طراحی سایت خودرو
نوشته شده توسط : جعفر

 

طراحی سایت خودرو برای مشاغل و حرفه هایی مانند نمایشگاه ها و بنگاه های خودرو، نمایندگی ها، مکانیک ها، قطعه سازان، لوازم یدکی و اسپورت خودرو مناسب است.بیش از صد نوع صنعت و صنف با خودرو مرتبط می باشند: خودرو سازان، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی، روغن موتور، تایر، نمایندگی های فروش و ... از همین رو طراحی سایت خودرو دامنه گسترده و متنوعی از انواع طراحی سایت ها برای هر کدام از مشاغل مرتبط با خودرو را شامل می گردد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت خودرو با نگاهی به صنعت خودرو

صنعت خودرو در جهان بعد از صنعت پتروشیمی و گاه همپای آن یکی از صنایع مهم و کلیدی در جهان محسوب می گردد. روز به روز خطوط خودرو سازی و همچنین لوازم جانبی و یدکی آن پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. به گونه ای که همواره شاهد نوآوری ها و فناوری های جدید در این عرصه هستیم.

صنعت خودرو یکی از صنایع پُر رونق در دنیا می باشد. امروزه سازندگان و فروشندگان خودرو، لوازم یدکی و قطعات جهت فروش و عرضه خدمات خود به عرصه ي اينترنت روی آورده اند و براي تبليغات محصولات خود دست به طراحي سايت زده اند.

وب سايت خودرو مي تواند داراي قسمت هایی من جمله : اطلاعات خودرو، خريد و فروش خودرو (نیازمندی ها)، معرفی و عرضه آخرين قطعات و لوازم یدکی توليدي براي خودروها و نحوه كاركرد آنها باشد.

 طراحی سایت ماشین

طراحی سایت خودرو ،  طراحی سایت معاوضه خودرو ، طراحی سایت لوازم اسپورت خودرو ، طراحی وب سایت نمایشگاه خودرو ، طراحی سایت فروش خودرو ، طراحی سایت قطعات و لوازم یدکی خودرو ، طراحی سایت اطلاعات فنی ، طراحی سایت قیمت خودرو همگی می توانند در حیطه طراحی سایت ماشین اجرا و پیاده سازی گردند.

طراحی وب سایت های خرید و فروش ماشین

وب سایت های خرید و فروش اینترنتی خودرو به منزله  نمایشگاه های آنلاین می باشند که خریداران را به فروشندگان معرفی می نمایند. خریداران می توانند با یک جستجو جوی کوتاه در این وب سایت ها خودروهای فروشی مورد نظر خود را بیابند و جهت خرید خودرو با فروشندگان تماس بگیرند. اطلاع از آخرین قیمت ها، مشاوره آنلاین و آشنایی با مشخصات فنی خودروهای موجود و بسیاری امکانات مفید دیگراز جمله سرویس های اینگونه سایت ها است. بایستی این را مد نظر قرار داد که افراد با مراجعه به اینگونه سایت ها حتی اگر خودرویی را به صورت آنلاین نخرند برای مطلع شدن از قیمت و نیز آگاهی از اطلاعات فنی خودرو، کاربر سایت های نمایشگاه آنلاین خواهند شد.

امکانات ارائه شده در طراحی  سایت خودرو

  • بخش درباره ما
  •  طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی صفحه تصاویر و توضیحات خودرو
  • طراحی صفحه اخبار
  • طراحی صفحه مقالات
  • طراحی صفحه گالری
  •  طراحی سایت خودرو فروش آنلاین
  • سیستم ارسال پیامک
  • طراحی صفحه محبوب ترین ها

طراحی سایت خودرو حرفه ایچرا طراحی سایت خودرو را به پیام آوا بسپاریم؟

شرکت پیام آوا با طراحی سایت خودرو ، طراحی سایت خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین و بهینه سازی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل بازدیدکنندگان بسیاری را برای سایت شما جمع خواهد نمود و این امر علاوه بر آنکه موجب رونق کسب و کار شما خواهد گردید از طریق افزایش بازدیدگنندگان و افزایش رتبه وب سایت، بسیاری از شرکت ها خواهان انجام تبلیغات گسترده در وب سایت شما خواهند بود و این مورد تنها می تواند سود قابل توجهی را نصیب شما گرداند.

نکته اساسی این است که مشاغل دیگر نیز در دنیای مدرن امروز به مانند هر واحد تجاری نیاز به طراحی سایت خواهند داشت. برای مثال مشاغل سنتی مانند خشکبار (طراحی سایت خشکبار) یا تولید چرم  و مشاغل مدرنی مانند بیمه و بورس یا مشاغل مرتبط با خودروسازی  نیز نیاز به طراحی سایت خواهند داشت. پیام آوا می تواند به شما در هر شغل و حرفه ای که هستید بهترین طراحی سایت را ارائه کند.

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو یا بهینه سازی وبسایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت خودرو به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

[/vc_column_text][vc_message message_box_style="solid-icon" message_box_color="vista_blue" icon_fontawesome="fa fa-taxi"]

پیام آوا با طراحی سایت کاربر پسند و با ظاهری چشمگیر و همچنین امکان بروز رسانی آن موجب می گردد تا سایت شما همیشه فعال و در معرض دید بوده و نسبت به رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار باشد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

[/vc_message][vc_empty_space][vc_WidgetBox iconfa=" fa-car" wtitle="درخواست مشاوره طراحی سایت خودرو" formid="2"][/vc_column][/vc_row]





:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: