دوربین اسپیددام هایک ویژن، هیجان مسابقات اتومبیلرانی را افزایش می دهد!
نوشته شده توسط : جعفر

 

مرکز Gruppo Peroni محل برگزاری مسابقات اتومبیلرانی مطرح و حرفه ای در ایتالیاست . این مرکز به مدت سی سال محل برگزاری مسابقات مختلف قهرمانی و برنامه های متعددی مانند تست های استقامتی است . مدیران این مرکز برای اینکه بتوانند تجربه اتومبیلرانی را برای افراد بیشتری نمایش بدهند از محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده کردند .

دوربین اسپید دام هایک ویژن ، هیجان مسابقات اتومبیلرانی را افزایش می دهد !


برای توسعه اتومبیلرانی و معرفی این مرکز به همگان ، آنها تصمیم گرفتند تا رویداد های رایگان خود را در شبکه های مختلف انتشار بدهند ، از این رو از DirectE20 ، شریک قدیمی خود در صنعت صوتی و تصویری ، خواستند تا راه حلی برای پخش مستقیم فیلم های مورد نظر در یوتیوب ، فیس بوک و سایر رویدادهای اجتماعی ارائه کند. پس از بررسی موارد درخواستی و مطرح شدن نیاز ها ، نتیجه مورد نظر مشخص شد . برای اینکه هیجان بالای مسابقات به بینندگان منتقل شود ، آنها نیاز به دوربین هایی بود که بتوانند از اتومبیل هایی که با سرعت بسیار زیاد حرکت می کنند تصویر برداری کند، همچنین به علت غیر قابل پیش بینی بودن آب و هوای اروپا ، آنها به دنبال راهکار مناسبی بودند که حتی در شرایط نامساعد جوی و نور بسیار کم هم بتواند تصاویر بسیار با کیفیتی ارائه نماید . برای پوشش مسابقات از دوربین های اسپید دام هایک ویژن با وضوح تصویر دو و چهار مگا پیکسل در کنار رکوردر های سری 96 و 77 استفاده شد .


نصب دوربین مداربسته

وضوح بالای تصویر ، قدرت زوم زیاد ، فوکوس اتوماتیک سریع و ردیابی هدف بدون افت کیفیت از ویژگی های دوربین اسپید دام هایک ویژه است که برای پوشش مسابقات مناسب است . همچنین جهت مشاهده و مدیریت تصاویر از نرم افزار رایگان IVMS-4200 هایک ویژن استفاده می شود . همه این محصولات در یک اتاق کنترل متحرک در نظر گرفته شد . تصاویر اتومبیل ها با سرعت بالا تصویر بردار شده و برای ضبط یا نمایش زنده به اتاق کنترل ارسال می شد . به منظور القای احساس مناسب به بیننده دوربین ها در محل هایی نصب شدند که نمای منحنی پیست مشخص باشد و زاویه دید دوربین به گونه ای باشد که بیننده حس حضور در پیست را داشته باشد . سرجیو پرونی مدیر مجموعه نیز در این خصوص گفت : از مجموعه هایک ویژن بخاطر ارائه محصولات مناسب و ارائه زاویه دید مطلوب قدردانی می کنم . امروز می توانیم تصاویر ویدیویی با کیفیتی جمع آوری کنیم که پاسخگوی نیاز مخاطبان ما باشد. علاقه مندان می توانند مسابقات مسابقه زنده را دنبال کنند و مطالب جمع آوری شده و ثبت شده نیز بعداً می تواند برای ساخت فیلمهای تبلیغاتی یا اهداف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. ما از انتخاب های فنی و بالاتر از همه نتایج به دست آمده بسیار راضی هستیم. سیستم های مدار بسته هایک ویژن به لطف سادگی و انعطاف پذیری بالایشان در کنار سیستم نوآورانه ای که دارند بهترین عملکرد را در پوشش مسابقات بر اساس استاندارد هایی که مورد توجه ماست ، ایجاد کرده است و ما از این موضوع بسیار هیجان زده هستیم .

بیشتر بخوانید:
بهترین دوربین‌ مدار بستهانواع دوربین مداربسته





:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: