نوشته شده توسط : جعفر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

افزایش ترافیک وب سایت با کمترین هزینه

برای موفق شدن در بازاریابی اینترنتی شما باید روش های افزایش ترافیک وب سایت را یاد بگیرید. بدون در نظر گرفتن بینندگان هدف گذاری شده به سایت شانس فروش محصولات و خدمات خود در مقیاس بزرگ را از دست خواهید داد. ابزار و منابع مختلفی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد. در این مقاله ما سعی می کنیم مهمترین منابع روش های افزایش ترافیک سایت را بدون پرداخت هزینه های گزاف به شما معرفی کنیم.

برای موفق شدن در بازاریابی اینترنتی شما باید روش های افزایش ترافیک وب سایت را یاد بگیرید. بدون در نظر گرفتن بینندگان هدف گذاری شده به سایت شانس فروش محصولات و خدمات خود در مقیاس بزرگ را از دست خواهید داد. ابزار و منابع مختلفی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد. در این مقاله ما سعی می کنیم مهمترین منابع روش های افزایش ترافیک سایت را بدون پرداخت هزینه های گزاف به شما معرفی کنیم:

بازاریابی در موتورهای جستجو SEM

در حقیقت بهترین روش برای معرفی کالا و خدمات استفاده از موتورهای جستجو می باشد. مزیت این روش در نظر گرفتن مخاطبین هدف گذاری در اینترنت است یعنی شما بر اساس کسب و کار کلمات کلیدی تعریف می کنید و هنگامیکه این کلمات توسط کاربران جستجو می شود آگهی شما به نمایش خواهد آمد. استفاده از SEM کمک قابل توجهی به بازگشت سرمایه ROI خواهد داشت.

مهمترین ابزار بازاریابی در موتورهای جستجو استفاده از تبلیغات در گوگل ، تبلیغات یاهو و تبلیغات بینگ می باشد.

بهینه سازی سایت SEO

یک راه ساده برای افزایش ترافیک سایت، بهینه سازی صفحات وب سایتتان با بکار بردن on-page و off-page می باشد. مهمترین مزیت این روش عدم وجود هزینه در صورت دانستن علم سئو می باشد. برای بهینه سازی سایت on-page کافی است طرز قرار دادن متا تگ ، تیترها و توضحات را بدانید. تکنیک های بهینه سازی off-page هم بسیار راحت می باشند. اگر شما می خواهید در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید از لینک بیلدینگ ، ثبت در دایرکتوری ها یا خریدن لینک های یکطرفه به سمت سایتتان استفاده نمایید.

در واقع با کمک این روش ابتدا در نتایج بالاتر موتورهای جستجو خواهید آمد و سپس وب سایت با افزایش بازدید و ترافیک مواجه خواهد شد.
سایر تکنیک های بازاریابی آنلاین با بودجه کم:

اگر شما بودجه کافی برای پرتاب وب سایت خود به سمت بازاریابی آنلاین را ندارید، امکان استفاده از شیوه های دیگر بازاریابی اینترنتی با هزینه های کم نیز وجود دارد:

  • ارائه پیشنهادهای ویژه با ایجاد یک صفحه در وب سایت و سپس معرفی آن با ایمیل.
  • بکار بردن بازاریابی ویروسی برای بینندگان وب سایت همانند ایمیل مارکتینگ به دوستانتان.
  • بکار بردن نظرات مشتریان در وب سایت که مزیت آن اعتماد مشتریان جدید به شرکت ما می باشد.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی برای جذب مخاطب بیشتر. از مهمترین شبکه های اجتماعی در داخل ایران می توان به سایت کلوپ و سایت فیس نما اشاره کرد.
  • با ثبت وب سایت در دایرکتوری ها می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. معروفترین سایت دایرکتوری Dmoz می باشد.
  • اظهار نظر در فروم های مربوط به فعالیت کسب و کار ما.

 



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

تغییرات مداوم الگوریتم سئو گوگل

همان طور که در ماه های اخیر مشاهده فرموده اید، رنکینگ وب سایت ها بر مبنای کلمات کلیدی در گوگل دچار نواسان شده اند و جای ثابتی را نمی توان برای سئو سایت ها در نظر گرفت. اما این مطلب به آن معنا نیست که بهینه سازی وب سایت شما مشکل دارد بلکه گوگل در حال به روز رسانی الگوریتم های خود در مورد رنکینگ وب سایت هاست.

همان طور که در ماه های اخیر مشاهده فرموده اید، رنکینگ وب سایت ها بر مبنای کلمات کلیدی در گوگل دچار نواسان شده اند و جای ثابتی را نمی توان برای سئو سایت ها در نظر گرفت. اما این مطلب به آن معنا نیست که بهینه سازی وب سایت شما مشکل دارد بلکه گوگل در حال به روز رسانی الگوریتم های خود در مورد رنکینگ وب سایت هاست.

حدود 10 سال پیش قبل از سال 2003 گوگل ماهانه رنکینگ وب سایت ها را در نتایج جستجو آپدیت می کرد اما در حال حاضر این رقم به حدود 10 تا 12 بار در ماه افزایش پیدا کرده است. دقیقا از همان سال 2013 بود که گوگل بسیاری از سیگنال ها و عوامل را به اگوریتم های خود اضافه کرد و ایندکس و آپدیت شدن با معرفی گوگل پاندا در فبریه سال 2011 رواج بیشتری هم گرفت.

در حال حاضر گوگل 200 سیگنال را برای رتبه یندی محتوای وب سایت ها در نتایج جستجو در اختیار دارد اما این ابر موتور جستجو برنامه ای دارد که این عوامل را به 500 سیگنال خواهد رساند.

از آنجا که تعهد گوگل روی شفاف سازی محتوای وب سایت ها می باشد برای مقابله با تغییرات مداوم گوگل کار سختی نداریم. کافی است وب سایت خود را زیبا طراحی کنیم، در طراحی وب سایت روی استانداردهای سئو دوستانه تمرکز داشته باشیم و برای خوانندگان خود بنویسیم. به علاوه یک بیزینس مدل باید منحصر به فرد باشد، محتوای تازه ای را در اختیار کاربران قرار دهد و از همه مهمتر بتواند به سوالات مشتریان پاسخ دهد.

اینها تنها عواملی هستند که باعث خواهند شد گوگل عاشق وب سایت شما شود، هنگامی که گوگل عاشق سایت شما شود، ترافیک بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتری هم خواهید داشت .

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت

 

طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت  طراحی سایت طراحی سایت



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

هفت راه برای افزایش رتبه در الکسا

بحث های شدیدی در مورد سیستم رتبه بندی الکسا برای وب سایت ها وجود دارد. برخی ها نسبت به آن اعتراض دارند چرا که علیرغم ترافیک زیاد روزانه و یک پیج رنک بالا همچنان رتبه الکسای آنها پایین می باشد. الگوریتم الکسا با وجود نواقص و اشتباهات آماری همچنان یکی از بهترین رتبه بندی های وب سایت ها می باشد و در واقع می توان گفت بهترین وب سایتی که رنکینگ سایت ها را مشخص می کند.

بحث های شدیدی در مورد سیستم رتبه بندی الکسا برای وب سایت ها وجود دارد. برخی ها نسبت به آن اعتراض دارند چرا که علیرغم ترافیک زیاد روزانه و یک پیج رنک بالا همچنان رتبه الکسای آنها پایین می باشد. الگوریتم الکسا با وجود نواقص و اشتباهات آماری همچنان یکی از بهترین رتبه بندی های وب سایت ها می باشد و در واقع می توان گفت بهترین وب سایتی که رنکینگ سایت ها را مشخص می کند.

امروز به شما 7 راه افزایش رتبه الکسا را پیشنهاد می کنم که با اعمال آن می توانید هرچه سریعتر رتبه وب سایت خود را افزایش دهید.

تکنیک های ثابت شده برای افزایش رتبه در آلکسا:

1-Claim Your Site: با قراردادن ID الکسا در header وب سایت خود این اجازه را به الکسا می دهید که برای آنالیز بهتر بتواند دسترسی به وب سایتتان داشته باشد. اگر از این روش استفاده می کنید توضیحات وب سایت، اسم کشور و پروفایل شما بسیار مهم می باشد. همیشه کلمات کلیدی که مربوط به نیش بازار هستند را پیدا کرده و در توضیحات وب سایت خود بکار ببرید.

2-نصب toolbar الکسا: نصب toolbar الکسا در مرورگر دلخواهتان در لپ تاپ یا رایانه بسیار مهم می باشد. این یک راه حل مناسب برای افزایش رتبه الکسا وب سایت می باشد.

3-به روز کردن مداوم وب سایت: یک راه بزرگ برای افزایش رتبه الکسا می باشد. الکسا همانند گوگل عاشق محتوای تازه وب سایت ها می باشد. مطالعات اخیر نشان داده است که به روز کردن 7 تا 10 مرتبه وب سایت و بلاگ در هقته باعث بهبود قابل توجه رتبه خواهد شد.

4-کیفیت محتوا: الکسا همچنین نگاهی به بینندگان صفحات وب سایت دارد، زمان مصرفی که بینندگان در وب سایت شما سپری کرده اند عامل بسیار مهمی برای الکسا است. تنها یک محتوای تازه و منحصر به فرد است که کاربران را مجبور می کند زمان بیشتری روی صفحات داشته باشند. سعی کنید در هنگام طراحی سایت با نوشتن مطالب در زمینه های مختلف به کاربران دورن وب سایت کمک کنید جستجوی بیشتری در وب سایت داشته باشند.

5-لینک بیلدینگ: السکا لینک ها را می شمارد. حرکت مجموعه لینک ها به طور مستقیم متناسب با افزایش رتبه الکسا می باشد. یکی از راهای لینک بیلدینگ پیوند محتوا می باشد یعنی تبادل از بک لینک ها با بلاگ ها. با قرار دادن حداقل یک یا دو پست با کیفیت در هفته با وب سایت هایی که پیج رنک گوگل آنها بالای 3 می باشد می توانید رنکینگ آلکسا وب سایت را بهبود ببخشید.

6-اظهار نظر در وبلاگ: اگر آن را با اعتدال انجام دهید به زودی از پیشرفت رتبه سایت بسیار متعجب خواهید شد. دقت کنید اگر در طولانی مدت و به شدت از آن استفاده کنید شک نکنید که یکی از قربانیان اسپم بوسیله گوگل خواهید یود. نگران نباشید موتور جستجوی گوگل همیشه به قصد نگاه می کند. اگر پست شما سازنده و عاقلانه کلمات کلیدی را بکار برده باشید، یک سیگنال مثبت است و به افزایش رتبه الکسا کمک می کند.

7- Go for Alexa-pro: همانطور که از لینک های طبیعی در موتورهای جستجو بهره مند می شوید از شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس برای آمدن رتبه خود در الکسا استفاده کنید.

  1. طراحی سایت
  2. سئو سایت
  3. سئو
  4. طراحی وب سایت
  5. تبلیغات گوگل
  6. طراحی سایت شرکتی
  7. طراحی سایت فروشگاهی
  8. طراحی سایت تهران
  9. طراحی سایت
  10. سئو سایت


:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

فرمول های مشترک در پیش بینی آینده سئو

هدف اصلی همه موتورهای جستجو افزایش درآمد می باشد. به یاد داشته باشید آنها به وظایفشان می پردازند و می دانند که بهترین روش برای در صدر گذاشتن شما، توجه بهتر به مشتری و تجربه بهتر استفاده کنندگان است. براساس گوگل، اگر محتویاتی برای مردم تهیه می کنید؛ لذا خودشان باید در رده بندی وب سایت در SERPS به جای موتورهای جستجو تصمیم گیری کنند. گوگل به تدریج دستور و کنترل محتویات را از دست ناشران خارج و آن را به دست مردم و استفاده کنندگان می سپارد تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. چیزی که واضح می باشد این است که گوگل به منظور اداره سایت خود و درآمد زایی بیشتر تمرکز خود را هر چه بیشتر بر تجربه بهتر استفاده کننده گذاشته و خواهد گذاشت. بنابراین تجربه بهتر استفاده کننده فرمولی مشترک در پیش بینی آینده سئو می باشد.

هدف اصلی همه موتورهای جستجو افزایش درآمد می باشد. به یاد داشته باشید آنها به وظایفشان می پردازند و می دانند که بهترین روش برای در صدر گذاشتن شما، توجه بهتر به مشتری و تجربه بهتر استفاده کنندگان است.

براساس گوگل، اگر محتویاتی برای مردم تهیه می کنید؛ لذا خودشان باید در رده بندی وب سایت در SERPS به جای موتورهای جستجو تصمیم گیری کنند. گوگل به تدریج دستور و کنترل محتویات را از دست ناشران خارج و آن را به دست مردم و استفاده کنندگان می سپارد تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. چیزی که واضح می باشد این است که گوگل به منظور اداره سایت خود و درآمد زایی بیشتر تمرکز خود را هر چه بیشتر بر تجربه بهتر استفاده کننده گذاشته و خواهد گذاشت. بنابراین تجربه بهتر استفاده کننده فرمولی مشترک در پیش بینی آینده سئو می باشد.

1. زمان مصرفی

اگر گوگل به مردم قدرت رای دهی دهد تا در رتبه بندی محتوا در SERPS تصمیم بگیرند، آنگاه "زمان مصرفی" بزرگترین سیگنال برای موتورهای جستجو در رتبه بندی وب سایت خواهد بود. همه می دانند که لینک ها از موارد رایج در سایت است. اما به تدریج، الگوریتم موتور جستجوی گوگل از لینک ها جدا شدند و بر موارد استفاده سایت و تعامل با مردم با محتویات خود تمرکز کرده اند.

بنابراین به یاد داشته باشید که آمادگی دیدن زمان مصرفی به عنوان سیگنال رتبه بندی موتورهای جستجو برای محتوا در آینده است. هر قدر محتوای شما ضروری تر باشد، زمان مصرفی برای وب گردها بیشتر خواهد بود و رتبه بندی بالاتری در نتایج جستجو به دست می آید.

