طراحی سایت آژانس هواپیمایی
نوشته شده توسط : جعفر

طراحی سایت آژانس هواپیمایی از جهت شناساندن و معرفی خدمات شما در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که شما ممکن است دارای یک مجموعه خدماتی مسافرتی با امکانات مطلوب و بهترین کیفیت باشید ولی همچنان میزان مشتریان شما از یک روند همیشگی تبعیت می کنند و افزایش نمی یابند و این بدان دلیل است که امروزه مردم در فضای اینترنت بدنبال آژانس های مسافرتی و هواپیمایی با امکانات خوب می گردند و اگر شما دارای پایگاه اینترنتی مناسبی در این فضای مجازی نباشید بالطبع دیده نخواهید شد.

تبلیغات در رسانه هایی مانند تلویزیون و یا بیلبوردها بسیار هزینه بَر بوده و همیشگی و ماندگار نیستند از اینرو بهترین تبلیغ پایدار و هدفمند برای کسانی که در زمینه خدمات مسافرتی و آژانس های حمل و نقل فعالیت می کنند داشتن یک  وب سایت اختصاصی و حرفه ای می باشد تا بتوانند بصورت 24 ساعته در معرض دید عموم مردم قرار داشته و خدمات و سرویس های خود را به کاربران نمایش دهند.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

آیتم ها و خدمات طراحی سایت آژانس هواپیمایی

1-طراحی صفحه معرفی کامل و سوابق فعالیتی آژانس مسافرتی به همراه پرسنل و کارکنان

2-طراحی صفحه ارتباط با ما برای نمایش دقیق آدرس آژانس و تلفن های تماس به همراه فرم ارتباط آنلاین

ساخت و طراحی سایت Aviation Agency3- طراحی صفحه نمایندگی ها و شعبه‌های آژانس به همراه امکان مشاهده آدرس آنها بر روی گوگل مپ

4- طراحی بخش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی بصورت کامل به همراه توضیحات و عکس و ویدئو مربوطه

5- قابلیت مشاهده مشروح کامل برنامه‌های سفر و مکان‌های عبوری بر روی نقشه

6 – طراحی بخش هتل‌های مختلف ایران و جهان برحسب نوع خدمات و درجه بندی آنها به همراه تصاویر زیبا از بخش های مختلف از هر کدام هتل ها.

7 – معرفی مناطق سیاحتی و گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی داخلی و خارجی

8 – طراحی سرویس فروش بلیط و سیستم رزروآسیون آنلاین و پرداخت الکترونیکی بلیط سفر و یا تورهای مسافرتی از طریق درگاه های بانکی متصل بر روی وب سایت آژانس و پیاده سازی سیستم فروش آنلاین بلیط‌های چارتری و پروازهای خارجی  و داخلی بر روی سایت آژانس هواپیمایی

9 – طراحی صفحه اخبار برای درج آخرین رویدادها و خبرها و اطلاعیه‌ها درباره آژانس و رویدادهای گردشگری

10 – طراحی بخش “لحظه آخری” برای اطلاع رسانی تورهای دقیقه نودی با تخفیف های ویژه

11 – طراحی صفحه مقالات برای ارایه مقالات آموزشی درباره آداب سفر، ملزومات لازم برای سفر، نکات ایمنی در سفر و …

12 –طراحی سیستم  مدیریت کاربران و ارتباط با آنها

13- طراحی بخش اطلاعات ساعت گویای کشورها با مرجع بین المللی

14- طراحی وب سایت بخش پیشنهادهای ویژه برای نمایش و معرفی نقاط دیدنی و مقاصد گردشگی ویژه به کاربران

15- طراحی جدول لحظه ای اطلاعات هواشناسی کشورها با رفرنس بین المللی

16- طراحی قسمت های تبلیغات، در طراحی سایت آژانس هواپیمایی قسمت های مختلفی برای تبلیغات بصورت بنری، متنی، کناری، متحرک و …. در نظر گرفته می شود که فرصت و زمینه خوبی را برای قرار گرفتن تبلیغات و آگهی های هتل ها، فروشندگان سوغاتی و صنایع دستی ، مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ فراهم می کند.

17 – طراحی سیستم ارسال پیامک و ایمیل برای ارسال اس ام اس و یا ارسال ایمیل های گروهی برای یادآوری و یا اطلاعیه های مهم مثل تغییرات احتمالی در برنامه پروازها و …

18 – پیاده سازی سرویس رزرو هتل به منظور رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی مورد نظر مشتری با بهترین قیمت بر روی سایت آژانس‌ مسافرتی

19- طراحی صفحه نمایش اطلاعات سفارت کشورهای مختلف

20- طراحی بخش سوالات متدوال برای پرسش و پاسخ های رایج و عمومی در مورد تورها، رزروآسیون و در کل سوالات مرتبط با سفر

21- سرویس های دیگر از جمله امکان تهیه نسخه چاپی از محتوای سایت، قابلیت اشتراک گزای مطالب و تصاویر سایت، اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، تلگرام، گوگل پلاس و ..، نمایش آمار بازدیدکنندگان سایت، پیوندهای مفید و شماره های تماس ضروری و .. نظرسنجی و ایجاد انجمن گفتگو و …

طراحی سایت آژانس هواپیمایی با پیام آوا

پیام آوا بر این نکته توجه ویژه دارد که طراحی سایت آژانس هواپیمایی یا طراحی سایت مسافرتی بایستی از ظاهر گرافیکی فوق العاده زیبا و جذاب و متناسب با حال و هوای سفر و مسافرت برخوردار باشد.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

پیام آوا طراحی سیستم آژانس های مسافرتی را کاملا بر اساس نیازهای صنعت گردشگری و به صورت بومی همگام با الگوهای سیستم های بین المللی پیاده سازی نموده و تمام قسمت های آن دینامیک می باشد.

پیام آوا علاوه بر پیاده سازی سرویس های اولیه در طراحی سایت مسافرتی که خدمات بصورت مجازی و غیرحضوری را به کاربران ارایه می دهد، تمرکز خود را بر روی پُربازدید ساختن اینگونه وب سایت ها معطوف نمده که با انجام مجموعه‌ای از اقدامات گسترده که یکی از مهمترین آنها  بهینه‌سازی سایت (  سئو ) برای موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد موجب ارتقاء جایگاه وب سایت شما در نتایج جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران در موتورهای جستجو می گردد.

 

 

افزون بر سئو ، پیام آوا در ساخت سایت آژانس هواپیمایی ملزومات فنی دیگری را نیزمد نظر قرار می دهد مواردی همچون: سرعت سریع لود صفحات سایت و در دسترس بودن بدون خطای وب‌سایت در ساعات مختلف شبانه‌روز؛ طراحی سایت بصورت واکنشگرا (ریسپانسیو) تا قابلیت مشاهده صحیح و بدون ایراد وب‌سایت در دستگاه‌ها با اندازه صفحه ‌نمایش‌های مختلف مانند موبایل و تبلت و .. وجود داشته باشد.

از اینرو با توجه به مطالب گفته شده طراحی سایت آژانس هواپیمایی یا طراحی سایت مسافرتی پیچیدگی های خاص خود را دارد، با عنایت به توانمندی ها و تجربه و دانش فنی پیام آوا در زمینه اجرا و پیاده سازی اینگونه سایت ها با اطمینان خاطر می توانید طراحی سایت آژانس هواپیمایی یا آژانس مسافرتی خود را به ما بسپارید.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. فروشنگان و تولیدکنندگان محترم فعال در زمینه آجیل و خشکبار می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: