و باران شدید و مقاومت در برابر خوردگی در محیطهای خشن اشاره نمود.دوربین مدار بسته

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

جدیدترین سری دوربینهای مداربسته Oncam از مجموعه ای از ویژگیهای برجسته برخوردارند که مثلا طراحی مطابق بالاترین میزان حفاظت در برابر آب و گرد وغبار یا استاندارد مقاومت IP69 و استاندارد IK10 نمونه ای از آنها محسوب می شود. برخورداری از استاندارد IP69 در این دوربین مداربسته 360 درجه باعث می شود بتواند در برابر فشار آبی با 1000 psi با دمای 80 درجه سانتیگراد دوام آورد و این یعنی در شرایط محیطی بسیار نامناسب و خورنده مثل کارخانجات مواد غذایی، صنعتی، شیمیایی، کارواشها، فرودگاهها و بنادر بخوبی مقاومت خواهد کرد.

برای مقاومت در برابر خوردگی، بدنه این دوربین مداربسته از جنس فولاد ضد زنگ 316 با پرداخت سطحی الکترومگنتیک ساخته شده است. این جنس فلز برای استفاده در محیطهای خشن و شور مثل محیط ساحلی و دریایی بسیار مناسب بوده و دچار زنگ زدگی و خورندگی نخواهد شد.

جنس بدنه هر دو سری دوربین مداربسته 5 و 12 مگاپیکسلی جدید شرکت Oncam از همین نوع خواهد بود که البته نمای ظاهری شیکی و قدرتمندانه ای هم به محصول می بخشد.

در نمایشگاه امنیت و حفاظت آسیا 2016 در سنگاپور، دوربین مداربسته Evolution 12 استیل شرکت Oncam برنده جایزه طلای خلاقیت در تکنولوژی امنیتی Merlion در بخش دوربینهای مداربسته شد.

بخاطر سازگاری با پروفایل S از ONVIF، این دوربینهای مداربسته در همه قابلیتها مثل تصاویر پانورامیک 360 درجه بخوبی با بسیاری از دستگاههای NVR و VMS سازگار هستند.شماره نمایندگی هایک ویژن     hikvision

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

ضمن اینکه همانطور که در تصاویر واضح است در هر دو مدل 5 و 12 مگاپیکسلی از یک سنسور Exmor R CMOS استفاده شده است. در تصویر زیر نمومه ای از تصاویر این دوربین مداربسته با حالات مختلف را می بینید.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در مدل Evolution 12 رزولوشن Ultra-HD معادل 3200*3000 پیکسل، 9.6 مگاپیکسل به نمای بسیار شفاف 360 درجه اختصاص دارد. در مدل Evolution 5 هم رزولوشنی معادل 2144*1944 نمای 360 درجه را در اختیار بیننده قرار می دهد. تمام رزولوشن به یک نما تعلق ندارد و حداکثر 4 جریان تصویری همزمان از تمام قابلیت سنسور بهره می برند.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز این دوربین مداربسته می توان بجای استفاده از آداپتور 12 ولت دوربینهای مداربسته با 1 آمپر، از PoE استفاده نمود.

قابلیت نصب سقفی، دیواری و بر روی میز یا سطح افقی به بالا وجود خواهد داشت و می تواند محیط پوشیده ای با سقفی به ارتفاع حداقل 2 متر را بخوبی زیر نظر داشت.

 دوربین مداربسته پانورامیک 12 مگاپیکسلی Oncam

برای کار با دوربین مداربسته Oncam بصورت ریموت می توانید براحتی با استفاده از نرم افزار این شرکت بر روی سیستم عامل ios بخوبی با دوربین مداربسته 360 درجه ارتباط برقرار نموده و همه قابلیتهای دوربین مداربسته پانورامیک Oncam را کنترل نمایید.

 دوربین مداربسته tvt    بهترین دوربین‌ مدار بسته

 



:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()