این الگوریتم موتورهای جستجو کاملاً براساس تجربه بهتر استفاده کننده می باشد. در این جا مشتری ها تصمیم می گیرند که کدام سایت ها باید رتبه بندی بالاتری در گوگل کسب کنند.

2. سیگنال اجتماعی

آیا فکر می کنید بازاریابی در شبکه های اجتماعی کاهش یافته است؟ خیر! این سوال تعصبی است. زیرا از چند سال قبل متخصصین فکر می کرده اند که رسانه های اجتماعی به بالاترین نقطه خود رسیده و حالا به تدریج به سمت فازهای کاهشی پیش می رود.

در حقیقت مشاهده می کنیم، تمام سایت های سایت های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر و گوگل پلاس ماهانه میلیون ها نفر استفاده کننده را به خود اضافه می کبند. بدون شک، آنها در حال رشد هستند و حداقل 4 الی 5 سال دیگر نیز رشد خواهند یافت. به همین منوال توئیتر و گوگل پلاس نیز با کمک مردم در مورد سرنوشت محتویات شما تصمیم خواهند گرفت. علاوه بر این، تأثیر شما بر دوره رسانه های اجتماعی نیز بسیار اهمیت خواهد داشت. اگر دوستان و دنبال کنندگان شما افرادی مشهور یا تاثیرگذاران اجتماعی باشند یا طرفداران بزرگی داشته باشید که سایت های اجتماعی که در صدر هستند را دنبال کنند؛ آنگاه اینها به نفع شما می باشد.

3. رتبه نویسنده

به حرف هایمان توجه کنید، رتبه نویسنده گوگل مورد بزرگ دیگری در رتبه بندی سئو می باشد و بر آینده SEO به طور چشمگیری تأثیر می گذارد. زمینه حالا چیده شده است. با خروج از نویسندگی گوگل (پیوند بین پروفایل گوگل پلاس و محتویات شما در SERPs) تلاش برای کیفیت نویسندگان شروع می شود. هنگامی که گوگل داده های کافی در مورد محتویات بالای ایجادکنندگان و نویسندگان جمع نمود؛ رتبه نویسنده را سیگنال موتور جستجو معرفی خواهد نمود.

هنگامی که مردم چیزی را در گوگل جستجو می کنند؛ محتویات نویسندگان مورد علاقشان که رتبه بالاتری در نتایج جستجو دارند را مشاهده خواهد کرد. این مسئله جایگزین رتبه صفحه سنتی و قدیمی برای رتبه بندی محتوا نخواهد شد. در عوض، رتبه نویسنده تکمیل کننده رتبه صفحه برای ارتقای محتوا در نتایج جستجو خواهد بود.

عوامل موثر بر رتبه نویسنده: ثبت نظرهای مشترک +1، نظرات در مورد پست و تعامل شما با نظر دهنده ها، ثبت نظر های متداول، سطح مشغولیت گوگل +، رتبه بندی صفحه سایت و مدیریت سایت می باشد.

 

تهدیدات گسترده در رتبه بندی نویسنده شما:

    ثبت نظر های مهمان ها با استفاده از جوامع بلاگ های مهمان. یعنی جایی که تنها هدف سایت ارتقای ثبت نظرهای مهمان می باشد.
    ارتقا دهی محتوا در بلاگ ها.
    مورد های کلید واژه ای، اشتباهات گرامری و مقالات در گردش مسلماً رتبه نویسندگی شما را تخریب می کند.

آن روز خیلی دور نیست. شاید فردا یا بعد از شش ماه. اما گوگل به شدت تلاش می کند تا رتبه نویسنده را به عنوان سیگنال رتبه بندی به منظور ارائه محتوای بهتر به استفاده کنندگان اضافه نماید.

4. قصد

گوگل نهایت تلاش خود را در تعیین قصد استفاده کنندگان انجام می دهد تا به آنها محتوای بهتری را ارائه دهد. این مسئله تا حدی نیز موفق بوده است.

اکنون زمان آن رسیده است تا قصد نویسنده از الگوریتم موتورهای جستجو را با محتوای رتبه در نتایج جستجو متصل کنیم.

پس واقعاً مقصود نویسنده چیست؟ سطح صداقت و ارادت است که با آن محتوای خود را تولید می نمایید. شما چه مقدار اطلاعات را با خوانندگان خود به وضوح تقسیم می کنید و با دیگر سایت به عنوان منبع متصل می باشید. محتوای ضروری تر، بازتر و دارای تحلیل های عمیق تر رتبه بندی بالاتری نیز خواهد داشت. محتوای ایجاد شده با تنها قصد ترافیک با به کارگیری تاکتیک های سئو ارزان تنزل رتبه خواهد یافت.

البته یکی کردن قصد نویسنده با الگوریتم SE برای گوگل چالش است. اما دیر یا زود، این امر اتفاق می افتد. هنگامی که این مسئله اتفاق می افتد، میلیارد ها سایت همانطور که از پاندا و پنگوئن رنج بردند، رنج خواهند برد.

5. رکورد جزایی

جالب به نظر می رسد. اما حقیقتی در آینده سئو خواهد بود.

گوگل تمام رکورد های جزایی سایت را در هنگام بررسی محتوای شما در رتبه بندی به کار خواهد گرفت. مانند تقاضای DMCA، مجازات پاندای گوگل، مجازات پنگوئن گوگل و هر فعالیت اسپم دار آنلاین. در آینده جایی برای پنهان کردن جرایم وجود ندارد.

6. مجازات های بهینه سازی سایت بیش از حد

این مسئله در مورد مجازاتی که اتفاق می افتد صحبت می کند. مجازات بهینه سازی وب سایت بیش از حد شایع تر از آن است که شما فکرش را می کنید.

سازنده سایت های اینترنتی و متخصصین سئو محتوای خود را مطلوب سازی بیش از حد می سازند تا به رتبه بندی بالاتری دست یابند. از دیدگاه گوگل هر چیزی که اگوریتم جستجو را فریب دهد مجازات پذیر است.

از موارد مطلوب سازی بیش از حد می توان از تکرار و استفاده بیش از حد کلید واژه هایِ هدف دار در URL ، تگ های اچ1 و اچ 2 سرمقاله ها، تکرار کلید واژه های در توضیحات که در SERPs نشان داده خواهد شد.

در حقیقت تمام تاکتیک های در صفحه سئو را که شما در مطلوب سازی محتوای خود در رتبه بندی بهتر به کار می گیرید را شامل می شود. همانطور که زیاده روی در هر چیز همیشه بد است؛ زیاده روی در سئو نیز همیشه ناپسند می باشد.

کلام آخر: محتوا را برای مردم تهیه کنید و نه برای موتورهای جستجو. بگذارید مردم محتوای شما را به جای خودتان تحت سئو (بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو) قرار دهند. کاری کنید که محتوای ضروری نه تنها متوجه گرایش های حاضر باشد بلکه نگاهی نیز به آینده سئو داشته باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

هفت راز بازاریابی اینترنتی

بسیاری از بازاریابان بودجه های بازاریابی خود را بر روی وب سایت در سال های اخیر تغییر داده اند. بازاریابی آنلاین به شما اجازه می دهد که مخاطبان خاص هدف گذاری شده را به راحتی پیدا کرده و برعکس بازاریابی سنتی بازگشت سرمایه داشته باشید، نتایج کمپین بازاریابی اینترنتی فوری هستند. بازاریابی اینترنتی به شما کمک می کند تا ارزیابی بهتری روی عوامل موفقیت کمپین داشته باشید. برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شما باید رازهای اصلی از آن را بدانید. این رازها می تواند به شما اجازه دهد تا موفقیت نهایی را در پیدا کردن مخاطبان واقعی به درستی بشناسید، به درستی با آنها ارتباط برقرار کنید و مصرف کننده نهایی را هدایت به خرید محصولات و خدمات خود کنید.

بسیاری از بازاریابان بودجه های بازاریابی خود را بر روی وب سایت در سال های اخیر تغییر داده اند. بازاریابی آنلاین به شما اجازه می دهد که مخاطبان خاص هدف گذاری شده را به راحتی پیدا کرده و برعکس بازاریابی سنتی بازگشت سرمایه داشته باشید، نتایج کمپین بازاریابی اینترنتی فوری هستند. بازاریابی اینترنتی به شما کمک می کند تا ارزیابی بهتری روی عوامل موفقیت کمپین داشته باشید.

برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شما باید رازهای اصلی از آن را بدانید. این رازها می تواند به شما اجازه دهد تا موفقیت نهایی را در پیدا کردن مخاطبان واقعی به درستی بشناسید، به درستی با آنها ارتباط برقرار کنید و مصرف کننده نهایی را هدایت به خرید محصولات و خدمات خود کنید.

1-لیست دایرکتوری های سایت:

قبل از آغاز کمپین بازاریابی، از جهت ثبت وب سایت در دایرکتورهایی معروف همانند گوگل، یاهو و DMOZ مطمئن باشید. مشخص است که بدون قرار گرفتن در لیست موتورهای جستجو و وب سایت های دایرکتوری شانس خیلی کمی در مقابله با رقبا خواهید داشت.

2-افزایش ترافیک سایت:

به منظور بازگشت سرمایه، نیاز به افزایش ترافیک روی صفحات بازاریابی خود دارید. راه های متفاوتی برای انجام دادن آن وجود د ارد. معروفترین آنها استفاده از تبلیغات اینترنتی در موتورهای جستجو همانند تبلیغات گوگل، یاهو و بینگ می باشد. دیگر روش ها شامل تبلیغات در وب سایت هدف گذاری شده می باشد. بنابراین سعی کنید وب سایت هایی که را که نیاز مخاطبانتان را برطرف کرده شناسایی و در آن وب سایت ها حضور داشته باشید.

3-صفحات بازاریابی:

اگر شما ندانید خریداران بالقوه چه چیزی را در آینده می خواهند بنابراین شانس کمی برای موفقیت خواهید داشت. بهتر است که پیشنهادهای وسوسه انگیزی را با مزایای آن در صفحات مختلف محصولات و خدمات برای نتایج بهتر در نظر بگیرید. هرزمانی که کمپین بازاریابی آنلاین ایجاد می کنید، یک صفحه مشخص برای خریداران برجسته فراهم کنید.

4-نظرات مشتریان:

موثرترین روش برای فروش محصولات و خدمات می باشد استفاده از نظرات مشتریان می باشد. وقتی که مصرف کنندگان مشاهده می کنند که چه کسانی از محصولات و خدمات شما استفاده کرده است، آنها یک سطحی از اعتماد را بدست آورده و به پیشنهاد جواب مثبت خواهند داد.

5-ایجاد یک پیشنهاد فوری:

مطمئن باشید برای پیشنهادی چیزی که هیچکس پیشنهاد نمی دهد. اگر پیشنهاد شما بسیار شبیه رقبایتان یا خیلی جالب نباشد، مصرف کنندگان دلیلی نمی بینند که آن را دنبال کنند. البته فراهم آوردن کالا و خدمات رایگان اغلب از بهترین روش ها برای جلب مشتریان بالقوه می باشد. ممکن است یک یا چند روز را برای ارزیابی رایگان بگذارید. باهوش باشید مطلب جدیدی را بگذارید.

6-توسعه اعتماد:

قبل از آنکه کسی از شما خرید کند، وب سایت یا شرکت شما نیاز به اعتماد بالا از طرف مخاطبان دارد. این مطلب معنی می دهد که مصرف کنندگان در هنگام خرید امنیت بالایی را تجربه و نگرانی از بابت اطلاعات کارت های اعتباری شان، اطلاعات شخصی نداشته باشند. یک روش خوب رای توسعه اعتماد برای خرید کردن ، نشان دادن امنیت و آیکون های قابل اطمینان می باشد.

7-فراهم آوردن یک گارانتی:

توجه داشته باشید که مصرف کنندگان در هنگام خرید با گارانتی احساس راحت تری می کنند. شاید این گارانتی ارائه پیشنهاد 100 درصد رضایت مشتری یا بازگشت وجه باشد. گارانتی رسک خرید را کاهش می دهد. اگر رقبای شما هم گارارنتی ارائه می دهند پس ضمانت شما باید مساوی یا بهتر باشد.

  1. سئو
  2. طراحی وب سایت
  3. طراحی سایت شرکتی
  4. طراحی سایت فروشگاهی
  5. طراحی سایت تهران
  6. طراحی سایت
  7. سئو سایت
  8. سئو
  9. طراحی وب سایت
  10. طراحی سایت شرکتی
  11. طراحی سایت فروشگاهی
  12. طراحی سایت تهران
  13. طراحی سایت
  14. سئو سایت
  15. سئو
  16. طراحی وب سایت
  17. طراحی سایت شرکتی
  18. طراحی سایت فروشگاهی


:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

آیا تا به حال برای اینکه وب سایت کسب و کار کوچک شما در گوگل دارای رنک و رتبه بندی خوبی شود مشکل داشته اید؟ حتی نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این مطلب با ارائه راهکارهای ساده به شما در این زمینه کمک می کند، اجرای این راهکارها برای استارتاپ های زیادی میلیون ها بازدید کننده در مدت زمان کمتر از یک سال به دنبال داشته است.

 

اگر شما یک استارتاپ محلی و کوچک هستید بدانید که برخی از این راهکارها فقط ویژه وب سایت شماست .

1- اضافه کردن بررسی مشتری و رأی به هر یک از محصولاتی که به فروش می رسانید.

این اتفاق در سطوح مختلف به نفع شماست: بررسی محصولات توسط مشتری شما برای کاربران جدید شما تجربه بسیار بزرگیست و البته این دیدگاه ها از نوع محتواهایی هستند که گوگل به دیدن آنها علاقه دارد و به عنوان پاداش رتبه بالاتری برای شما در نظر می گیرد. از روش هایی که می توانید مشتریان خود را تشویق به نوشتن دیدگاه شان کنید استفاده نمایید.

article_image_one_527.jpg

2- برای هر محصول از انواع تصاویر و یا ویدیوها استفاده نمایید .

تصاویر مربوط به هر محصول عامل فوق العاده مهم دیگری است که هم برای کاربر ایجاد جذابیت می کنند و هم برای رنک گوگل سایت شما. مطمئن شوید که برای هر تصویر از کلمات کلیدی توصیفی و تگ ها مرتبط استفاده می کنید. کلمات کلیدی باعث ایجاد رنک برای محتوا سایت می گردد و همچنین تصاویر وب سایت در رتبه بندی گوگل شانس بیشتری برای دیده شدن در جستجوها دارند .

3- لینک های عمیق ایجاد کنید

ایجاد لینک های اثر بخش برای یک سایت تجارت الکترونیک چالش بزرگی است. در صورت امکان، به جای اینکه فقط در صفحه اصلی و صفحات سطح بالا لینک ایجاد کنید، در صفحات محصولات خاص خود لینک ایجاد نمایید.

4- از زبان توصیفی برای لیست محصول خود استفاده کنید.

به عنوان یک کسب و کار تجارت الکترونیک، بخش عمده ای از "محتوا" در سایت لیست محصول و توصیف آنها خواهد بود. زمان بگذارید تا مطمئن شوید برای هر یک ازاین محصولات دارای توضیحات کامل است و همین طور شامل انواع کلمات کلیدی مربوط به محصول می باشد، ویژگی های و مزایای محصول خود را با در نظر گفتن یک داستان بیان نمایید تا جذاب تر و قانع کننده تر باشد.

5- به امنیت سایت تجارت الکترونیک خود توجه کنید.

امنیت سایت برای گوگل و کاربران شما مهم است. با رمز گذاری سایت تجارت الکترونیک خود (HTTPS) این پیغام را به گوگل و کاربران خود می دهید که سایت شما قابل اعتماد و امن است.

6- ازکلمات کلیدی که به مکان های خاص اشاره می کند استفاده نمایید.

یک فروشگاه ابزار آلات بیشتر از هر چیز نیاز به مشتریان شهر و منطقه خود دارد. به یاد داشته باشید نام شهرستان، اختصارات خاص ، نام منطقه و کد پستی و ... به شما در این زمینه کمک می کند.

7- صفحه (Google My Business) را برای کسب و کار خود تکمیل نمایید.

اضافه کردن مکان، ساعت، شماره تلفن و تصاویر را انجام دهید و مطمئن شوید که اطلاعات شما را در نقشه های گوگل، جستجو گوگل و Google+ نمایش داده می شود.

8- نام، آدرس، شماره تلفن (NAP) کسب و کار خود را در همه صفحات آنلاین وارد کنید.

این موضوع شامل وب سایت (پایین صفحه وب خود را چک کنید)، پروفایل رسانه های اجتماعی، لیست گوگل، سایت های مرجع دیگر و غیره می باشد .

9- اگر کسب و کارتان محلی است آن را محلی، محلی، محلی نگه دارید.

به کسب و کار محلی خود بهترین شانس رتبه بندی برای نمایش جستجوی محلی در گوگل را بدهید، بیشترین تمرکز خود را در جستجوگرها بر روی محلی نگه داشتن همه چیز در سایت خود داشته باشید. این شامل لینک هایی از دیگر سایت های محلی هم هست ، و در صورت امکان دریافت بررسی از سایت های بررسی محلی را در نظر بگیرید .

اجرای این راهکارها به شما بیشترین شانس را برای بهبود رتبه در گوگل می دهد. با این حال بسیاری از این استراتژی ها به طور طبیعی باعث ایجاد تجربه کاربری بهتر برای بازدید کنندگان سایت شما می شود. اگر در این موضوع شک دارید روی ارائه هرچه بهتر محصولات ، مطالب و محتواهای مرتبط برای ورود به بازار هدف تمرکز کنید. این راهکار به تنهایی راهی طولانی تا ایجاد رنک برای وب سایت شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

وقتی که شما با ذوق وشوق فراوان سایت فروش خود را راه اندازی می کنید. با زحمت زیاد موفق به جذب بازدید کننده می شوید. بازدیدکنندگان به سایت شما مراجعه می کنند، اما خرید نمی کنند. مشکل کار در کجاست؟ در این مقاله به 10 دلیل عمده می پردازیم که معمولاً باعث انصراف بازدید کننده از خرید می شود.

 

1- بازدید کنندگان هنگام سفارش، احساس امنیت نمی کنند

به مشتریان یادآوری کنید که سیستم پرداخت ما کاملاً امن است و اطلاعات آنها در معرض خطر قرار نخواهد گرفت. به آن ها اطمینان دهید که آدرس ایمیل و مشخصات شخصی شان در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت.

2- صفحه فروش به اندازه کافی جذاب نیست

صفحه تبلیغاتی شما به جای ذکر مزایای محصول برای مشتری، به تعریف از شما یا ارائه مشخصات محصول پرداخته است. به عنوان صفحه محصول، برای مشتریان بازار هدف جذاب نیست. در صفحه محصول، نظرات مشتریان راضی را ننوشته اید یا گارانتی معتبری ارائه نکرده اید. پس حتما در اطلاعات صفحه محصولاتتان بازنگری داشته باشید.

article_image_one_622.jpg

3- به بازدیدکنندگان دلیلی برای بازدید دوباره از سایت ارائه نکرده اید

معمولاً بازدید کنندگان در بازدید اول خرید نمی کنند و حداقل باید چندین بار به سایت شما مراجعه کنند تا حاضر به خرید شوند. بهترین راه برای تشویق مشتریان به بازدید دوباره، ارائه خبرنامه ای رایگان درباره کسب وک ارتان است. همچنین اضافه کردن منظم مقالات و مطالب جدید باعث مراجعه مجدد بازدیدکنندگان می شود.

4- به بازدید کنندگان اطلاعات کافی درباره کسب وکارتان نداده اید

آن ها در صورت شناختن شما و کسب وکارتان راحت تر خرید خواهند کرد. در سایت خود حتما بخشی به نام «درباره ما» داشته باشید و در آن قسمت مختصری از تاریخچه شرکت، اطلاعات تماس و آدرس خود را قرار دهید. حتی عکس هایی از محل کارتان و خودتان را به این بخش اضافه کنید.

5- گزینه های کافی برای پرداخت ندارید

برای موفقیت در فروش اینترنتی باید تقریباً تمامی روش های پرداخت را پشتیبانی کنید. این روش ها شامل پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی عضو شتاب، خرید پستی، سفارش تلفنی و واریز به حساب هستند.

6- وب سایت شما حرفه ای به نظرنمی رسد

مراجعه به قسمت های مختلف سایت باید بسیارآسان باشد. بهترین حالت آن است که پسوند سایت .com باشد. همچنین گرافیک سایت باید حرفه ای و وابسته به موضوع سایت باشد. وب سایت های حرفه ای حداکثر از 3 رنگ در طراحی سایت خود استفاده می کنند و معمولاً تمامی متون با یک فونت خاص نوشته می شود.

7- متن تبلیغاتی شما طوری است که مشتری مجبور به خواندن آن تا انتها نمی شود

اگر جایزه یا هدیه ویژه ای در نظر می گیرید، آن را در انتهای صفحه درج کنید تا بازدید کننده واداربه خواندن متن شود. تمامی اطلاعات مهم را در بالای صفحه قرار ندهید.پاز طرف دیگر متن را با مقدمه های بی مورد و توضیح بدیهیات، طولانی نکنید. متن شما باید طوری باشد که اگر مخاطب شروع به خواندن آن کرد نتواند به راحتی آن را رها کند. اطلاعات باید طوری به هم مرتبط باشند که خواننده را ترغیب کند مطلب را دنبال کند.

8- سایت شما برای افراد بازار هدف جذاب نیست

افراد بازار هدف افرادی هستند که علاقه مند به خرید محصول مورد نظر هستند.. برای کسب اطلاعات دقیق از علایق بازدید کنندگان از رای گیری استفاده کنید.. به عنوان مثال در صفحه اول سایت از آنان بپرسید که به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستند. اگر سایت شما کفش فوتبال می فروشد و مطالب سایت طوری است که علاقه مندان به تماشای فوتبال را جذب کند؛ نه بازیکنان فوتبال، هیچ گاه فروش موفقی نخواهید داشت.

9- همواره در حال بهینه کردن اطلاعات صفحه محصول نیستید

برای نوشتن صفحه تبلیغاتی بی نظیر تنها یک راه وجود دارد و آن هم روش سعی و خطاست. بسیاری از فروشندگان یک بار اقدام به نوشتن صفحه محصول خود می کنند، سپس هیچ گاه آن را تغییر نمی دهند. برای افزایش فروش می باید همواره در حال بهبود صفحه محصول باشید. اگر مشتریان سوالاتی می کنند و این سوالات تکرار می شود، این اطلاعات را به صفحه محصول اضافه کنید. بهتر است هرماه محتویات صفحات محصول را بررسی کرده و تکمیل کنید.

10- هیچ دلیلی به بازدید کننده نمی دهید تا حس فوریت برای او در خرید ایجاد شود

بسیاری از بازدید کنندگان شاید به محصول شما علاقه مند باشند، اما خرید آن را به بعد موکول می سازند و این تعویق تا زمانی ادامه پیدا می کند که خرید به فراموشی سپرده می ود. بازدیدکنندگان را ترغیب کنید تا هم اکنون خرید کنند از جایزه و یا ویژه برخوردار شوند. پیشنهادی که در آن محدودیتی وجود نداشته باشد باعث فروش نخواهد شد. محدودیت می تواند در زمان یا تعداد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()